آیدانیتو > ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه
دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه

دانشگاه رازی در بهمن سال 1351 در شهر کرمانشاه تحت عنوان دانشکده علوم کرمانشاهان فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد. نام این مرکز دانشگاهی در سال 53 به دانشگاه رازی تغییر پیدا کرد. در حال حاضر دانشگاه رازی پذیرنده دانشجو در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در شمار زیادی از رشته های دانشگاهی است. باید به  اطلاع برسانیم که دانشگاه رازی به منظور فراهم کردن زمینه پذیرش و جذب برگزیدگان مستعد دانشگاه ها که شرایط عمومی و اختصاصی را دارا هستند اقدام به جذب دانشجو می کند. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه اختصاص می دهیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی ضروری را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی

در این بخش از مقاله حاضر به ذکر شماری از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه برای شما دوستان می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. در میان شرایط عمومی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه می توان از تعهد داوطلب به نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی و همین طور عدم داشتن ممنوعیت تحصیل بر طبق تشخیص و صلاح دید مراجع ذیصلاح اشاره کرد. اما در رابطه با شرایط اختصاصی باید بگوییم که دانش آموختگی فرد حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 98 و پذیرفته شدن در مصاحبه گروه مربوطه از جمله شروط اختصاصی است که باید در زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه رعایت شود.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی

دانشگاه رازی کرمانشاه در 45 رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه می نماید. در زیر شماری از این رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی را خدمت شما بر می شماریم. جهت آشنایی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی

علوم اقتصادی

نانوشیمی

شیمی

روان شناسی

آمار

ریاضی محض

ژنتیک و به نژادی گیاهی

مهندسی برق

فیزیولوژی ورزشی

مهندسی مکانیک

توسعه کشاورزی

علوم و مهندسی آب

زبان و ادبیات فارسی

علوم دامی

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی

هر داوطلب جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه باید کلیه مدارک درخواستی دانشگاه را به آدرس آن ارسال نماید و رسید پستی آن را حتماً برای پیگیری های بعدی در نزد خود نگه دارید.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی در سال 98 تا پایان وقت اداری 31 اردیبهشت 98 ادامه داشت اما این تاریخ تا هشتم خرداد ماه تمدید گردید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه رازی کرمانشاه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *