کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان

دانشگاه سمنان از جمله بهترین و مشهورترین دانشگاه های دولتی در ایران عزیزمان به شمار می آید که در سال 1353 به روی اهالی درس و کتاب گشوده شد. این مرکز دانشگاهی عنوان بزرگترین دانشگاه جامع و مادر استان سمنان ارزیابی و نظارت آموزش عالی استان سمنان را عهده دار است. دانشگاه سمنان از چند دانشکده مختلف تشکیل شده است و امر تربیت و آموزش دانشجویانی در کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده دارد. این مرکز آموزش عالی در نظر دارد که از میان دانشجویان و دانش آموزان دوره کارشناسی شماری از آن ها را جهت ادامه تحصیل در دوره ارشد به شکل بدون آزمون در سال تحصیلی 98 پذیرش کند. از این رو مقاله پیش رو  را به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان برای شما دوستان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان به دست آورید. همچنین می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مشاهده کنید.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سمنان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان با داشتن شرایط و ضوابطی چند در فرد دانشجو انجام می شود. در میان شرایط در نظر گرفته شده جهت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان می توان از لزوم اتمام مقطع کارشناسی در حداکثر 8 نیمسال تحصیلی برای فرد متقاضی قرار گرفتن در جمع 15 درصد برتر دانشجویان هم ورودی و هم رشته با معدل حداقلی 15 برای کلیه رشته های فنی مهندسی و علوم پایه و حداقل 17 جهت سایر رشته های تحصیلی نام برد. برای کسب آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان را می‌توانید مشاهده کنید.

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه سمنان

مدارک در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان، در دو گروه مدارک الزامی و اختیاری قرار می گیرند. از جمله مدارک الزامی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان می توان به تحویل کپی از کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور این دانشگاه ارائه ریز نمرات مقطع کارشناسی و پرداخت مبلغ 55 هزار تومان به وسیله درگاه الکترونیکی تعبیه شده در سایت گلستان اشاره کرد. اما مدارک اختیاری ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان مواردی همچون گواهی کسب رتبه برتر در مسابقه های علمی- دانشجویی را شامل می شود. برای کسب اطلاعاتی که کامل تر در رابطه با مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سمنان

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان در سال تحصیلی 98 آغاز شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. نکته بسیار مهم این که زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان به هیچ وجه قابل تمدید نیست. حتی میتوانید در دانشگاه رشته ی پرستاری بدون کنکور را تحصیل نمایید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه سمنان

شما دوستان گرامی برای اطلاع از لیست رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه سمنان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *