آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 99

اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 99

به منظور جلوگیری از ضایع شدن حقوق دانش آموزان مستعد و با استعداد در مناطق و استان های مختلف کشور ، مدارس نمونه دولتی در شهرها و استان های محروم نیز تأسیس شده است. در مدارس نمونه دولتی با توجه به حضور معلمان و مدرسان کارآمد و خبره ، امکانات علمی و رفاهی مطلوب تر نسبت به مدارس عادی ، تعداد داوطلبان مدارس نمونه دولتی بالا می باشد. در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی 99، پرداخته ایم و از مسائلی مانند شرایط ثبت نام و به زمان اعلام نتایج، شهریه مدارس نمونه دولتی، ظرفیت های پذیرش نمونه دولتی، ثبت نام کتاب درسی و … صحبت خواهیم کرد.

شرایط پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی 99

برای اقدام به این کار، دانش آموزان پایه ششم و نهم برای تحصیل در مقاطع بالا می توانند با شرکت در آزمون نمونه دولتی برای ورود به مدارس نمونه دولتی اقدام کنند. اما همان طور که گفته شد، هدف از این مدارس، شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان مستعد می باشد. بنابراین برای مجاز شدن برای ثبت نام دانش آموزان باید از شرایط اولیه ثبت نام آزمون نمونه دولتی برخوردار باشند. برای اطلاع از شرایط گفته شده به ادامه ی مقاله توجه کنید. معیار پذیرش دانش آموزان و مجاز شدن در ثبت نام، نمرات سال ششم و معدل سال نهم می باشد. دانش آموزانی که نمرات پایه ششم ان ها خیلی خوب یا حداقل یک خوب و مابقی خیلی خوب است، می توانند ثبت نام آزمون تیزهوشان را انجام دهند. و دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون پایه دهم را دارند، معدل سال گذشته آنان باید بالای 17 باشد تا مجاز به ثبت نام شوند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی 99

با توجه به ادغام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آدربایجان شرقی در یک زمان مشخص می شود و داوطلبان نمونه دولتی می توانند نتایج نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی را در سایت اینترنتی استان خود مراجعه کنند. دلیل این امر ، استانی بودن امتحانات نمونه دولتی است. برای اطلاع از سایت اعلام نتایج آذربایجان به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 98 مراجعه کنید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی

زمان اعلام نتایج چه موقعی است؟ اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی از شهریور ماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود. در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی

با توجه به اینکه نتایج مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد، اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی  حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان شرقی  به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان شرقی ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شهریه مدرسه های نمونه دولتی آذربایجان شرقی به چه صورتی است؟

همان طور که اطلاع دارید، شهریه مدارس در سال 99 به طور قطعی مشخص نشده است. میزان افزایش شهریه ها در سال 99 در حال حاضر مشخص نمی باشد. در صورت اعلام شهریه ها در این مقاله، خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. نکته مهم بعد اعلام نتایج نمونه دولتی تبریز اما لازم است بدانید شهریه مدراس نمونه دولتی از سایر مدارس غیر دولتی کمتر می باشد و شهریه های دریافتی در این مدارس، مانع تحصیل دانش آموزان با استعداد نخواهد شد.
طبق آماری که از شهریه سال های گذشته به دستمان رسیده است، شهریه مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی در پایه های مختلف از 2 میلیون تا 6 میلیون تومان می باشد. هزینه های دریافتی بابت خدمات رفاهی و آموزشی و مدرسان با تجربه خواهد بود و بر اساس ساعات ارائه شده، در کلاس های فوق برنامه ای شهریه ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد.  

آیا از لیست مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی اطلاعی دارید؟

تمامی شما دانش آموزان ساکن در استان آذربایجان شرقی و مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی این استان باید در ابتدای تصمیم به تحصیل در این مدرسه ها با لیست  مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی علی الخصوص بهترین آن ها آگاهی پیدا کنید. مشاوران آیدانیتو می توانند تمامی مدارس نمونه دولتی آذربایجان به خصوص بهترین آن ها را به شما معرفی نمایند. فقط کافیست با آن ها تماس بگیرید تا با لیست این مدارس آشنا شوید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مدارس نمونه دولتی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

                                                         

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *