مهاجرت به استرالیا

انگشت نگاری در استرالیا






انگشت نگاری در استرالیا

کشور استرالیا از جمله بهترین و عالی ترین کشورها جهت ادامه تحصیل و یا اشتغال به حرفه و فعالیت به شمار می رود. این موضوع را می توان به دلایل مختلفی نسبت داد. کیفیت مطلوب زندگی، آب و هوایی عالی، رفاه بیشتر، یافتن موقعیت های شغلی بهتر، شرایط اقتصادی و بازار کار مناسب و شمار زیادی دلایل دیگر را می توان جهت اثبات این ادعا برشمرد. اما جهت اطلاع باید بگوییم که ورود به استرالیا به دریافت ویزا نیاز داشته و بدون وجود آن امکان سفر به هر مقصدی به این کشور برایتان وجود ندارد. جهت اخذ ویزای استرالیا می توانید از طریق سفارت این کشور در تهران اقدام فرمایید. یکی از مراحل دریافت ویزای استرالیا انگشت نگاری بوده که حتماً باید انجام شود. در این مقاله، به بحث در مورد انگشت نگاری در استرالیا برای شما عزیزان می پردازیم. اما قبل از پرداختن به مبحث انگشت نگاری در استرالیا توضیحی هر چند کوتاه را در رابطه با انواع ویزاهای استرالیا و مراحل دریافت آن ها را خدمتتان بیان می کنیم.

انواع ویزاهای استرالیا

باید خاطر نشان کنیم که دریافت انواع ویزای استرالیا به علت شرایط پذیرش دشوار آن امری بسیار وقت گیر و سخت بوده و باید صبر و حوصله لازم را در این امر به خرج داد. در این قسمت ویزاهای استرالیا ذکر شده اند:

  • ویزای کلاس 189 استرالیا
  • ویزای کلاس 489 استرالیا
  • ویزای کلاس 190 استرالیا
  • ویزای استرالیا بر حسب تخصص و مهارت
  • ویزای کلاس 476 استرالیا
  • ویزای توریستی کشور استرالیا
  • ویزای کلاس 571 استرالیا

مراحل اخذ ویزای استرالیا

در صورت داشتن تصمیم جدی برای اخذ ویزای استرالیا باید در ابتدا فرم تقاضای اخذ آن را پر کرده و سپس مدارک لازم همچون شناسنامه ایرانی، کارت معافیت از خدمت یا کارت پایان خدمت (جهت متقاضیان 18 تا 50 سال)، عکس رنگی 4*6 (یک قطعه) و گواهی اشتغال به کار را به سفارت ایران در استرالیا تحویل دهید. اما در این میان، انجام انگشت نگاری نیز از دیگر مراحل اخذ ویزای استرالیا است. باید گفت که انگشت نگاری در استرالیا برای اخذ ویزای این کشور و مهاجرت به آن ضروری به نظر می رسد. در ادامه این مطلب به ذکر مراحل انجام انگشت نگاری در استرالیا برای شما عزیزان می پردازیم.

  • دادن امضاء و یا بیان علتی در صورتی که نمی توانید این کار را انجام دهید.
  • قرار دادن تمامی انگشتان دست بر روی صفحه ای شیشه ای برای اسکن
  • انداختن عکسی دیجیتالی از صورت شما به صورت تمام رخ

عملیات انگشت نگاری در استرالیا نیاز به زمان زیادی نداشته و حتی کمتر از 5 دقیقه از شما زمان می برد. شما می توانید بدون کثیف شدن سرانگشتان به وسیله جوهر به راحتی اقدام به انگشت نگاری در استرالیا نمایید. در صورت عدم داشتن اثر انگشت تنها گرفتن عکس دیجیتال از صورت شما به صورت تمام رخ کافی است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با انگشت نگاری در استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله امور حقوقی در استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه انگشت نگاری در استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


1 دیدگاه در “انگشت نگاری در استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *