آیدانیتو > نتایج تیزهوشان نهم
نتایج تیزهوشان

نتایج تیزهوشان نهم

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 99

در مرداد ماه، 99 هزار دانش آموز برای ورود به پایه دهم مدارس تیزهوشان به رقابت پرداختند. بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان والدین و داوطلبین دلواپسانه منتظر اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 99 هستند. در این مقاله می خواهیم زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 98 را برایتان شرح دهیم تا کمی از نگرانی هایتان کم شود.

 

علت محبوبیت مدارس تیزهوشان پایه دهم

بسیاری از والدین مایل اند تا فرزندشان در مدارس تیزهوشان مشغول به تحصیل شود. این علاقه برای خود دانش آموزان نیز وجود دارد. اما دلیل این علاقه و وجود رقابت برای پذیرش در مدارس تیزهوشان چیست؟ این علاقه به این دلیل است که سطح علمی این مدارس بسیار بالا است. علاوه بر سطح علمی و آموزشی، خدمات رفاهی مناسبی نیز برای دانش آموزان مدارس تیزهوشان وجود دارد و از طرفی در مدارس تیزهوشان بر استعدادهای دانش آموزان بسیار توجه می شود. برای اطلاع از ثبت نام کتاب درسی روی لینک کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم

زمان اعلام شده در سایت azmoon.medu.ir برای اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 99، نیمه اول شهریور  است.  توجه داشته باشید، فهرست ذخیره برای پذیرش داوطلبین نهم به دهم استعدادهای درخشان وجود ندارد، و هیچ فهرست ذخیره ای اعلام نمی شود.

صدور کارنامه تیزهوشان نهم به دهم

داوطلبینی که در آزمون شرکت کرده و موفق به پذیرش در مدارس تیزهوشان شده اند، منتظر کارنامه از طرف این مرکز نباشند، زیرا برای پذیرفته شدگان کارنامه صادر نمی شود. اما داوطلبینی که موفق به پذیرش نشده اند، می تواند یک هفته بعد از اعلام نتایج کارنامه عدم قولی خود را مشاهده کنند. کارنامه عدم قبولی شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره به دست آورده در هر درس، امتیاز کل داوطلب و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای داوطلب است.

نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم

پس از اعلام نتایج توسط سامانه، شما می توانید با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir و وارد کردن کد ملی و رمز ورود خود که قبلاً دریافت کرده اید، به صفحه خود وارد و نتیجه کسب کرده را مشاهده کنید. وضعیت پذیرش شما در ستون وضعیت قبولی با دو واژه “پذیرفته شده” برای پذیرفته شدگان و “پذیرفته نشده” برای داوطلبینی که موفق به پذیرش نشده اند، نشان داده شده است. برای اطلاع از اینکه در کدام یک از مدارس انتخابی خود موفق به پذیرش شده اید، بر روی آیکون مدیریت کلیک کنید تا وضعیت پذیرش شما نمایان شود.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

فراموشی رمز ورود

در صورتی که رمز ورود خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید، می توانید بعد از ورود به سیستم بر روی گزینه فراموشی رمز ورود کلیک کنید تا سیستم شما را راهنمایی کند. در این موقعیت سیستم سریال شناسنامه داوطلب را به عنوان رمز ورود در نظر می گیرد.

ثبت نام پذیرفته شدگان دهم تیزهوشان

بعد از اعلام نتایج و مشاهده قبولی خود در یکی از مدارس انتخابی خود، باید برای تکمیل ثبت نام به مدارس مراجعه کنید. پذیرفته شدگان تا پایان شهریور ماه مهلت دارند با مراجعه حضوری به مدرسه پذیرفته شده روند ثبت نام خود را کامل کنند. درصورت عدم مراجعه در مدت مقرر، اسم پذیرفته شده از لیست مدارس حذف خواهد شد.

نکات مهم برای پذیرفته شدگان نهم به دهم تیزهوشان

1- داوطلبین پذیرفته شده، بعد از زمان ثبت نام در صورتی که بخواهند در شهرستان دیگری سکونت کنند، در صورت کسب امتیاز کف قبولی مدرسه مقصد، در صورت موافقت اداره کل آموزش و پرورش استانهای مبدأ و مقصد مجاز به انتقال قبولی خود و ثبت نام در مدارس شهرستان مقصد هستند.
2- انتقال دانش آموزان پذیرفته شده در داخل شهرستان امکان پذیر نیست.
3- مدارس تیزهوشان فاقد خوابگاه هستند.
4- پرداخت هزینه ثبت نام الزامی است. میزان شهریه 50% شهریه مدارس غیر انتفاعی همان شهرستان است.
در این مقاله اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 99 را مورد بررسی قرار دادیم. پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام تیزهوشان نهم را نیز مطالعه نمایید.

0 دیدگاه در “نتایج تیزهوشان نهم

  1. mohadese گفت:

    سلام من نمونه دولتی قبول شدم اما نمی دونم باید چطور کارنامه ی آزمونم رو دریافت کنم .میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام
      به لینک زیر مراجعه کنید:
      اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم 97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *