آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان99

کیفیت و امکانات آموزشی بالا و شهریه مناسب مدارس نمونه دولتی در استان سیستان و بلوچستان، استقبال دانش‌آموزان و والدین آنها را به دنبال داشته است. هر سال داوطلبان زیادی با هدف ورود به این مدارس در آزمون ورودی که به ‌صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. آزمون مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان توسط آموزش‌وپرورش استان در دو پایه ششم و نهم برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم برگزار می‌شود. این روزها منتظر اعلام نتایج آزمون هستند. با مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه به راحتی با پاسخ سوالات خود دست یابید.


ثبت‌نام در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چه شرایطی دارد؟

اولین شرط ثبت‌نام، قبولی در آزمون ورودی است؛ دانش‌آموزانی که علاقه‌مندند در مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان تحصیل کنند، ابتدا باید در آزمون ورودی شرکت کرده و پذیرفته شوند. برای ثبت‌نام در آزمون ورودی و ثبت‌نام در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان، تمام نمرات اولین نیمسال تحصیلی پایه ششم داوطلب باید «خیلی خوب» باشد و فقط یک نمره «خوب» در کارنامه پذیرفته می‌شود. برای دانش‌آموزانی که این شرط را نداشته باشند، حتی با وجود ثبت‌نام اینترنتی در آزمون ورودی، کارت ورود به جلسه صادر نمی‌شود.
نمره تمام درسهای پایه ششم متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان در دو نیمسال اول و دوم باید «خیلی خوب» باشد. فقط در یک درس کسب نمره‌ی «خوب» مجاز است. شرط سوم ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی برخوردار بودن از تابعیت ایرانی است؛ البته اتباع غیرایرانی هم با شرایط خاصی می‌توانند در مدارس نمونه دولتی ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام در پایه دهم مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چه شرایطی دارد؟

دانش‌آموزان متقاضی ثبت‌نام در در پایه دهم مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان، هستند، باید جزو اتباع ایران باشد. معدل کل بالای 17 در پایه نهم، شرط دوم لازم برای متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی است. اما برای ثبت‌نام در آزمون ورودی معدل 17 به بالا در نیمسال اول ملاک است.

 آزمون و معدل در قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان چه سهمی دارند؟

در مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان، ملاک‌های قبولی نهایی داوطلبان ورود به پایه‌های هفتم و دهم متفاوت است. داوطلبان ورود به پایه هفتم، براساس نمره‌ی آزمون ورودی ارزیابی می‌شوند. اما ارزیابی داوطلبان متقاضی ورود به پایه دهم، براساس نمرات پایه نهم و رتبه نهایی صورت می‌گیرد. به بیان دقیق‌تر، نتیجه‌ی آزمون و نمرات دانش‌آموز، هریک پنجاه درصد در نمره نهایی آزمون او سهم دارند. بعد از ثبت نام در مدرسه نوبت به ثبت نام کتاب میرسد که حتما پیگیری های لازم را انجام بدهید.

تراز آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

نمره تراز هر داوطلب بین 0 تا 20.000 قرار دارد. نقش تراز تعیین سطح علمی دانش‌آموزان است. در واقع، داوطلبان بر اساس تراز،  رتبه‌بندی می‌شوند. در ادامه نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره خام و تراز آزمون ارائه شده است. از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی سوالات خود را بازگو کنید و جواب خود را از مشاورین متخصص آیدانیتو بگیرید.

نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره خام

نمره خام داوطلبان آزمون به صورت درصد محاسبه می‌شود. این نمره در فرمول تراز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمترین نمره خام 33.33-%  برای داوطلبی است که تمام سوالات را اشتباه پاسخ داده باشد و بیشترین نمره خام %100 است. برای پاسخ‌های اشتباه نمره منفی لحاظ می‌شود.

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 99

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت ادغام شده‌ و هماهنگ استانی برگزار شد. دانش‌آموزان متقاضی ورود به این دو نوع مدرسه در استان سیستان و بلوچستان در یک آزمون واحد شرکت کردند. نتایج هر دو آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی هم همزمان اعلام می‌شود.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی سیستان و بلوچستان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
خبر بسیار مهمی که در اینجا باید به شما بدهیم که چندی قبل خبری مبنی بر حذف آزمون نمونه دولتی در پایه تحصیلی ششم به هفتم منتشر شد. خبری که به سرعت در میان دانش آموزان و خانواده های آن ها پیچید. اما این سؤال را در ذهن آن ها مطرح کرد که دلایل مسئولین برای حذف این آزمون مهم چه بوده است و یا آیا از قبل تهمیداتی پیرامون یافتن جایگزینی برای این آزمون پیش بینی شده است؟ اگر این سؤالات از جمله سؤالاتی است که ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است و در جستجوی یافتن پاسخی برای آن ها هستید می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا بهترین پاسخ ها را برای سؤالات خود بیابید.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم سیستان و بلوچستان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم سیستان و بلوچستان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

مشاهده نتایج نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان

حدود دو یا سه هفته پس از برگزاری آزمون ورودی،  نتایج از طریق وبسایت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اعلام می‌شود. بر اساس اعلام این اداره، نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونۀ دولتی دورة دوم متوسطه در سال تحصیلی 99-1398، نیمه‌ی دوم تیر ماه 99 اعلام خواهد شد. داوطلبان به این نکته توجه کنند که اعلام نتایج نمونه دولتی هر استان جداگانه صورت می‌گیرد.

زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

داوطلبان آزمون ورودی مدارس نمونه مردمی می‌توانند اعتراض خود را به نتایج آزمون اعلام کنند. هرچند احتمال بروز اشتباه در اعلام نتایج آزمون بسیار پایین است ولی پس از اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 99 ،چند روز فرصت جهت اعتراض به داوطلبان داده می‌شود. البته هنوز زمان دریافت اعتراضات اعلام نشده است. نتایج رسیدگی به اعتراضات هم حدود دو هفته پس از پایان مهلت اعتراض، به داوطلبان اعلام می‌شود.

ثبت‌نام حضوری پس از اعلام نتایج

داوطلبان توجه داشته باشند چنانچه پس از اعلام نتایج، در زمان مشخص شده برای ثبت‌نام حضوری اقدام نکنند، نام آنها از لیست پذیرش‌شده‌ها حذف می‌شود.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی سیستان و بلوچستان

پس از پایان مهلت ثبت‌نام مدارس نمونه دولتی استان سیستان و بلوچستان، معمولا ظرفیت خالی در این مدارس وجود خواهد داشت. این ظرفیت خالی به دلیل انصراف از ثبت‌نام تعدادی از داوطلبان، عدم مراجعه حضوری برای ثبت‌نام، انتخاب مدرسه تیزهوشان و یا افزایش ظرفیت، ایجاد می‌شود.

شهریه مدارس نمونه دولتی در استان سیستان و بلوچستان

همان‌طور که اشاره شد، شهریه پایین، در قیاس با مدارس غیرانتفاعی، یکی از دلایل محبوبیت مدارس نمونه دولتی است. مقدار شهریه‌ نسبت به مقطع تحصیلی، منطقه و استان‌ متفاوت است. اما به طور کلی شهریه این مدارس از 2.5 میلیون تومان در مقطع دبستان تا 6 میلیون تومان در مقطع متوسطه شناور است. کلاس‌های فوق برنامه و خدمات آموزشی و رفاهی در نظرگرفته شده، بر میزان شهریه موثر هستند. مطالعه مقاله‌ اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 98 و نیز مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 98 اطلاعات و نکات کاربردی را در این زمینه در اختیار دانش‌آموزان عزیز متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی و والدین آنها قرار می‌دهد.

مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی سیستان و بلوچستان 99 در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *