آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

پس ازبرگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که در تیرماه انجام می شود، آزمون مدارس تیزهوشان در اردیبهشت ماه برگزار می شود و فیلتر ورودی دانش آموزان با استعداد به مدارس زیر مجموعه ی سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان) است. اعلام نتایج هر شخص به صورت مجزا و از طریق صفحه ی شخصی داوطلب در سامانه زمان اعلام نتایج تیزهوشان در سایت تیزهوشان و استعدادهای درخشان به آدرس hoosh.medu.ir انجام می شود.
اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 ، توسط سازمان استعدادهای درخشان صورت می پذیرد. باید به این نکته دقت کنید از آنجایی که پس از اعلام نتایج، در صورت قبولی بایستی در مدرسه قبول شده ثبت نام کنید، اگر از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 اطلاع کافی نداشته باشید و به منظور ثبت نام ، به مدرسه مورد نظر مراجعه نکنید ، شانس قبولی خود را از دست می دهید. پس با توجه به اهمیت آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، پیشنهاد می کنیم که به منظور دانستن زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 ، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 با مشاوران متخصص آیدانیتو تماس بگیرید.
برای رؤیت نتیجه کافیست پس از ورود به سامانه ثبت نام در سمت راست سایت، کد ملی و شماره شناسنامه را به عنوان رمز ورود، وارد کرده و پس از ورود به صفحه ی شخصی، اطلاعات آزمون خود را مشاهده کنید. هر داوطلبی که پذیرفته شده باشد، نام مدرسه ی پذیرفته شده را مشاهده می کند و داوطلبانی که پذیرفته نشده اند، می توانند درصدها و تراز خود را مشاهده کرده و با آخرین فرد پذیرش شده، مقایسه کنند. تصویر سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان را در زیر می بینید.

اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان 99

آزمون استعدادهای درخشان 99 در اردیبهشت ماه 99 برگزار خواهد شد و بلافاصله پس از برگزاری آزمون، دفترچه ی سؤالات آزمون بر روی سایت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان  به آدرس sampad.medu.ir قرار خواهد گرفت. حدود دو هفته بعد نیز کلید تصحیح آزمون از سوی همین مرکز منتشر خواهد شد. دقت کنید سامانه اعلام نتایج تیزهوشان با سایت مذکور متفاوت است.
دانش آموزان عزیز باید بدانند، قبل از اعلام نتایج، نام نفراتی که رتبه ی برتر را کسب کرده اند منتشر نمیشود و تمامی داوطلبان میتوانند نتایج آزمون ششم به هفتم خود را در سایت hoosh.medu.ir و نتایج نهم به دهم خود را در سایت azmoon.medu.ir مشاهده کنند. دانش آموزان عزیز باید دقت کنند، اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان ، ثبت نام آزمون ، صدور کارت ورود به جلسه همگی به صورت اینترنتی صورت می گیرد.
پس از اعلام نتایج طبق روال هرساله داوطلبان پس از اعلام نتایج آزمون استعداد های درخشان میتوانند پس از مشاهده رتبه و تراز خود، در صورت داشتن اعتراض، اعتراض خود را در سایت اعلام نتایج ثبت کنند . اگر به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض دارید، پیشنهاد می کنیم برای ثبت اعتراض با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، درخواست اعتراض شما را ثبت نمایند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شرایط ورود بدون آزمون استعدادهای درخشان 99

برای بسیاری از داوطلبین شرکت در آزمون تیزهوشان این سؤال پیش آمده است که آیا امکان ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان وجود دارد؟! در جواب باید بگوییم خیر! در واقع ورود بدون آزمون به مدارس تیزهوشان تنها شایعه ای است که چند سال پیش رواج پیدا کرد.
این خبر از تصمیماتی مبنی بر حذف آزمون ورودی دوره ی نهم به دهم و پذیرش بدون آزمون دانش آموزان تیزهوشان دوره متوسطه اول، اطلاع می داد. اما این تصمیمات فعلاً قطعی نشده اند. وزیر آموزش و پرورش نیز در این مورد اعلام کردند که تصمیم به حذف آزمون ورودی نیازمند بررسی زیادی است. زیرا این تصمیمات بر روی یک نسل آموزشی تأثیرگذار است.
بد نیست اگر بدانید از میان خیل عظیم داوطلبان (حدود 200 هزار نفر برای دوره متوسطه اول و  100 هزار نفر برای دوره ی متوسطه دوم)، کمتر از 10% آنها پذیرش می شوند که نتایج پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و معمولاً اوایل تیرماه اعلام می شود. دقت کنید که در مهلت اعلام شده، بایستی نسبت به مشاهده ی نتیجه و ثبت نام حضوری اقدام کنید زیرا در صورت تعلیل ممکن است فرصت شما به دانش آموز دیگری داده شود.
با توجه به اهمیت آگاهی از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 و همچنین ثبت نام کتاب درسی، پیشنهاد می کنیم برای دانستن زمان دقیق ثبت نام مدارس تیزهوشان با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون و ثبت نام در مدارس تیزهوشان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

معرفی مدارس برتر استان ها

اگر پس از اعلام نتایج تیزهوشان ، نتیجه خوبی را کسب نکرده بودید، اصلا نگران نباشید، زیرا مدارس بسیار خوبی وجود دارند که شما از آن ها خبر ندارید. برای آگاهی از لیست مدارس برتر به تفکیک استان ها با مشاورین متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
جهت آگاهی از لیست مدارس برتر با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

اگر امروز تصمیم گرفته اید که سال آینده در آزمون مدارس تیزهوشان و برتر پذیرفته شوید، باید از همین امروز برنامه ای مدون و منظم داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای دریافت بهترین برنامه تحصیلی به منظور قبولی و ارتقاء معدل با مشاورین تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا چیزی راجع به حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شنیده اید؟

بر طبق اخباری که چند روز پیش در رسانه های خبری منتشر شد آزمون تیزهوشان سال ششم به هفتم به طور کامل حذف گردید و جایگزین مناسب دیگری به جای آن در نظر گرفته شد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و بهتری در رابطه با این خبر و اطلاع از نحوه وشرایط برگزاری آزمون جایگزین تیزهوشان ششم به هفتم با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان بزنید.
جهت دریافت برنامه تحصیلی و مشاوره می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

 

16 دیدگاه در “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

  1. sasan گفت:

    این سایت مسخره azmmon.medue.ir که هیچی نسون نمیده اصلا میگه پاسخ قابل قبولی یافت نشد.واقعا که.?

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      همان طور که در متن هم ذکر شده ( اگر بیشتر دقت کنید) باید به سایت استعدادهای درخشان مراجعه کنید و هر گونه اشتباه در تایپ آدرس می تواند شما را به صفحه ی دیگری منتقل کند. دقت بفرمایید که اصل«دقیق بودن » در قبولی در آزمون تیزهوشان، یکی از اصول بسیار مهم است!

  2. فاطمه ایرانی گفت:

    سلام هیچکس پاسخگونیس که چندروزدیگه نتتیج نمونه تیزهوشان رومیدن مردادهم شدخبرز ازنتایج نشد

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      پایه نهم امروز هشتم مرداد اعلام شد.

  3. عرفان گفت:

    سلام نتایج ازمونهفتم کی اعلام میشه. باتشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      هفته اول شهریورماه

    2. اشکان گفت:

      سلام هفته دوم هم رو به پایانه خبری نشده

    3. آیدانیتو گفت:

      سلام
      امیدتون رو از دست ندید دوست عزیز …

  4. آناستازیا گفت:

    سلام من برای نتایج پایه هفتم به سایت مراجعه کردم ولی هیچ نتیجه ای ثبت نشده بود فقط صفحه ی خالی بود سایت هم درست رفتم اطلاعات هم درست نوشتم مگه نگفتید هفته اول شهریور ماه خوب اینم هفته ی اول تموم شد کشتید ما رو با این نتایج

  5. زهرا گفت:

    سلام پس نتایج هفتم کی میاد مگه نگفتید هفته ی اول شهریور میاد الان 18 شهریور ماه است لطفا زود تر زمان دقیق اعلام نتایج رو بگید ممنون

  6. زهرامحمدی گفت:

    این متن های اضافی ماراگیج می کند.خوب درست بنویسید کیاقبول شدن ویانتایج کی اعلام می شود.

  7. mahdi گفت:

    سلام .ببخشید مگه نگفته بودیدکه نتایج تیزهوشان 10الی15شهریور میاد ولی نیامد و به یه سایت هم گذاشته بودید که21شهریور(چهارشنبه)یعنی امروز جواب ها میا ولی نیامد لطفا بگید که کی جواب تیزهوشان میاد اگر هم نمیایید بگود که به مدرسهشهرخودمان مراجعه کنیم ..

  8. mahdi گفت:

    سلام .ببخشید مگه نگفته بودیدکه نتایج تیزهوشان 10الی15شهریور میاد ولی نیامد و به یه سایت هم گذاشته بودید که21شهریور(چهارشنبه)یعنی امروز جواب ها میا ولی نیامد لطفا بگید که کی جواب تیزهوشان میاد اگر هم نمیایید بگود که به مدرسهشهرخودمان مراجعه کنیم ..

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای آگاهی از نتایج تیزهوشان فقط باید منتظر اعلام توسط سایت استعدادهای درخشان باشید. بازه ی زمانی اعلام نتایج متغیر است اما نگران نباشید، با چند روز تاخیر، اعلام خواهد شد.

  9. علیرضا گفت:

    مدارس تیزهوشان هزینه جداگانه میگیرن برای ثبت نام؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان بایستی وجهی را بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *