آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98

اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98

در این مقاله با عنوان اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98 درخواست دانش آموزان این استان هستیم. دانش آموزان عزیز استان کهگیلویه و بویر احمد می توانند در این مقاله با موضوعاتی هم چون زمان اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی این استان، تراز و محاسبه رتبه و نمره خام آزمون نمونه دولتی و ثبت نام کتاب آشنا شوند.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

دانش آموزان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد توجه کنند که در حال حاضر زمان مشخصی برای اعلام نتایج نمونه دولتی تعیین نشده است. اما با توجه به روال سال های گذشته می توان گفت تا 3 روز بعد از اعلام نتایج، نتایج تمامی استان ها به صورت مجزا در سایت hoosh.medu.ir قرار می گیرد. دانش آموزان عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند در روزهای آتی از زمان و لینک سایت مشاهده نتایج نمونه دولتی استان خود را در این مقاله آگاهی پیدا کنند.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. خبر مهمی که لازم است به گوش شما دوستان و داوطلبان گرامی برسانیم چیزی نیست به جز حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم تحصیلی استان کهگیلویه و بویر احمد است که مدتی پیش به تصویب رسید و خبر قطعی آن در میان اهالی درس و کتاب پیچید.
برای کسب اطلاعاتی موثق و درست در زمینه حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم مدارس استان کهگیلویه و بویر احمد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا آن ها آگاهی لازم را در این رابطه به شما بدهند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.
 اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم کهگیلویه و بویراحمد به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویر احمد با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم کهگیلویه و بویراحمد ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

  

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

دانش آموزان عزیز برای ورود به مدارس نمونه دولتی ابتدا می بایست از شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون برخوردار شوند.
  • شرایط ثبت نام برای دانش آموزان پایه ششم، کسب نمرات خیلی خوب (حداقل وجود یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون همین شرط در نیمسال دوم است.
  • شرایط ثبت نام برای دانش آموزان پایه نهم، کسب معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون کسب معدل بالای 17 در نیمسال دوم است.
    مشاوران آیدانیتو پاسخگوی شما دوستان در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویر احمد هستند. پس با آن ها تماس بگیرید.

شهریه مدارس نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد

شهریه مدارس نمونه دولتی استان کهگیلویه و بویر احمد با توجه به ساعات ارائه ی دروس فوق برنامه و … ممکن است. با یکدیگر متفاوت باشد. اما نکته ای که باعث جذب دانش آموزان به این مدارس می شود، امکانات رفاهی و تحصیلی مطلوب در کنار شهریه پایین و مناسب است. شهریه مدارس نمونه دولتی در سال 98 به طور دقیق مشخص نشده است. اما با توجه به سال های گذشته می توان گفت از 2.5 میلیون تا 6 میلیون تومان شهریه مدارس پایه های مختلف است.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

دانش آموزان استان کهگیلویه و بویر احمد بعد از مشاهده نتایج آزمون در صورتی که به آن معترض باشند، می توانند در زمانی که اعلام می شود، اعتراض خود را ثبت کنند. زمان اعتراض آزمون نتایج نمونه دولتی در حال حاضر مشخص نشده است. در اولین فرصت زمان اعتراض در این مبحث در اختیارتان قرار می گیرد.
  • برای موفقیت در مدارس نمونه دولتی به این نکات توجه کنید.
  • برنامه ریزی تحصیلی مناسب داشته باشید (از مشاوران خبره در این زمینه کمک بگیرید)
  • به تاریخ دقیق مراحل مختلف توجه کنید تا فرصت خود را از دست ندهید. (به خصوص زمان ثبت نام مدارس)
  • سه انتخاب خود (مدارس نمونه دولتی) بر اساس اولویت وارد کنید و بهتر است مدارس انتخابی خود را با توجه به سطح علمی خود و رتبه قبولی مدارس انتخاب کنید.

نمرات خام و تراز آزمون نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد

نمرات خام دانش آموزانی که به صورت درصد مشخص می شود دارای فرمول محاسبه خاصی است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. داوطلبان توجه کنند که پاسخ های غلط نمرات منفی دارد و در محاسبه نمرات خام تأثیرگذار است. کمترین نمره خام (تمام سؤال های غلط) 33.33- و بیشترین نمره خام (تمامی سؤالات درست ) 100% خواهد بود. تراز آزمون (امتیاز آزمون) عددی بین 0 تا 20.000 که سطح علمی داوطلب را مشخص می کند، معیار رتبه بندی داوطلبان است.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که در اعلام نتایج موفق به پذیرش مدارس انتخابی شده اند، در صورتی که تمایل به تحصیل در مدارس نمونه دولتی دارند، می بایست در زمان مشخص شده برای ثبت نام مدارس اقدام کنند. در غیر این صورت ثبت نام آنان در مدارس انجام نخواهد شد.

لیست ذخیره

در مدارس نمونه دولتی بعد از اتمام مهلت ثبت نام در صورتی که ظرفیت مدارس تکمیل نشده باشد، لیست ذخیره اعلام می شود و دانش آموزانی که معرفی می شوند، می توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. دلایل تکمیل نشدن ظرفیت مدارس می تواند افزایش ظرفیت مدارس نمونه دولتی، عدم ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده و یا به دلیل ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان قبول شده اند، برای ثبت نام به مدارس تیزهوشان مراجعه می کنند.
در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد 98 ، سری هم به مقاله نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی 98 بزنید.
اگر سؤالی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویر احمد 98 ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  

1 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *