آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 99

  کیفیت و امکانات آموزشی بالا و شهریه مناسب مدارس نمونه دولتی در استان گلستان، سبب استقبال دانش‌آموزان و والدین از این نوع مدارس شده است؛ به‌ طوری‌ که ‌هر سال تعداد زیادی از متقاضیان برای وارد شدن به مدارس نمونه دولتی رقابت می‌کنند. آزمون مدارس نمونه دولتی استان گلستان برای پایه نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در یک روز و یک زمان برگزار میشود این روزها شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی، در انتظار اعلام نتایج هستند به همین دلیل این مقاله میتواند کمک شایانی کند. . با کسب رتبه قبولی در آزمون و موفقیت برای رفتن به مدرسه نمونه دولتی میتوانید برای ثبت نام کتاب درسی هم اقدام کنید.


ثبت‌نام در پایه هفتم نمونه دولتی استان گلستان چه شرایطی دارد؟

برای انجام این کار شرایطی وجود دارد. برای پایه ششم به هفتم از سال تحصیلی 98-1397 ازمون ورودی حذف شده است و ثبت‌نام در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی استان گلستان براساس تمام نمره‌های نیمسال اول تحصیلی پایه ششم دانش‌آموز  است و متقاضی باید در تمامی دروس نمرات «خیلی خوب» داشته باشد. دانش‌آموزان عزیز به این نکته توجه کنند که فقط مجاز به داشتن  یک نمره «خوب» در کارنامه هستند و نه بیشتر. شرط بعدی ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی داشتن تابعیت ایرانی است؛ البته اتباع غیرایرانی هم با شرایط خاصی، مجاز به ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی هستند.
مشاوره تحصیلی تلفنی هم می تواند شما را بسیار کمک کند.

ثبت‌نام پایه دهم مدارس نمونه دولتی استان گلستان چه شرایطی دارد؟

دانش‌آموزان متقاضی ثبت‌نام در در پایه دهم مدارس نمونه دولتی باید جزو اتباع ایران باشد. در پایه نهم معدل کل بالای 17 به دست آورده باشد. اما ملاک ثبت‌نام در آزمون ورودی، معدل 17 به بالا در نیمسال اول پایه نهم است.

آزمون و معدل تحصیلی در قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی استان گلستان چه سهمی دارند؟

آیا این دو تاثیر به سزایی دارند؟ ملاک‌های پذیرش نهایی متقاضیان برای پایه‌ دهم مدارس نمونه دولتی متفاوت است. معیار ارزیابی داوطلبان متقاضی ورود به پایه دهم، نمرات پایه نهم و نمره آزمون است؛ به بیان دقیق‌تر، نتیجه‌ی آزمون و نمرات دانش‌آموز، هریک پنجاه درصد در نمره نهایی آزمون داوطلب سهم دارند. بهتر است درباره مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه هم مطالعه کنید.

تراز آزمون نمونه دولتی گلستان

نمره تراز هر داوطلب بین 0 تا 20.000 قرار دارد. نقش تراز تعیین سطح علمی دانش‌آموزان است. در واقع، داوطلبان بر اساس تراز رتبه‌بندی می‌شوند. در ادامه نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره خام و تراز آزمون ارائه شده است.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره خام

باید بدانید که نمره خام داوطلبان آزمون به صورت درصد محاسبه می‌شود. این نمره در فرمول تراز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمترین نمره خام 33.33-%  برای داوطلبی است که تمام سوالات را اشتباه پاسخ داده باشد و بیشترین نمره خام %100 است. برای پاسخ‌های اشتباه نمره منفی لحاظ می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گلستان 99

آزمون ورودی ادغام‌شده‌ی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت هماهنگ استانی برگزار شد. دانش‌آموزان متقاضی ورود به این دو نوع مدرسه در استان گلستان در یک آزمون واحد که اوایل مرداد ماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. نتایج هر دو آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی همزمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

مشاهده نتایج آرمون نمونه دولتی استان گلستان

نتایج حدود دو یا سه هفته پس از آزمون ورودی از طریق وبسایت اداره کل آموزش ‌و پرورش استان به داوطلبان اعلام می‌شود.  بر اساس اعلام این اداره، نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونۀ دولتی دوره دوم متوسطه‌ی سال تحصیلی 1400-1399، نیمه‌ی دوم شهریور ماه 1399 اعلام می‌شود. داوطلبان به خاطر داشته باشند که نتایج آزمون نمونه دولتی هر استان جداگانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم گلستان

از آنجایی که آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی گلستان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم  گلستان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان با توجه به شرایط کرونا و دیر برگزار شدن ازمون از دهه دوم شهریور ماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان

با توجه به اینکه نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گلستان با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ژ، قبول شده باشند ژ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود ژ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گلستان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی استان گلستان

اگر از نتایج اعلام شده ناراضی بودیم و حقمان خورده شد چه؟ داوطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی، در صورت عدم رضایت از نتایج اعلام شده، می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند. با وجود احتمال کم بروز اشتباه در اعلام نتایج، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 99 ، داوطلبان  چند روز فرصت اعتراض دارند. زمان دریافت اعتراضات هنوز اعلام نشده است. نتایج رسیدگی به اعتراضات ثبت‌شده، حدودا دو هفته پس از پایان مهلت ثبت اعتراض، به داوطلبان اعلام می‌شود.

ثبت‌نام حضوری پس از اعلام نتایج آزمون

داوطلبان توجه داشته باشند چنانچه پس از اعلام نتایج، در زمان مشخص شده برای ثبت‌نام حضوری اقدام نکنند، نام آنها از لیست پذیرش‌شده‌ها حذف می‌شود.

لیست ذخیره

پس از پایان مهلت ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی، معمولا ظرفیت خالی در این مدارس وجود خواهد داشت. این ظرفیت خالی به دلیل انصراف از ثبت‌نام تعدادی از داوطلبان، عدم مراجعه حضوری برای ثبت‌نام، انتخاب مدرسه تیزهوشان و یا افزایش ظرفیت ایجاد می‌شود. ژ

شهریه مدارس نمونه دولتی در استان گلستان

همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مدارس نمونه دولتی شهریه پایین آنها در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی است. مقطع تحصیلی، منطقه و استان‌ در تعیین میزان شهریه‌ مدارس نمونه دولتی موثر است. اما به طور کلی شهریه از 2.5 میلیون تومان در مقطع دبستان تا 6 میلیون تومان در مقطع متوسطه شناور است. کلاس‌های فوق برنامه و خدمات آموزشی و رفاهی، بر افزایش میزان شهریه موثر هستند.

آیا از لیست مدرس های نمونه دولتی استان گلستان اطلاعی دارید؟

 اگر ندارید باید حتما در این زمینه بدانید. هر یک از دانش آموزان اهل استان گلستان و مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی این استان باید در درجه اول شناخت کافی را نسبت به این مدارس پیدا کنند تا بتوانند یکی از بهترین آن ها را برای ادامه تحصیلات خود انتخاب نمایند. شما دوست عزیز برای دستیابی به اطلاعاتی موثق در این زمینه می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و با لیست مدارس نمونه دولتی استان گلستان آشنا شوید.

در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان 99 ، به داوطلبان عزیز پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌های نتایج مدارس نمونه دولتی 98  را به طور کامل مطالعه کنند.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی استان گلستان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *