کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان






ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به عنوان دانشگاهی شناخته شده فعالیت پژوهشی و آموزشی خود را در سال تحصیلی 1376 هجری شمسی با جذب 25 دانشجو در رشته مهندسی منابع طبیعی در دوره کارشناسی در محل فرهنگسرای بهبهانیان آغاز کرد. دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در حال حاضر 14 رشته در مقطع کارشناسی، ده رشته کارشناسی ارشد را در خود جای داده است. دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان از بین دانشجویان استعداد درخشان و دانشجویان ممتاز در دوره کارشناسی بعد از ارزیابی و بررسی مستندات و مدارک آموزشی، پژوهشی و همین طور انجام مصاحبه علمی برای سال تحصیلی 99-98 شماری دانشجو را از طریق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پذیرش می کند. باید اشاره کنیم که دانشجویان دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، غیرانتفاعی آزاد اسلامی و فنی و حرفه ای مجاز به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و شرکت در این فراخوان نیستند. در این مقاله به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و رشته های ارشد بدون کنکور به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد خاتم الانبیاء بهبهان

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تحت شرایطی خاص برای افراد و دانشجویان فراهم می شود. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیه افراد واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان باید حداکثر طی مدت هشت نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل شوند.
  • توجه داشته باشید کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که تا پایان نیمسال ششم تحصیل خود با سپری کردن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی خود از جهت میانگین کل در ردیف 15 درصد دانشجویان برجسته و برتر دانشجوهای هم ورودی و هم رشته خود قرار داشته باشند می توان اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد خاتم الانبیاء بهبهان

کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان و افرادی که حداکثر تا تاریخ98/6/31 فارغ التحصیل می شوند می توانند تا تاریخ 19 تیرماه مدارک درخواستی را به آدرس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پست پیشتاز کنند. دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء باید مدارک لازم را در بازه زمانی مشخص شده به شکل حضوری به مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دفتر هدایت استعدادهای درخشان ارائه کنند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد خاتم الانبیاء بهبهان

ثبت نام بدون کنکور ارشد خاتم الانبیاء بهبهان نیاز به تهیه مدارکی چند نیز دارد. در میان مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان می توان به کپی کارت ملی،توصیه نامه علمی محرمانه از طرف اساتید مقطع کارشناسی و روزمه علمی و مستندات سوابق پژوهشی اشاره کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان شناخت رشته گرایش های ارشد این دانشگاه و رشته های کارشناسی مورد قبول برای هر کدام اهمیت خاصی پیدا می کند. در زیر لیست شماری از رشته گرایش های ارشد دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان و رشته های کارشناسی مورد قبول برای ادامه تحصیل در آن ها را خدمتتان بر می شماریم.

رشته های ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

رشته- گرایش های ارشد

کارشناسی مورد پذیرش

علوم و مهندسی جنگل- علوم زیستی جنگل

تمامی گرایش های رشته جنگلداری

عمران- سازه

همه گرایش های مهندسی عمران

علوم و مهندسی شیلات- تکثیر و پرورش آبزیان

تمامی گرایش های مهندسی شیلات

برای اطلاع از لیست کلیه رشته های ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *