آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان 99

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان 99 همراه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی استان اصفهان هستیم. مدارس نمونه دولتی به دلیل شهریه مناسب و سطح امکانات علمی و رفاهی بالا از گزینه های اولیه دانش آموزان می باشد. اما با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی از مدارس خاص و با تعداد زیاد داوطلبان می باشد، برای شناخت دانش آموزان با استعداد آزمون ورودی در هر سال برگزار می شود. ثبت نام کتاب برای ورود به مدرسه و شروع سال تحصیلی مهمترین بخش است پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی اصفهان

آزمون نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود. اما تنها داوطلبانی که از شرایط اولیه برخوردار باشند، مجاز به ثبت نام آزمون هستند.
  • شرط ثبت نام آزمون در پایه ششم، داشتن نمرات خیلی خوب (یا تنها یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول می باشد.
  • شرط ثبت نام آزمون در پایه نهم معدل بالای 17 در نیمسال اول است.

 

زمان اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان

در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان 99 مشخص نمی باشد. اما طبق روال هر سال انتظار می رود دو الی سه هفته بعد از برگزاری آزمون کتبی نمونه دولتی، نتایج آزمون مشخص گردد. در صورت مشخص شدن زمان اعلام نتایج، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با بخش مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه میتوانید تماس حاصل فرمایید

نحوه مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی استان اصفهان

همان طور که مطلع هستید، آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شود و دانش آموزان عزیز برای مشاهده وضعیت آزمون می بایست به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنند. نتایج آزمون هر استان به صورت مجزا در سایت hoosh.medu.ir مشخص می شود.
 مشاوران آیدانیتو می توانند پاسخگوی تمامی سؤالات شما در ارتباط با نحوه و زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان اصفهان باشند. 

 

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی اصفهان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان از هفته سوم شهریور ماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که آزمون مدارس نمونه دولتی فقط در پایه نهم به دهم برگزار می شود و این مدارس دیگر مجری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم نیستند. برای دانستن جزئیات بیشتری در این باره می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.
 اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم اصفهان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اصفهان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی اصفهان

دانش آموزانی که در نتایج آزمون نمونه دولتی موفق شده اند، باید در زمان مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدرسه نمونه دولتی قبول شده اقدام نمایند. حدوداً 10 روز مهلت ثبت نام حضوری در مدارس به دانش آموزان داده می شود و در صورتی که در مهلت داده شده ثبت نام صورت نگیرد، غیبت دانش آموز به منظور انصراف وی از تحصیل در آن مدرسه تلقی خواهد شد و بعد از پایان این مهلت، لیست ذخیره اعلام خواهد شد. بنابراین لازم است هر چه سریع تر ثبت نام مدارس نمونه دولتی انجام شود. در ادامه با مشاوره تحصیلی تلفنی میتوانید تمامی سوالات خود را جویا شوید.

نکات قابل توجه

  • توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی دفترچه راهنمای ثبت نام نمونه دولتی 99 را مطالعه کنید و از شرایط و قوانین موجود، مطلع شوید.
  • دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی رتبه قابل قبول را کسب نکرده اند، می توانند مشخصات دروس زده شده در آزمون و تراز آخرین فرد قبول شده را در سایت مربوطه مشاهده کنند.
  • در صورتی که یکی از دانش آموزان هم زاد در مدرسه نمونه دولتی پذیرفته شود و دیگری  80 درصد از نمره نفر آخر قبول شده در مدرسه را کسب کرده باشند، امکان پذیرش برای آن دانش آموز نیز میسر می شود.
  • رتبه کسب شده دانش آموزان ملاک پذیرش مدارس نمونه دولتی می باشد.
به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم مقاله نمونه سؤالات نمونه دولتی نهم به دهم 98 را نیز مطالعه کنند.
 مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی اصفهان در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *