انتخاب رشته دکتری, فناوری نانو

انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98





 

 
انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98

با نزدیک شدن به زمان انتخاب رشته دکتری 98، به موضوع انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98 می پردازیم. همان طور که می دانید، انتخاب رشته مناسب و منطقی با آینده تحصیلی و شغلی داوطلبان رابطه مستقیمی دارد. از این رو در این مقاله به بررسی عناوین مختلفی خواهیم پرداخت که شما را در انتخاب رشته یاری خواهد کرد. در این مقاله به زمان انتخاب رشته، نحوه انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98، ظرفیت پذیرش رشته دکتری فناوری نانو 98 خواهیم پرداخت.

معرفی رشته دکتری فناوری نانو 98

فناوری نانو (نانوتکنولوژی) علمی که تمام دنیا را فرا گرفته است. این رشته به سطوح مولکولی، اتمی و … بررسی می کند. این رشته در دانشگاه های سراسری و آزاد در دو گرایش ارائه شده است:

  • فناوری نانو – نانو مواد
  • فناوری نانو – نانو الکتریک

قبل از هر صحبتی بهتر است راجع به این رشته و گرایش های این رشته بیشتر صحبت کنیم. اطلاعات کافی راجع به رشته مورد نظر، نیز برای انتخاب رشته درست ضروری می باشد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها مجاز به شرکت در کنکور دکتری و همچنین انتخاب رشته دکتری مهندسی هسته ای 98 می باشند.

زمان انتخاب رشته دکتری مهندسی فناوری نانو 98

طبق اعلام سازمان سنجش، هفته آخر فروردین ماه 98، زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری می باشد. و همچنین طبق اعلام سازمان سنجش ، انتخاب رشته دکتری 98 در نیمه ی اول اردیبهشت ماه 98 انجام میپذیرد. در صورت قبولی در آزمون کتبی دکتری، داوطلبان در نیمه اول اردیبهشت ماه 98 مجاز به انتخاب رشته هستند.

نحوه انتخاب رشته دکتری مهندسی فناوری نانو 98

داوطلبان با مطالعه نتایج اعلام کنکور که از جانب سازمان سنجش در هفته ی آخر فروردین ماه 98 اعلام می شود ، می توانند رتبه خود را مشاهده کنند. پس از قبولی در کنکور ، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته میشوند. داوطلبان مجاز شده به انتخاب رشته وارد سایت سازمان سنجش شده و اطلاعات شخص را تأیید می کنند. و پس از تایید مجاز به وارد کردن 50 کد رشته می شوند که با اتمام آن و دریافت کد 16 رقمی مرحله انتخاب رشته به پایان می رسد .

ظرفیت رشته دکتری مهندسی فناوری نانو 98

مباحث مربوط به ظرفیت دکتری مهندسی فناوری نانو 98 ، که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد، بر اساس ظرفیت های 96 می باشد. همتنطور که گفته شد اطلاع از ظرفیت رشته مورد نظر در تصمیم گیری نحوه انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر به داوطلب کمک خواهد کرد. در سال 96، 28 ظرفیت در گرایش های مختلف در دانشگاه های سراسری وجود داشته است. برای کسب اطلباعات بیشتر در زمینه ظرفیت ها و دانشگاه های پذیرنده این رشته میتوانید به مقالات مربوط به آن مراجعه کنید. برای اطلاع از ظرفیت رشته دکتری مهندسی فناوری نانو در سال 98 می توانید با مشاوران متبحر آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 
مشاوران آیدانیتو راهنمای شما در انتخاب رشته دکتری فناوری نانو هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

توصیه ها و نکات لازم جهت انتخاب رشته دکتری 98

  • داوطلبان دکتری مهندسی فناوری نانو 98، در مطالعه دفترچه انتخاب رشته 98 دقت کافی داشته باشند.
  • وارد کردن کد رشته ها، به اولویت انجام شود.
  • قبل از انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته 97 به صورت کامل و دقیق مطالعه شود.
  • اطلاع از ظرفیت ها و گرایش های موجود در رشته مورد نظر مهم می باشد.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی انتخاب رشته دکتری فناوری نانو 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره و نحوه انتخاب رشته دکتری زنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با انتخاب رشته دکتری فناوری نانو در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *