کاردانی بدون کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای

انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای

انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای

در صورتی که شما دوست عزیز نیز علاقه مند به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای 98 هستید باید مطلع باشید که انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای به صورت هم زمان با ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 98 صورت می گیرد. باید به عرض برسانیم که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای در همین ماه یعنی خرداد 98 انجام می پذیرد. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای اختصاص دهیم پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای به دست آورید.

شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

باید عرض کنیم که داشتن مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید در یکی از شاخه های کار و دانش و یا فنی و حرفه ای و همین طور برخورداری از مدرک دیپلم فنی و حرفه ای چهار ساله نظام قدیم از جمله شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای است. فراغت از تحصیل داوطلبان و متقاضیان حداکثر تا 31 شهریور ماه نیز از دیگر شرایط انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای در نظر گرفته شده است. در صورتی که متقاضیان موفق به گذراندن دروس امتحانی تا آخر شهریور ماه 98 نشوند اما در امتحان های دی ماه پذیرفته شوند هیچ مشکلی برای انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ندارند. اما این در صورتی است که تنها اقدام به انتخاب رشته محل های نیمسال دوم در فرم انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای نمایند. از طرف دیگر، نداشتن مدرکی بالاتر از کاردانی و یا دیپلم نظری از شرایط مهم در انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای به شمار می رود. به عبارت دقیق تر افرادی که دارای مدرک دیپلم در رشته های انسانی، تجربی، و ریاضی هستند و یا کسانی که اقدام به ادامه تحصیل در دوره کاردانی دانشگاه ها کرده اند، به هیچ وجه امکان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای را ندارند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

در رابطه با سایت انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای دقت داشته باشید که دانلود این دفترچه به شکل اینترنتی و به وسیله سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای داوطلبان امکان پذیر است. در نتیجه، هر داوطلب در زمان تعیین شده برای انتشار این دفترچه می توانند با مراجعه به سایت مذکور دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای را دریافت نمایند. جهت اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته  کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای از نیمه دوم خرداد ماه 98 آغاز می گردد و حدوداً تا اواخر این ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

در اینجا باید خدمت شما عرض کنیم که انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر طبق سال های گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و طی مراحلی چند انجام می گیرد. برای اطلاع از نحوه دقیق انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام کاردانی بدون کنکور فنی و حرفه ای 98 زنید.
اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *