شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران

رشته مهندسی عمران، به عنوان رشته ای خاص و با جایگاه اجتماعی بالا در بین دانش آموزان گروه ریاضی فیزیک شناخته شده است. رشته تحصیلی که به طریقی به سازه های غیر ساختمانی و ساختمانی مربوط می شود. در حقیقت، ساخت سد، مجاری منتقل کردن فاضلاب یا آب به مناطق دیگر و ساختمان سازی همگی از وظایف اصلی و مهم یک مهندس عمران به شمار می روند. جهت اطلاع شما دوستان عزیز باید گفت که سه شاخه کاملاً متفاوت نقشه برداری، آب و راه و ساختمان گرایش های اصلی و پایه مهندسی عمران را شامل می شوند. همان طور که می دانیم دانشگاه پیام نور از جمله مجریان طرح بدون کنکور در کشور بوده که در رشته مهندسی عمران نیز بدون هیچ گونه آزمونی اقدام به جذب افراد علاقه مند به این رشته می کند.

در این مقاله، بحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران را به چالش کشیده ایم. همچنین آوردن لیست دانشگاه های بدون کنکور پیام نور عمران نیز در مطلب زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران خالی از لطف نیست.

نحوه پذیرش بدون آزمون پیام نور عمران

قبل از هر چیز باید خاطرنشان کنیم که دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی بدون برگزاری آزمون و بر طبق سوابق تحصیلی افراد دانشجویانی را در بسیاری از رشته ها جذب می کند. باید بگوییم که سوابق تحصیلی فرد در واقع همان معدل درج شده در گواهی نامه دیپلم فرد بوده که معیار پذیرش وی در دوره بدون کنکور پیام نور محسوب می شود. دقت داشته باشید که اگر هنوز مشغول تحصیل در دوره پیش دانشگاهی بوده و یا دانشجوی کاردانی عمران هستید، تنها در صورت اتمام تحصیلاتتان تا 31 شهریور 97 می توانید در بدون کنکور پیام نور عمران ثبت نام کنید. از جمله مهم ترین مسائل در رابطه با شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران مسئله خدمت نظام وظیفه آقایان بوده که توصیه ما به آن ها این است که در صورت تمایل به شرکت در این دوره این مسئله را حل نمایید.

زمان ثبت نام در کارشناسی بدون آزمون پیام نور عمران

باید به اطلاع برسانیم که چیزی تا اتمام ثبت نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور عمران باقی نمانده و تنها تا 24 مرداد فرصت باقیست. بنابراین، با توجه به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران هر چه سریع تر ثبت نام کنید. اما اگر به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشدید، نگران نباشید زیرا سازمان سنجش فرصت دیگری را در آذرماه برای جاماندگان از ثبت نام تعیین کرده است.

لیست دانشگاه های کارشناسی پیام نور بدون کنکور عمران

از آن جایی که شاید شما عزیزان به دنبال اطلاع از دانشگاه پیام نور ارائه دهنده این رشته باشید، ما در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران کار را برایتان راحت تر کرده و این لیست نسبتاٌ طویل را برایتان بازگو می کنیم.

دانشگاه پیام نور تهران – واحد ریدانشگاه پیام نور استان خراسان شمالی – مرکز بجنورد
دانشگاه پیام نور استان البرز- مرکز کرجدانشگاه پیام نور خوزستان – مرکز اهواز
دانشگاه پیام نور استان کردستان –  مرکز سنندجدانشگاه پیام نور استان خوزستان – واحد ماهشهر
دانشگاه پیام نور استان زنجان –  مرکز زنجاندانشگاه پیام نور استان سمنان – مرکز سمنان
دانشگاه پیام نور استان اصفهان –  مرکز تیراندانشگاه پیام نور استان سمنان – مرکز شاهرود
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی – مرکز تبریزدانشگاه پیام نور استان فارس – مرکز جهرم
دانشگاه پیام نور استان بوشهر –  مرکز بین المللی عسلویهدانشگاه پیام نور استان فارس – مرکز شیراز
دانشگاه پیام نور استان بوشهر- مرکز بوشهردانشگاه پیام نور استان قم – مرکز قم
دانشگاه پیام نور استان هرمزگان – مرکز بندر عباسدانشگاه پیام نور استان کرمان – مرکز کرمان
دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اصفهاندانشگاه پیام نور استان کرمانشاه – مرکز کرمانشاه
دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی مرکز ارومیهدانشگاه پیام نور استان گلستان – مرکز گرگان
دانشگاه پیام نور استان مرکزی –  مرکز اراکدانشگاه پیام نور استان لرستان – مرکز خرم آباد
دانشگاه پیام نور تهران- تهران شمالدانشگاه پیام نور استان مازندران – مرکز بابل
دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی -مرکز بیرجنددانشگاه پیام نور استان همدان – مرکز همدان
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی – مرکز مشهد

 

در این مقاله، به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران پرداختیم. در صورت علاقه، می توانید مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران را نیز نگاهی بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط کارشناسی بدون کنکور پیام نور عمران دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *