آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98
بدون کنکور, کاردانی بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 نیز همانند سال های گذشته در مقاع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. معمولاً پذیرش دانشگاه آزاد در بازه های زمانی بهمن و مهر است. با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 نزدیک است، این مقاله را به بررسی زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 و کاردانی ناپپوسته دانشگاه آزاد مهر 98 اختصاص می دهیم.

زمان و مهلت ثبت نام کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

معمولاً دانشگاه آزاد در اسفند ماه همرمان با انتشار دفترچه های ثبت نام کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته، برای پذیرش دانشجویان در مهرماه، اقدام به ثبت نام می نماید. اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل، بدون گذشتن از سد کنکور در دانشگاه آزاد گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام، آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

برای ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد، بایستی به سایت دانشگاه آزاد اسلامی (azmoon.iau.ac.ir) مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت، با سه گزینه روبرو خواهید شد.

  • خرید کارت اعتباری ثبت نام
  • ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)
  • ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)

پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام و کلیک بر روی گزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته، امکان ثبت نام و انتخاب حداکثر 20 رشته از گروه آزمایشی شما وجود دارد. اگر قصد ثبت نام در گروه آزمایشی دیگری نیز دارید می توانید کارت اعتباری مجزایی را خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم برای ثبت نام و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

دانشگاه آزاد در اسفند ماه 97، دفترچه ای را با با عنوان ” ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 ” منتشر کرده است که در آن، لیست رشته محل های پذیرش با سوابق تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی، درج شده است. اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته را دارید، بایستی اطلاعات جامعی در زمینه رشته ها داشته باشید. به عنوان مثال آیا رشته ی مهندسی برق مورد علاقه ی شما، در چند سال آینده بازار کاری خوبی دارد؟ آیا اگر رشته مدیریت امور گمرکی را انتخاب کنید، آینده درخشان تری نخواهید داشت؟ و یا آیا شرایط ادامه تحصیل در آینده برای رشته تربیت بدنی وجود دارد؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته ها و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 همزمان با ثبت نام در اسفند ماه 97 از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود. مندرجات این دفترچه شامل لیست رشته محل های پذیرش با سوابق تحصیلی است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد را دارید، برای آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه، مقایسه ی رشته ها و انتخاب بهترین رشته برای ادامه تحصیل، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

انتخاب رشته کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

همرمان با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 ، داوطلبان بایستی پس از آگاهی یافتن از لیست رشته های ارائه شده ی بدون کنکور توسط واحدهای دانشگاهی، اقدام به انتخاب رشته نمایند. اما از آنجایی که نحوه انتخاب رشته، تاثیر شگرفی در سرنوشت شما خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم برای مقایسه رشته ها، آگاهی از بازار کار و انتخاب بهترین رشته برای ادامه تحصیل با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

هزینه و شهریه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98

همان طور که گفتیم، برای ثبت نام بایستی کارت اعتباری تهیه نمایید. هزینه خرید کارت اعتباری برای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته مهر 98 برابر با 46 و کاردانی ناپیوسته 44 تومان در نظر گرفته شده است. از آنجایی که شهریه ثبت نام در رشته های مختلف، متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *