آیدانیتو > آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون تیزهوشان

آزمون تیزهوشان نهم به دهم

تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان مقطع نهم به دهم تحصیلی در هر سال تحصیلی به شکل هماهنگ کشوری جهت ورود به سال دوم دوره متوسطه در بین همه دانش آموزان دارای شرایط اجرا می گردد. امکانات بالا و متنوع آموزشی در مدارس تیزهوشان موجب به وجود آمدن رقابت زیادی در بین دانش آموزان جهت انجام ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همین طور پذیرفته شدن ها در این آزمون شده است. با توجه به تغییرات به وجود آمده در سال قبل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی و به وسیله سایتی به نام Azmoon.medu.ir صورت می پذیرد. در این مقاله قصد ارائه توضیحات و جزئیات مهمی را در رابطه با آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای شما عزیزان داریم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با آزمون و زمان اعلام نتایج تیزهوشان به دست آورید.


زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

باید عرض کنیم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال 97 در اردیبهشت ماه انجام شد. احتمالاً در سال 98 هم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در همین تاریخ انجام شود. اما جهت اطلاعات دقیق تر در این زمینه باز هم باید منتظر اطلاعیه های منتشره بود. انجام ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای تمامی متقاضیان در این فرصت تعیین شده ضروری به نظر می رسد و عملاً امکان تمدید این زمان نیست. به همین جهت تمامی دانش آموزانی که شرایط شرکت و حضور در این آزمون را دارند به راحتی و با در دست داشتن مدارک درخواستی ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم خود را انجام می دهند. برای مطالعه ثبت نام کتاب درسی روی لینک آبی کلیک کنید.
اگر سؤالی در رابطه با آزمون تیزهوشان نهم به دهم ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

تمامی داوطلبان می توانند پس از رجوع به سایت ثبت نام تیزهوشان به آدرس Azmoon.medu.ir فرم داده شده را با استفاده از اطلاعات دانش آموزی خود کامل نمایند و با پرداخت هزینه ثبت نام خود فرایند ثبت نامشان را کامل کنند. کلیه مراحل ثبت نام به شکل اینترنتی و به وسیله خود شخص دانش آموز و یا والدین انجام می پذیرد و مدرسه هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در برابر ثبت نام دانش آموز ندارد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت Azmoon.medu.ir است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت Azmoon.medu.ir است.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

هر دانش آموز پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید از ضوابط و شرایط این فرایند اطلاع داشته باشد و واجد این شرایط مهم باشد. در میان این شرایط می توان از تابعیت ایرانی نام برد. هر چند افرادی هم که از تابعیت ایرانی برخوردار نیستند. با توجه به شماری از ضوابط و شرایط خاص می توانند ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم به انجام برسانند. از دیگر شرایط مهم در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توان به داشتن حداقل معدل 19 در مقطع هشتم اشاره کرد. منظور ما از معدل دانش آموز معدل سالیانه وی است..

سؤالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم

باید خدمت شما دوستان داوطلب عرض کنیم که سؤالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم در دو دسته متفاوت استعداد تحصیلی تحلیلی قرار می گیرند سؤال های استعداد تحلیلی 20 درصد از نمره کل آزمون تیزهوشان نهم به دهم را شامل می شود و 80 درصد باقی مانده سؤالات تیزهوشان نهم به دهم به سؤالات استعداد تحصیلی مربوط می شود. تمامی سؤالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت تستی یا همان چهار گزینه ای است و دانش آموز به ازای هر پاسخ اشتباه یک نمره منفی دریافت می کند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی آزمون تیزهوشان نهم به دهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله تاریخ آزمون تیزهوشان 99-98 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *