آیدانیتو > شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر
دکتری

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر






شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

دانشگاه صنعتی مالک اشتر از جمله مراکز دانشگاهی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ایران به شمار می رود. دانشگاهی بسیار مشهور که با هدف تربیت و آموزش کادر ویژه مورد نیاز مراکز تحقیقاتی دفاعی و انواع صنایع و اجرای پروژه های خاص تحقیقاتی در سال 1363 هجری شمسی احداث گردید. باید اشاره کنیم که دانشگاه مالک اشتر از دو پردیس تشکیل شده است که یکی از آن ها در استان تهران و دیگری در شهر شاهین شهر استان اصفهان قرار دارد. دانشگاه مالک اشتر از جمله دانشگاه های ارائه دهنده مقطع دکتری در دوره شبانه است. به علت تمایل شماری از داوطلبان به ادامه تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر موضوع مقاله حاضر را به شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

پس از مشخص شدن نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری افراد شرکت کننده در این آزمون دست به انتخاب رشته در دوره ها و دانشگاه های مختلف از جمله دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر می زنند. بدین ترتیب، افرادی که رتبه لازم را برای انتخاب رشته های تحصیلی دوره شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر را به دست آورده اند می توانند بدون هیچ مشکلی دست به انتخاب رشته دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر بزنند. اما مسئله حائز اهمیت در این میان و در زمان تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر بحث شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر است که کسب اطلاع از آن برای هر داوطلب مایل به ادامه تحصیل در دکتری شبانه صنعتی مالک اشتر ضروری است.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر

شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر دو بخش شهریه متغیر و شهریه ثابت را در بر می گیرد. به دلیل در نظر نگرفتن شهریه ای مشخص و مصوب جهت دانشجویان دکتری شبانه تعیین مبلغ شهریه بر عهده مسئولین خود دانشگاه های سراسری است. از این رو مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سایت خود دانشگاه قابل مشاهده است. شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای رشته های فنی و علوم پایه و سایر رشته های تحصیلی ارائه شده در دوره دکتری این دانشگاه متفاوت است. در نتیجه هر فرد پذیرفته شده در دوره دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید با توجه به گروه آزمایشی پذیرفته شده در آن به دنبال اطلاع از شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر باشند. در زیر و طی جدولی به ذکر مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای شما می پردازیم. پس شما می توانید با توجه به نرخ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر تصمیم به ادامه تحصیل در این دانشگاه بگیرید.

دوره تحصیلی

رشته دانشگاهی

شهریه 8 نیمسال تحصیلی( کل دوره)

هزینه ثبت نام

شبانه ( نوبت دوم)

رشته های گروه فنی و علوم پایه

771.000.000

1.100.000

سایر رشته های دکتری

661.000.000

1.100.000

باید بگوییم که کلیه مبالغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر به تومان نوشته شده اند. مورد دیگر این که مبالغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر بر طبق نرخ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر در سال 98 ذکر شده اند. توجه داشته باشید که مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر هر ساله در مقایسه با مبلغ شهریه دکتری شبانه صنعتی مالک اشتر با سال قبل به میزان 10 تا 15 درصد افزایش پیدا می کند. پس در زمان تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر به موضوع افزایش سالیانه شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر توجه داشته باشید و در صورت داشتن استطاعت مالی اقدام به انتخاب رشته های تحصیلی  دکتری شبانه این دانشگاه نمایید. زیرا در هر ترم تحصیلی مبلغ بالایی را باید به عنوان شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر باید پرداخت نمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه دانشگاه صنعتی مالک اشتر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *