انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت

همان طور که می دانیم بدون وجود یک مدیر متخصص و لایق در یک جامعه نمی توان به برنامه ریزی برای اداره یک منطقه و یا نظارت و هدایت بر آن پرداخت. باید بگوییم که علم مدیریت با به کارگیری علومی همچون روانشناسی، جامعه شناسی، آمار و ریاضیات به اثر بخشی، کارایی و بهره وری یک سازمان کمک شایان توجهی می کند. جالب است بدانید که اواخر قرن نوزدن میلادی نخستین باری بود که علم مدیریت به عنوان رشته ای مستقل مطرح گردید. فردی به اسم فردریک ونیسلوتیلور اولین شخصی بود که به هر چه بیشتر شناسانده شدن این علم کمک کرد. رشته مدیریت در اکثر دانشگاه های ایران من جمله دانشگاه آزاد اسلامی به علاقه مندان آموزش داده می شود. در این مقاله، بحثی را در مورد انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت را مطرح می کنیم.

همچنین، جهت آشنایی بیشتر شما دوستان لیست برخی از دانشگاه های ارائه دهنده انواع گرایش های مدیریت نیز در کنار مبحث انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت نیز آورده می شوند.

زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد مدیریت

در صورت تمایل به ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت، باید در یکی از دو ماه مرداد و یا دی و  با ورود به سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت اقدام فرمایید. در صورتی که در همین ماه اخیر یعنی ماه مرداد ثبت نام کنید، ماه مهر اولین ورود شما به دانشگاه است. در غیر این صورت و با ثبت نام در اواسط ماه دی، بهمن ماه به عنوان نخستین ترم تحصیلی شما منظور می شود.

نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد مدیریت 

به اطلاع می رسانیم که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت، به آسانی و بدون طی مراحل خاصی تنها با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

پس از دسترسی به یک کامپیوتر از طریق کارت عابر بانک خود، کارت اعتباری را خریده و با نوشتن شماره سریال آن در فیلدی مخصوص تمامی کد رشته و مراکز دانشگاهی ارائه دهنده رشته مدیریت را وارد نمایید.

البته ثبت اطلاعات فردی نیز در سایت الزامی است. در پایان این عملیات، اقدام به تأیید ثبت نهایی با فشردن این کلید کرده و رسید آن را دریافت کنید.

شرایط انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت

جهت ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت مدرک فوق دیپلم اهمیت خاصی داشته و الزامی است. علاوه بر این، معدل دوره کاردانی نیز در قبولی فرد در یکی از دانشگاه های معتبر پذیرنده این رشته نقش تعیین کننده دارد.

لیست دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی رشته مدیریت

بر حسب نیاز شما داوطلبان گرامی بخشی از مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت  را به ذکر لیست دانشگاه های ارائه دهنده این رشته تحصیلی می پردازیم:

  دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی رشته مدیریت
استان آذربایجان شرقی –  واحد اهراستان اردبیل –  واحد پارس آباد مغان
استان آذربایجان شرقی –  واحد جلفااستان اردبیل –  واحد مشکین شهر
استان آذربایجان شرقی –  واحد خامنهاستان اردبیل –  واحد دهاقان
استان آذربایجان شرقی –  واحد مهرباناستان ایلام –  واحد ایلام
استان آذربایجان شرقی –  واحد عجب شیراستان ایلام –  واحد ایوان غرب
استان آذربایجان شرقی –  واحد مراغهاستان بوشهر – واحد اهر
استان آذربایجان شرقی –  واحد ممتاناستان بوشهر – واحد بندر دیلم
استان آذربایجان شرقی –  واحد هادی شهراستان بوشهر – واحد تهران شمال
استان آذربایجان غربی –  واحد ارومیهاستان بوشهر – واحد شهر قدس
استان آذربایجان غربی –  مرکز قره ضیاالدیناستان بوشهر – واحد فیروزکوه
استان آذربایجان غربی –  مرکز سلماساستان خراسان جنوبی – واحد بیرجند
استان آذربایجان غربی –  مرکز شاهین دژاستان خراسان رضوی – واحد نیشابور
استان آذربایجان غربی –  مرکز ماکواستان خراسان رضوی – واحد گناباد
استان اردبیل –  واحد اردبیل

 

پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت، مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی به کارشناسی رشته مدیریت در دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *