آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

همیشه یکی از خاص ترین روش هایی که می توانید برای ادامه تحصیل برگزینید این است که در مدارس تیزهوشان ادامه تحصیل دهید . با توجه به افزایش سطح علمی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی، رقابت بین دانش آموزان جهت ورود به مدارس برتر آموزش بسیار است. از این رو پذیرش در مدارس تیزهوشان کار راحتی نیست. از سال 1355 اقدامات لازم جهت شکوفایی و شناسایی استعدادهای دانش آموزان تیزهوش و با استعداد صورت گرفت و تا به امروز که شاهد جذب تعداد زیادی دانش آموز در این مدارس در سراسر کشور هستیم.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان1400 خواهیم پرداخت. علاوه بر این موضوع عناوین دیگری چون زمان اعلام نتایج تیزهوشان اصفهان، شهریه مدارس تیزهوشان اصفهان، شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پرداخته شده است.

شرایط ورود به مدارس استعداد های درخشان (تیزهوشان) استان اصفهان

همانطور که می دانید رقابت بین داوطلبان مدارس تیزهوشان بسیار بالا می باشد. از این رو برای شناخت دانش آموزان با استعداد روش هایی در نظر گرفته شده که شرط ورود به مدارس را ایجاد می کند. دلیل این همه درخواست کننده ورود به مدارس، وجود مدرسان با سطح علمی بالا و خبره و همچنین کیفیت آموزشی برتر از سایر مدارس است. در ادامه شرایط ورود به مدارس استعداد درخشان (تیزهوشان) استان اصفهان را در اختیارتان قرار می دهیم.
  • یکی از شرایط مهم تأیید نمرات دانش آموز در پایه پنجم و هشتم می باشد.

1- دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در دوره ششم به هفتم را دارند باید تمامی نمرات آن ها خیلی خوب باشد یا فقط وجود یک نمره خوب در کارنامه ی آنها

2- دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در دوره نهم به دهم را دارند در صورت بالا بودن معدل سال هشتم (19 به بالا) مجاز می شوند.

  • دومین شرط، قبولی در آزمون تیزهوشان می باشد.

تراز مدارس تیزهوشان استان اصفهان

بنابراین تراز علمی کسب شده دانش آموز در قبولی مدارس تأثیر گذار است. مدارس مختلف تراز های متفاوت دارند، بنابراین داوطلبان می توانند با مقایسه تراز خود مدرسه تیزهوشان  که احتمال قبولی در آن را دارد، انتخاب کند و از این طریق فرصت ورود به مدارس تیزهوشان را از دست نمی دهد. دانش آموزان می توانند با بررسی تراز نفر آخر قبول شده در مدرسه مورد نظر و مقایسه آن با تراز کسب کرده در ورود به مدرسه مورد نظر موفق تر باشند. بنابراین می توان گفت دانش آموزان مدارس تیزهوشان از سطح علمی بالایی برخوردار هستند. برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان استان اصفهان

این کار هر ساله با روال خاصی انجام می شود . طبق روال هر سال سه هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان اصفهان انجام می شود. دانش آموزان عزیز می توانند نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را در تاریخ گفته شده بر روی سایت اینترنتی Azmoon.medu.ir . نتایج آزمون ششم به هفتم را بر روی سایت hoosh.medu.ac.ir مشاهده کنند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اصفهانهنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس ازاعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اصفهان، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه هم میتواند مطالب مفیدی را به دانسته های شما اضافه کند .

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم اصفهان

باید در این کار به تجربه ها توجه زیادی کرد . مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اصفهانحدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اصفهان، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اصفهانبیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم اصفهان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم  اصفهان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان استان اصفهان

بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، دانش آموزانی که به رتبه ی خود معترض هستند، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند، البته لازم است بگوییم زمان اعتراض چند روز پس از اعلام نتایج می باشد و دانش آموزان باید به زمان ثبت اعتراض دقت کنند. دانش آموزان برای اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان اصفهان باید وارد سایت اینترنتی که در آن ثبت نام کرده اند شوند.

شهریه مدارس تیزهوشان استان اصفهان

شهریه این و مدارس در امسال هنوز مشخص نشده . با توجه به اینکه شهریه های مدارس تیزهوشان در سال 1400 هنوز مشخص نشده است، با بررسی شهریه های سال 99 این مبحث را بررسی خواهیم کرد. دانش آموزان برای تحصیل در تمامی مدارس به غیر از مدارس دولتی، ملزم به پرداخت شهریه می باشند. شهریه های سال 99 مدارس تیزهوشان از 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان می باشد. سطح مقاطع مختلف میزان شهریه را مشخص می کند. به عنوان مثال: مقطع ابتدایی از 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان شهریه دریافت می کنند و شهریه مقطع پیش دانشگاهی از 5 تا 10 میلیون تومان می باشد.
هزینه های پرداختی بر اساس ساعات درسی و کلاس های فوق برنامه بین مدارس متفاوت است. لازم به ذکر است دانش آموزان با استعدادی که توان پرداخت شهریه را نداشته باشند، تخفیف های ویژه ای دریافت می کنند، میزان تخفیف دانش آموزان بی بضاعت با توافق و نظر مدارس مورد نظر می باشد.

شناخت لیست بهترین مدارس تیزهوشان اصفهان

شما دانش آموزان اهل اصفهان که مایل به گذراندن دوران تحصیلی خود در مدارس تیزهوشان هستید در ابتدا باید آشنایی کافی را با لیست بهترین مدارس این شهر پیدا کنید. اطلاع از این لیست می تواند به شما در انتخابی هرچه بهتر و دقیق تر کمک کند. مشاوران آیدانیتو می توانند بهترین اطلاعات را در رابطه با لیست بهترین مدارس تیزهوشان اصفهان در اختیار شما قرار دهند. پس در صورت نیاز و به جهت شناخت این مدارس با آن ها تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

5 دیدگاه در “اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اصفهان

  1. Maryyy گفت:

    میتونم بدونم کی جواب آزمون تیزهوشان اعلام میشه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ معمولاً 1 ماه پس از آزمون، نتایج آزمون تیزهوشان اعلام ميشود.

  2. صالحی گفت:

    با سلام
    در حال حاضر بیش از یک ماه و نیم از امتحان تیزهوشان می گذرد نتایج کی اعلام می شود
    با تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نتایج مدارس تیزهوشان در سایت اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *