دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی

دانشگاه محقق اردبیلی از جمله بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه های شهر اردبیل است که در خیابان دانشگاه اردبیل این شهر واقع شده است. دانشگاهی دارای 11 دانشکده و همین طور دو پژوهشکده فناوری های نو و فناوری های زیستی که در سال 1357 هجری شمسی به روی اهالی درس و دانشگاه اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند و بیشتر از 11 هزار نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. این مرکز دانشگاهی در راستای اجرای آیین نامه استعدادهای درخشان اقدام به جذب و پذیرش 15 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه ها برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی ارشد می کند.

 از این رو بحث مقاله حاضر را به ثت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی به دست آورید.


شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی در گرو برخورداری فرد از شرایط عمومی و اختصاصی است. در میان این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • موفقیت فرد متقاضی در ارزیابی مدارک پژوهشی، علمی و همین طور سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی
  • عدم داشتن سوء پیشینه کیفری بنا به تشخیص مراجع دارای صلاحیت برای شخص متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی
  • لزوماً رشته تحصیلی دوران کارشناسی ارشد باید با رشته مقطع کارشناسی داوطلب ارتباط داشته باشد
  • عدم وجود منع قانونی جهت ادامه تحصیل متقاضی ثبت نام دکتری بدون دانشگاه محقق اردبیلی از نظر نظام وظیفه عمومی برای آقایان.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی

در این بخش شماری از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی را خدمت شما دوستان گرامی بر می شماریم. برای کسب اطلاع در مورد کلیه مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • یک قطعه عکس فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی که به صورت تمام رخ باشد و در سال جاری هم تهیه شده باشد.
  • ارائه تصویر مدرک تحصیلی و یا جایگزین آن گواهی موقت پایان تحصیلات و کارنامه تحصیلی
  • ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی در سال 98 در حال حاضر شروع شده است و تا واخر خرداد ماه ادامه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی

دانشگاه محقق اردبیلی در شمار نسبتاً زیادی از رشته های دانشگاهی اقدام به جذب و پذیرش دانشجو می کند. در زیر شماری از رشته های دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون محقق اردبیلی
جغرافیافیزیکاصلاح نباتاتتربیت بدنی و علوم ورزشی
شیمیمشاورهروانشناسی

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه محقق اردبیلی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *