آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98

اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98

بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی در خردادماه، دانش آموزان آذربایجان غربی که در این آزمون شرکت کرده اند، می بایست منتظر اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98 باشند که تکلیف آنها را برای ادامه تحصیل در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم مشخص می کند. ادامه مطلب را به جزئیات دقیق تر و مهم تر به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان این آزمون اختصاص داده ایم. برای حل سول های خود می توانید به مشاوره تحصیلی تلفنی روی بیاورید.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی98

برای اینکه از زمان این آزمن ها آگاه شوید باید سایت های معتیر را بررسی کنید. دانش آموزان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی برای مشاهده نتایج لازم است منتظر اعلامیه های بعدی سازمان مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی باشند تا تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج را مشخص کنند. بر طبق دفترچه ثبت نام، زمان اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98 قبل از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان خواهد بود و با توجه به سالهای گذشته، احتمالاً در تیرماه نتایج مشخص خواهند شد.

نحوه مشاهده نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98

دانش آموزان شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی برای مشاهده نتایج لازم است به سایت hoosh..medu.ir مراجعه کنند و با درج کد ملی و رمز عبور به صفحه مشاهده نتایج منتقل می شوند. در این صفحه دو نوع کارنامه با توجه به پذیرفته شدن یا نشدن داوطلبان قرار داده شده است. بدین صورت که برای دانش آموزان پذیرفته شده نام مدرسه ای که قبول شده اند، درج گردیده و برای دانش آموزانی که پذیرفته نشده اند، یک کارنامه کامل تر با جزئیاتی همچون رتبه و تراز آنها، درصدهایی که در دروس زده اند و نیز تراز آخرین فردی که در مدارس انتخابی آنها قبول شده است، وجود دارد.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با نحوه اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98 در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آذربایجان غربی در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.

در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی

طبق روال این دو آزمون در یک زمان انجام می شوند. با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم آذربایجان غربی به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی با خبر شوید.

با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم آذربایجان غربی ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان غربی 98

در صورتی که داوطلبان آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی به نتایج آزمون خود اعتراض داشته باشند، برای ثبت درخواست اعتراض لازم است به سامانه hoosh.medu.ir مراجعه کنند تا به درخواست آنها ترتیب اثر داده شود. اما باید دانش آموزان و والدین آن ها مطلع باشند که افزایش در تعداد مدارس و نیز ظرفیت ها وجود ندارد و پذیرش نهایی دانش آموزان در رشته های تجربی، انسانی، ریاضی – فیزیک و فنی و حرفه ای وابسته به کسب شرایط احراز رشته بر طبق قوانین هدایت تحصیلی است.

همچنین قبولی دانش آموزان آذربایجان غربی در دوره دوم متوسطه همانند دیگر دانش آموزان شرکت کننده در آزمون بر اساس 50 امتیاز نمره آزمون و 50 امتیاز معدل پایه نهم آنها خواهد بود. داوطلبان برای اطمینان بیشتر، قبل از درخواست اعتراض، دفترچه سؤالات آزمون و کلید سؤالات که به همراه شیوه محاسبه امتیازات است را از سایت hoosh.medu.ir دریافت کرده و پاسخ سؤالات در آزمون خود را با توجه به آنها بررسی کنند. به شما پیشنهاد ی کنیم تا از مشاوره تلفنی مدارس نیز استفاده کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

آیا از لیست بهترین مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی اطلاعی دارید؟

در این مرحله شما ابتدا باید از مدارس موجود در استان خود اطلاعاتی را بدست آورید. شما دانش آموزان اهل آذربایجان غربی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی این استان بزرگ هستید، در وهله اول و پیش از هر اقدامی باید از لیست بهترین و باکیفیت ترین مدارس نمونه دولتی این شهر اطلاع داشته باشند. راه حل پیشنهادی ما جهت کسب شناختی هر چه آگاهانه تر و بهتر درباره شناخت بهترین مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی برقراری تماس با مشاوران آیدانیتو است. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان غربی 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به ثبت نام مدارس نمونه دولتی زنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ارشد زیست شناسی دریا در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت لزوم با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *