بدون کنکور

دانشگاه هنر تهران بدون کنکور






دانشگاه هنر تهران بدون کنکور

گروه هنر یکی از گروه های آزمایشی کنکور محسوب می شود و علاقه مندان خاص خود را دارد. علاقه مندان به رشته هنر باید دارای خلاقیت، قدرت تجسم و دید متفاوتی باشند. جالب است بدانید که برخی از رشته های هنر را می توانید بدون کنکور بخوانید. در این مقاله می خواهیم شما را با رشته های دانشگاه هنر تهران بدون کنکور آشنا کنیم.

زمان ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور

زمان ثبت نام در دانشگاه هنر تهران بدون کنکور ، بسته به دانشگاه متفاوت است. اگر انتخاب شما دانشگاه آزاد تهران است میتوانید یکی از دو نیمسال را انتخاب کنید و در زمان مختص آن ثبت نام کنید. ثبت نام نیمسال اول در مرداد ماه و ثبت نام نیمسال دوم در اواخر دی و اوایل بهمن ماه انجام میشود.

اگر انتخاب شما دانشگاه های غیرانتفاعی میباشد، شما میتوانید هم در مرداد ماه و هم در آبان ماه در رشته هنر بدون کنکور ثبت نام کنید.

نحوه ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور

برای ثبت نام در دانشگاه هنر تهران بدون کنکور ، ابتدا دانشگاه مورد نظر را انتخاب کنید. ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام میشود.

برای ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور در مرداد ماه نیاز به ثبت نام اینترنتی و در آبان ماه ثبت نام این مراکز به صورت حضوری میبباشد. برای اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه هنر تهران بدون کنکور در دانشگاه انتخابی خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دانشگاه های پذیرنده هنر بدون کنکور تهران

در حال حاضر در هر استانی، دانشگاه های مختلفی وجود دارد و تهران به عنوان پایتخت نیز تمامی دانشگاه ها را در بر گرفته است به عنوان مثال دانشگاه هنر تهران بدون کنکور شامل دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی است.

دانشگاه های سراسری تهران در هیچ یک از رشته های هنر پذیرش بدون کنکور ندارند. تنها یک راه برای ورود به دانشگاه هنر تهران بدون کنکور وجود دارد و آن هم ورود به عنوان دانشجوی آزاد در کلاس های هنرهای تجسمی دانشگاه تهران است. این دوره یک دوره آزاد است اما زیر نظر اساتید دانشگاه تهران برگزار می شود و در پایان دوره نیز می توانید مدرک معتبر دریافت کنید. به غیر از مورد بالا، دانشگاه هنر تهران بدون کنکور ، می توان به دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی اشاره کرد. دانشگاه هنر تهران بدون کنکور غیر انتفاعی را در جدول زیر آورده ایم، همچنین رشته های هر یک از دانشگاه تهران بدون کنکور را نیز ذکر کرده ایم.

لیست دانشگاه های هنر تهران بدون کنکور غیرانتفاعی

دانشگاه غیر انتفاعی سوری

دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ

پیام نور تهران شرق

پیام نور مرکز دماوند

مدرسه غیر انتفاعی معماری و هنر پارس

تهران واحد ری

 

رشته های دانشگاه هنر تهران بدون کنکور به شرح زیر است:

دانشگاه

رشته

پیام نور لواسانات

ارتباط تصویری

پیام نور واحد ری

ارتباط تصویری

هنر اسلامی

پیام نور مرکز دماوند

ارتباط تصویری

عکاسی

پیام نور تهران شرق

صنایع دستی

طراحی پارچه

فرش

کتابت و  نگارگری

مرمت بناهای تاریخی

نقاشی

هنر اسلامی

هنر صناعی

دانشگاه غیر انتفاعی سوره

ادبیات نمایشی

طراحی صحنه

کتابت و  نگارگری

نمایش عروسکی

هنر اسلامی

 

 

معماری و هنر پارس

ادبیات نمایشی

ارتباط تصویری

تلویزیون و هنرهای دیجیتال

سینما

طراحی صنعتی

طراحی لباس

عکاسی

طراحی و ساخت طلا و جواهر

نقاشی

هنر اسلامی

مرمت بناهای تاریخی

غیرانتفاعی علم و فرهنگ

هنر اسلامی

 

علاوه بر دانشگاه  هنر تهران بدون کنکور که در بالا آمده است، دانشگاه علمی کاربردی نیز در رشته های گروه فرهنگ و هنر، پذیرش بدون کنکور دارد. دانشگاه علمی کاربردی فقط تا مقطع تحصیلی فوق دیپلم پذیرش می نماید و رشته های آن در گروه فرهنگ و هنر عبارت اند از:

  • چاپ
  • طراحی چاپ
  • هنرهای تجسمی- نقاشی
  • هنرهای تجسمی- نقاشی ایران

شما میتوانید مقاله دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را مطالعه کنید تا با تکمیل ظرفیت دانشگاه هنر تهران بدون کنکور هم آشنا شوید.

در صورتی که رشته های خاصی را مد نظر دارید و به دنبال دانشگاه هنر تهران بدون کنکور هستید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.


1 دیدگاه در “دانشگاه هنر تهران بدون کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *