آیدانیتو > تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا
مهاجرت به کانادا

تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا






 


تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

سیستم آموزشی کانادا بسیار با کیفیت است و از نظر علمی در سطح بالایی قرار دارد. دانش آموزان مدارس کانادایی در طول تحصیل دروس مختلفی را یاد می گیرند، مهارت های علمی و عملی بسیاری به دست می آورند و برای ورود به بهترین و معتبرترین دانشگاه ها در کانادا و سایر کشورهای جهان آماده می شوند.
از آن جایی که این کشور بسیار مهاجرپذیر است، علاوه بر شهروندان کانادایی، دانش آموزان بین المللی هم از سایر کشورها متقاضی تحصیل در مدارس کانادایی هستند.
مدارس کانادا در دو دسته مدارس روزانه و مدارس شبانه روزی قرار می گیرند. در این مقاله به موضوع تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا می پردازیم.

ویژگی های مدارس شبانه روزی کانادا

مدارس شبانه روزی کانادا نوعی از مدارس هستند که امکانات و شرایطی را فراهم می کنند تا دانش آموزان، معلمان و مسئولین مدرسه در طول سال تحصیلی در آن ها اقامت می کنند.
البته بعضی دانش آموزان در حین تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا ، در پایان روز به خانه بر می گردند اما اکثر دانش آموزان این مدارس در خوابگاه های مدارس شبانه روزی زندگی می کنند و فقط آخر هفته ها و در تعطیلات رسمی به خانه می روند.

مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

  • دانش آموزان در فرایندی سریع و عمیق با فرهنگ کانادایی خو می گیرند.
  • تجربه زندگی گروهی و زندگی در کنار هم سالان از دانش آموزان افرادی مسئولیت پذیر می سازد.
  • مدرک تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا بسیار معتبر است و از جانب معتبرترین کالج ها و دانشگاه ها پذیرفته می شود.
  • امکانات تحصیلی و آموزشی مدارس شبانه روزی کانادا بیشتر و باکیفیت تر از مدارس روزانه است.
  • هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا مقرون به صرفه تر از مدارس شبانه روزی کشورهایی مثل انگلستان و آمریکا است.
  • زبان انگلیسی یا فرانسه دانش آموزان مدارس شبانه روزی کانادا با سرعت بالایی تقویت می شود.

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا

هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا در شهرها و مدارس مختلف کانادا متفاوت است. اما معمولاً مبلغ آن در بازه ۳۰/۰۰۰ تا ۶۰/۰۰۰ دلار در کانادا قرار می گیرد.
معمولاً والدینی که قصد دارند فرزندشان را برای تحصیل به کانادا بفرستند، مردد هستند که مدارس روزانه را به عنوان مقصد انتخاب کنند یا مدارس شبانه روزی را. اگر چه هر دو نوع این مدارس در کانادار معتبر و باکیفیت هستند و می توانند تضمین کننده آینده دانش آموزان باشند، اما مدارس شبانه روزی پیوند عمیق تری میان دانش آموزان و جامعه و فرهنگ کانادایی ایجاد می کنند.
از سویی اقامت در یک مدرسه شبانه روزی می تواند دانش آموزان بین المللی را شدیداً دلتنگ خانواده و حتی افسرده و مضطرب کند. به همین دلیل بهتر است که والدین در صورت ثبت نام فرزندشان در مدرسه شبانه روزی، خودشان هم در کشور کانادا اقامت کنند و در ایام تعطیلات با او وقت بگذرانند.

 

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند مشاوره و آموزش است. مشاوران متخصص و باتجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار، مسائل حقوقی و… به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

مهاجرت همیشه در طول تاریخ اتفاق افتاده و آدم هایی شهر و کشور خود را به مقصد مکان دیگری ترک کرده اند. گاهی اوقات کمبودهای مختلفی در محیط زندگی افراد را به فکر مهاجرت می اندازند. در واقع در این شرایط فرد معتقد است که کیفیت ابعاد مختلفی از زندگی اش پایین است و به منظور ارتقای این کیفیت مهاجرت می کند.

به عنوان مثال تحصیل در مدارس و دانشگاه هایی که از نظر علمی و برخورداری از امکانات پژوهشی در سطح بالایی قرار دارند، زندگی کردن در کشوری که دارای یک اقتصاد پررونق است، فرصت های شغلی بسیار در کشور مقصد و مسائل فرهنگی و اجتماعی شایع ترین دلایل مهاجرت هستند.

اگرچه مهاجرت می تواند اتفاق خوب و مفیدی باشد و منجر به پیشرفت افراد شود اما نمی توان منکر این واقعیت شد که متقاضیان مهاجرت نیازمند اطلاعات زیادی هستند و نمی توان برای چنین اقدام مهمی بی گدار به آب زد.

مشاوره مهاجرت در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد انواع روش های مهاجرت، شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف، مدارک مورد نیاز برای مهاجرت، هزینه زندگی در کشورهای مختلف، شرایط گرفتن اقامت، چگونگی تحصیل و کار در کشورهای خارجی، قوانین ازدواج و طلاق در کشورهای مختلف، هزینه تحصیل در کانادا و…اطلاعات کسب کنید.

چرا مشاوره تلفنی؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که دلیل استقبال روز افزون شهروندان جوامع مختلف از مشاوره های غیر حضوری مثل مشاوره تلفنی چیست. در پاسخ به این سؤال می توان گفت که در دنیای امروز، مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره های حضوری
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری امکان پذیر نیست
  • صرف زمان کم تر نسبت به مشاوره های حضوری
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی
در این مقاله به بررسی موضوع تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله «تحصیل در مدارس روزانه کانادا» را به شما پیشنهاد می کنیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی کانادا می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *