آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شیراز 99

  اگر هنوز زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در استان شیراز را نمی دانید باید بگوییم که ، ثبت نام دانش آموزان متقاضی مدارس نمونه دولتی شیراز در اواخر فروردین تا هفته اول اردیبهشت انجام شد و آزمون در خردادماه برگزار می شود. بعد از آن متقاضیان شهر شیراز ، منتظر اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99 هستند، تا تکلیف آنها برای ادامه تحصیل در هریک از مدارس موردنظر مشخص شود.  با توجه به اینکه آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در هم ادغام شده، زمان و نحوه اعلام نتایج نیز دچار تغییراتی شده است که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی شیراز 99

متقاضیان اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99 برای زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم می بایست یک بازه زمانی یک ماهه بعد از برگزاری آزمون منتظر باشند. بر طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی، زمان اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99، قبل از اعلام نتایج  آزمون تیزهوشان 99 است. بدین ترتیب دانش آموزان شرکت کننده شهر شیراز در آزمون مدارس نمونه دولتی قبل از نتایج تیزهوشان، می توانند نتیجه آزمون خود را ببینند. با توجه به اعلام نتایج سالهای قبل ، اگر طبق روال سال های گذشته باشد، احتمال نتایج در تیرماه اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون مدراس نمونه دولتی شیراز 99

متقاضیان برای مشاهده نتایج نمونه دولتی شیراز ، باید مراحلی را پشت سر بگذارند ، وارد سایت hoosh.medu.ir شوند و بعد از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور به صفحه نتایج هدایت شوند.
دانش آموزان پذیرفته شده شهر شیراز از کارنامه خود هنگام اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99 مدرسه قبولی خود را مشاهده خواهند کرد و دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند، امکان مشاهده تراز و رتبه ی خود و نیز تراز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس انتخابی خود را دارند. دانش آموزانی که دارای خواهر یا برادر دوقلو هستند، در صورتی که یکی از آن ها در یکی از مدارس انتخابی پذیرفته شود، دیگری اگر 80 درصد امتیاز آخرین فرد قبول شده در آن مدرسه را کسب کند، می تواند ثبت نام نماید.
برای کسب اطلاعات بهتر و دقیق تر در رابطه با نتایج نمونه دولتی شهر شیراز با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شیراز در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز  هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز  ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
باید به عرض شما داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی و در دوره ششم به هفتم برسانیم که در حال حاضر آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برگزار نمی شود و شرایط دیگری برای پذیرش دانش آموزان پیش بینی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با مشاوران زبده و کاردان آیداینتو تما بگیرید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم شیراز

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم شیراز  حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم شیراز به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شیراز با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم شیراز ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم شیراز ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

نحوه اعتراض کردن به نتایج نمونه دولتی شیراز

دانش آموزان شیرازی که نسبت به نتیجه آزمون مدارس نمونه دولتی اعتراض داشته باشند که شامل نحوه تصحیح آزمون و نیز درصدهای کسب شده با توجه به کلید سوالات آزمون است، می توانند درخواست خود را در سامانه hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azamoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم به صورت کتبی ثبت کنند.
در صورتی که اعتراض داوطلب یا والدین وی به نتیجه آزمون به جا باشد، برای بازبینی و بررسی آن ترتیب اثر داده خواهد شد. باید توجه داشت که محتوای آزمون بر اساس سوالات استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی است و امتیاز آن نیز با توجه به وزن دهی به نمره کل استعدادهای تحصیلی و تحلیلی به نسبت 20  درصد و 80 درصد محاسیه خواهد شد. همچنین پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم متوسطه نمونه دولتی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی و نیز هنرستان های فنی و حرفه ای بر اساس میانگین امتیاز کل آزمون و معدل کل پایه نهم است. در واقع آزمون کتبی 50 امتیاز و معدل کل پایه نهم نیز 50 امتیاز خواهند داشت.
در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مشاوره تلفنی زنید.

مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی شیراز 99 در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *