آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99

با توجه به افزایش سطح علمی دانش آموزان و رقابت علمی بالا، تعداد داوطلبان مدارس تیزهوشان بسیار بالاست.  اقدامات لازم جهت متمایز کردن دانش آموزان تیزهوش و با استعداد انجام شد.
تا کنون مدارس تیزهوشان زیادی در مناطق مختلف تأسیس شده است و دانش آموزان با استعداد را که در رقابت پیروز شده اند، را در خود جای داده است. همانطور که می دانید، سطح علمی مدارس تیزهوشان بسیار بالا می باشد و همچنین از لحاظ امکانات رفاهی و آموزشی فراهم شده برای دانش آموزان با دیگر مدارس متفاوت است.
در این مقاله به موضوع اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99 پرداخته ایم. همچنین علاوه بر زمان اعلام نتایج تیزهوشان شیراز 99، به موضوعات مهمی چون شهریه مدارس تیزهوشان شیراز، زمان اعتراض به اعلام نتایج و اعتراض به سؤالات آزمون تیزهوشان، شرط ورود به مدارس پرداخته ایم و میتوانید با مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه اطلاعات لازم را کسب کنید.

شرط ورود به مدارس تیزهوشان شیراز چیست

همانطور که می دانید، مدارس تیزهوشان، داوطلبان زیادی دارد و دلیل این امر بالا بودن سطح علمی آموزشی و وجود مدرسان خبره و امکانات رفاهی و آموزشی بهتر نسبت به سایر مدارس است. بنابراین برای ورود به مدارس تیزهوشان، شرایط ویژه ای لازم است که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد. برای ثبت نام کتاب درسی حتما اقدامات لازم را انجام دهید.
  1. نمرات درسی پایه قبلی در هر دو دوره مورد بررسی قرار می گیرد:
  • دوره ششم به هفتم تمام نمرات خیلی خوب یا حداقل وجود یک نمره خوب باشد
  • دوره نهم به دهم معدل بالای 19 در سال هشتم مورد نیاز است

2. شرکت در آزمون تیزهوشان و قبولی در آزمون تیزهوشان

با توجه به این امر که هر مدرسه تراز قابل قبولی برای خود دارد، دانش آموزان باید با توجه به تراز کسب کرده و تراز مدرسه مورد نظر انتخاب خود را انجام دهد. بررسی تراز آخرین نفر قبول شده در مدرسه تیزهوشان مورد نظر و مقایسه آن با تراز داوطلب، راهکار مناسبی جهت انتخاب مدرسه مورد نظر می بشاد. بنابراین داوطلبان مدارس تیزهوشان باید از سطح علمی بالایی برخوردار باشند.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99 را بدانید

طبق روال هر سال، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان شیراز، 20 روز پس از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد. دانش آموزان عزیز برای مشاهده اعلام نتایج آزمون خود در تاریخ گفته شده به سایت اینترنتی hoosh.medu.ir مراجعه فرمایند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم شیراز ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم شیراز ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز

مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و به وسیله سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم شیراز، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان شیراز 99 در چه تاریخی است

بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، برای دانش آموزان معترض به نتایج آزمون فرصتی جهت ثبت اعتراض خود وجود دارد. دانش آموزان در سایت اینترنتی hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir که نتایج را مشاهده کردند، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. اما اعتراض به نتایج در همان روز انجام نمی شود و دانش آموزان باید چند روز صبر کنند و منتظر اعلام زمان ثبت اعتراض بمانند.

شهریه مدارس تیزهوشان شیراز چقدر است

شهریه مدارس از جمله مواردی است که سؤالات زیادی پیرامون آن ایجاد می شود. با توجه به اینکه شهریه مدارس تیزهوشان در سال 99 مشخص شده است. به بررسی شهریه های مدارس تیزهوشان در سال 99 پرداخته ایم. شهریه مدارس تیزهوشان 50% کمتر از شهریه مدارس غیر انتفاعی می باشد. شهریه مدارس تیزهوشان در سال 99 از 3 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر بود. با توجه به مقاطع تحصیلیی مختلف شهریه ها نیز متفاوت است و همچنین شهریه ها برای ارائه ساعات درسی زیاد و کلاس و برنامه های فوق برنامه می باشد. لازم به ذکر است دانش آموزان تیزهوش و با استعداد که توان مالی مناسب جهت پرداخت شهریه مداس تیزهوشان را ندارند، از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند.

لیست مدارس تیزهوشان شیراز

اگر در پی ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان شهر شیراز هستید، عجولانه پیش نروید. شما در ابتدا باید با لیست مدارس تیزهوشان شیراز و همینطور امکانات رفاهی و معلمان آن ها آشنایی لازم را پیدا کنید. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات خوبی را در زمینه شناخت مدارس تیزهوشان شیراز و شرایط تحصیل در آن ها در اختیارتان بگذارند. فقط کافیست با آن ها تماس برقرار کنید.

در این مقاله به بررسی نتایج آزمون تیزهوشان شیراز پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان شیراز ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *