دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم






ثبت
نام  دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

دانشگاه قم در میان دانشگاه های دولتی با درجه کیفی بالا در کشور به شمار می شود که در بخش جنوب غربی شهر قم و در زمینی به مساحت 140 کیلومتر مربع بنا شده است. این دانشگاه شناخته شده در سال 1358 هجری شمسی به نام مدرسه عالی قضایی طلاب شهر قم احداث شد. در حال حاضر، هفت دانشکده مختلف، 77 رشته دانشگاهی و 34 گروه آزمایشی در دانشگاه قم دیده می شود.  در اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره دکتری دانشگاه قم بر طبق شیوه نامه اجرایی دانشجویانی را برای نیمسال اول تحصیلی سال 98 در رشته های اعلام شده پذیرش می کند. بر همین اساس موضوع مقاله حاضر را به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

شرکت در طرح ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم مرهون وجود شرایطی در فرد شرکت کننده اهست. در میان این شرایط از ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم می توان از کسب معدل کل 16 و حتی بیشتر در مقطع تحصیلی دکتری و معدل کل 17 بدون محاسبه کردن نمره پایان نامه فرد متقاضی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم در دوره کارشناسی ارشد اشاره کرد. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم با تهیه مدارکی چند نیز برای فرد متقاضی همراه است. در میان مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم می توان از تصویر پشت و رو کارت ملی، یک قطعه عکس در اندازه 4*3، ارائه تأییدیه مرتبط با ریز نمرات و معدل کل تأیید شده در مقطع کارشناسی نام برد.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم در سال تحصیلی 98 در حاصل حاضر آغاز شده است و تا اوایل دهه دوم اردیبهشت ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

هر داوطلب برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم باید تا تاریخ تعیین شده کلیه مدارک لازم را با پست سفارشی به آدرس این دانشگاه ارسال نمایند.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

دانشگاه های قم در 27 رشته تحصیلی دکتری به شکل بدون آزمون دانشجویان را پذیرش می کند. در زیر شماری از این رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه قم را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه قم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه قم

فلسفه تطبیقی

حقوق خصوصی

کلام

مهندسی عمران

مدرسی معارف اسلامی

فلسفه اخلاق

مهندسی فناوری اطلاعات

فیزیک

ریاضی

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون کنکور بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه قم ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *