آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان قم 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان قم 99

اعلام نتایج تیزهوشان قم 99

در این مقاله سعی شده تا به موضوع زمان اعلام نتایج تیزهوشان قم 99 پرداخته بشود و نکات مهمی را به شما اعلام کنیم. به دانش آموزان عزیز استان قم پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان قم 99 مانند زمان اعلام نتایج، نحوه مشاهده اعلام نتایج و شهریه مدارس تیزهوشان قم در این مقاله همراه ما باشند.

مدارس تیزهوشان به منظور شناخت و توسعه استعدادهای دانش آموزان تیزهوش در سراسر کشور آغاز شد تا سال 99 شاهد افزایش تعداد مدارس در تمام مناطق کشور بوده ایم. با توجه به امکانات ویژه و شرایط مطلوب مدارس تیزهوشان در کنار شهریه مناسب دانش آموزان زیادی در سراسر کشور طالب ورود به این مدارس می باشند. اما برای تفکیک دانش آموزان با استعداد و باهوش علاوه بر شروط اولیه قبولی در آزمون تیزهوشان، هر ساله به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود و استان قم نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشاوره تحصیلی تلفنی نیز در این شما را یاری می کند.

قوانین پذیرش در مدارس تیزهوشان و سمپاد

  1. پذیرش مدارس تیزهوشان بر اساس رتبه کسب شده داوطلبان می باشد.
  2. در لیست مدارس (هنگام ثبت نام) داوطلبان مجاز به انتخاب 3 مدرسه (همگی در یک شهرستان واحد) می باشند.
  3. اولویت بندی در هنگام ثبت نام اهمیت دارد و ثبت نام تنها در مدرسه ای که پذیرفته شده اید، انجام می شود (اولین انتخابی که رتبه قبولی کسب شده است).

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان استان قم

طبق روال سال های پیش آزمون تیز هوشان استان قم به صورت هماهنگ در خردادماه 99 برگزار می شود و دانش آموزان عزیز برای ورود به جلسه آزمون، پنج روز قبل از روز آزمون کارت ورود به جلسه خود را از سایتی که ثبت نام کردند دریافت نمودند.
محتویات کارت ورود به جلسه دانش آموزان تیزهوشان شامل مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس انتخابی و نشانی دقیق حوزه امتحانی می باشد. دقت داشته باشید که آزمون تیزهوشان استان قم تنها برای پایه نهم به دهم قابل برگزاری است و این آزمون برای مقطع تحصیلی ششم به هفتم مدتی است که در تمامی استان های کشور از جمله استان قم اجرا نمی شود.
هر داوطلب برای کسب اطلاعات جامع و مفیدی در رابطه با موضوع حذف امتحان ورودی ششم به هفتم مدارس تیزهوشان استان قم می تواند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرماید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان قم

در حال حاضر زمان دقیقی از اعلام نتایج مدارس تیزهوشان استان قم و سایر استان ها اعلام نشده است. اما با توجه به بررسی زمان اعلام نتایج و برگزاری آزمون در سال های گذشته می توانیم بگوییم حدود 20 روز بعد از برگزاری آزمون نتایج مدارس تیزهوشان اعلام خواهد شد. پیشنهاد می کنیم مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را هم مطالعه کنید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون قم

در ای قسمت برای آشنایی بیشتر دانش آموزان عزیز از مراحل مختلف آزمون تیزهوشان تصمیم گرفتیم به صورت تصویری و توضیحات کامل، نحوه مشاهده نتایج آزمون قم را خدمت دانش آموزان این استان آموزش دهیم. پس برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج استان خود همراه ما باشید. برای مشاهده ی کارنامه و نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، ابتدا باید به سایت استعدادهای درخشان سمپاد به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنید، وبرای مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. برای وارد شدن به این سایت ها بهتر است از مرورگر کروم و اکسپلورر استفاده نمایند. در سمت راست قسمتی که علامت زده شده است را با کد ملی و رمز ورود همگام که از مدیر مدرسه دریافت کرده اید را درج کنید.
در صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید، گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب نمایید و با وارد کردن کد ملی به طور خودکار سریال شناسنامه را به عنوان گذرواژه جدید انتخاب نمایید.
بعد از ورود به سایت صفحه ای به شکل زیر را مشاهده می کنید. در این قسمت اطلاعات ثبت نامی داوطلب درج شده است و در فیلد وضعیت قبولی، پذیرش یا عدم پذیرش ثبت خواهد شد. دانش آموزان می توانند با کلیک بر روی آیکن مدیریت کارنامه خود را مشاهده نمایند.

ثبت نام حضوری در مدارس تیزهوشان

اگر موفق به پذیرش و رتبه قبولی مدارس انتخابی شده اید باید در مهلت مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدارس مراجعه کنید. ثبت نام تنها در مدرسه ای انجام می شود که موفق پذیرش در آن شده اید و برای ثبت نام کتاب درسی هم از مان جا اقدام نمائید. و در صورتی که در مهلت مشخص شده برای ثبت نام مراجعه نکنند، غیبت آنان به معنی انصراف از تحصیل در مدرسه تیزهوشان تلقی خواهد شد.

شهریه مدارس تیزهوشان در استان قم

از جمله ویژگی های مدارس تیزهوشان شهریه مناسب با توجه به سطح علمی و رفاهی بالا و جذب معلمان با سابقه و … می باشد. شهریه مدارس تیزهوشان 50% کمتر از مدارس غیر انتفاعی می باشد. و در صورتی که دانش آموزان توان پرداخت شهریه را ندارند، به صلاح دید مدیریت تخفیفاتی تا سقف 100% به آنها داده می شود. بنابراین دانش آموزان تیزهوش و با استعدادی به دلیل فقر مالی از تحصیل در مدارس تیزهوشان باز مانده اند.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان استان قم ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم قم

برای این که از این زمان مطمئن شوید باید سایت های مرجع را چک کنید . برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم قم ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قم هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قم از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قم دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قم، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قم، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید. بر طبق خبر ذکر شده در بالا دیگر شاهد اجرا و برگزاری آزمون تیزهوشان دوره ششم به هفتم تحصیلی استان قم نیستیم و در نتیجه اعلام نتیجه ای هم برای آن وجود ندارد.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم قم

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قم حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قم ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه،  به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قم بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم قم دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قم، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج تیزهوشان قم 99 ، به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان 99 بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *