نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99

اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99

مدارس نمونه دولتی با جذب دانش آموزان مستعد و باهوش در نقاط مختلف کشور و مناطق محروم به شکوفایی استعدادهای دانش آموزان کمک می کند. در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99 در کنار دانش آموزان باهوش مشهد هستیم. در این مقاله به موضوعات مختلف پیرامون اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99 در خدمت شما هستیم. موضوعاتی همچون: زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99، نکات مهم جهت انجام امور بعد از اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99 و … مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. دانش آموزان عزیز باید از زمان اعلام نتایج آزمون اطلاع داشته باشند تا برای مرحله انتخاب رشته با تأخیر مواجه نشوند. در ادامه به زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشهد 99 توجه فرمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نیز میتواند شما را در این مسیر راهنمایی کند.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشهد 99

زمان برگزاری و ثبت نام این آزمون چه موقعی است؟ دانش آموزان عزیز بایستی در فروردین ثبت نام آزمون را انجام دهند و پنج روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. آزمون نمونه دولتی مشهد 99 در تاریخ نیمه اول خردادماه انجام می شد. با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد مشخص شده است، طبق روال سال های گذشته حدود دو الی سه هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی 99، نتایج آزمون نمونه دولتی مشهد 99 نیز مشخص شده است.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشهد 99

دانش آموزان و والدین عزیز می توانند در زمان گفته شده با مراجعه به سایت ها  و واردکردن نام کاربری و رمز عبور به قسمت اعلام نتایج تیزهوشان خراسان رضوی وارد شوند و نتیجه ی آزمون نمونه دولتی 99 را مشاهده کنند.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مشهد در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
باید عرض کنیم که در حال حاضر آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده است و دیگر پذیرش دانش آموزان براساس این آزمون صورت نمی گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حذف این آزمون و نحوه جدید پذیرش دانش آموزان در این مدارس با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
مشاوران آیدانیتو تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را درباره زمان و نحوه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی شهر مشهد را به شما بدهند . در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مشهد

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی معمولا بر طبق روال هر سال در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مشهد حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم مشهد به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم مشهد با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مشهد ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مشهد ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

بعد از مشاهده ی اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99 چه کنیم؟

دانش آموزان بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی مشهد 99، در صورتی که در سه انتخاب مدرسه نمونه دولتی خود موفق به کسب رتبه ی قبولی شده باشند، می توانند مدرسه ی مورد نظر را انتخاب کنند و در زمان مشخص شده برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشهد اقدام نمایند. در صورتی که فقط در یک مدرسه توانسته اند رتبه قبولی را کسب کنند، دیگر سایر مدارس انتخابی خود را انتخاب نخواهند کرد و به ثبت نام در مدرسه مجاز شده اقدام می کنند.
به زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی توجه داشته باشید. در صورتی که در تاریخ گفته شده برای ثبت نام مدارس مراجعه نکنید، به منظور انصراف شما از مدارس برداشت می شود. دانش آموزانی که در اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99، نتیجه قابل قبولی کسب نکرده اند، نباید به اعتماد به نفس خود لطمه ای بزنند، عدم موفقیت در آزمون نمونه دولتی دلیل بر سطح علمی پایین شما نمی باشد.
از این جهت با شناخت عوامل منفی در نتیجه ی آزمون خود را برای مراحل بعدی آماده کنید و در سایر آزمون های علمی توانایی خود را بسنجید و تلاش بیشتری کنید. از عواملی که تأثیر منفی در نتایج تیزهوشان خراسان رضوی می شود، می توان به انتخاب مدارس و انتخاب رشته اشتباه اشاره کرد. انتخاب مدارس در زمان ثبت نام را باید بر اساس توانایی های خود و سطح علمی خود انتخاب کنید. سطح علمی خود را با توجه به آزمون هایی که در طول سال از شما گرفته اند، بسنجید و در انتخاب مدارس منطقی برخورد کنید. مشاوره تحصیلی تلفنی را از دست ندهید!

شناخت مدارس نمونه دولتی استان مشهد

و اما نکاتی که باید برای تحصیل در این مدرسه به آن ها توجه کنید! اولین موردی که پس از گرفتن تصمیم برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی مشهد باید به آن توجه کنید شناخت این قبیل مدارس است. به عنوان مثال شما دانش آموز گرامی باید از لیست این مدارس آگاهی یابید و علاوه بر این شناخت کافی را نیز از امکانات تحصیلی و رفاهی در نظر گرفته شده برای دانش آموزان و سطح علمی معلمان آن ها نیز بدست آورید. مشاوران آیدانیتو می توانند در این زمینه کمک مؤثری به شما بکنند. پس در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس برقرار کنید.  در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 99 بزنید.مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را درباره نتایج مدارس نمونه دولتی شهر مشهد را در اختیار شما قرار دهند. در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

                 

0 دیدگاه در “اعلام نتایج نمونه دولتی مشهد 99

  1. کبری گفت:

    سلام
    با نمره31 هزار آیا نمونه دولتی قبول میشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در سایت قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *