آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خوزستان 98

در این مقاله قصد داریم راجع به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان 98 و مسائل مهمی که برای اولیا و دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان به وجود می آید، صحبت کنیم. سؤالاتی نظیر زمان اعلام نتایج آزمون، زمان اعتراض به نتایج و نحوه اعتراض، شهریه مدارس تیزهوشان، شرایط ورود به مدرسه تیزهوشان که در این مقاله به طور مفصل راجع به آن صحبت می کنیم. همان طور که می دانید تعداد داوطلبان مدارس تیزهوشان بالا می باشد و دلیل این امر، سطح بالای علمی، کیفیت آموزشی، خدمات رفاهی و آموزشی مناسب می باشد.

 

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان استان خوزستان 98

شرایطی که دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان باید داشته باشدن به این صورت است:
  • اولین شرط جهت مجاز به ثبت نام آزمون تیزهوشان ، نمرات و معدل پایه پنجم و هشتم است.
1- برای مجاز شدن در آزمون پایه ششم به هفتم، نمرات پایه پنجم باید تماماً خوب یا حداقل یک خوب باشد. 2- برای مجاز شدن ثبت نام آزمون پایه نهم به دهم، معدل بالای 19 در سال هشتم نیاز است.
  • موفقیت در آزمون تیزهوشان
  • کسب تراز قبولی، مدارس انتخاب شده
قبولی در مدارس تیز هوشان استان خوزستان با برسی تراز کسب شده دانش آموزان انجام میشود. بنابراین لازم است برای انتخاب مدارس تیزهوشان ظرفیت و تراز کسب شده داوطلب را مورد بررسی قرار دهید تا در اعلام نتیجه به انتخاب مورد نظر خود دست پیدا کنید.

نتایج تیزهوشان استان خوزستان 98 چه زمانی اعلام میشود؟

دانش آموزان عزیز برای دریافت دفترچه، ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان 98 به سایت azmoon.medu.ir مراجعه فرمایید. طبق روال هر سال اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان، 20 روز پس از برگزاری آزمون می باشد. دانش آموزان و اولیای محترم به زمان های اعلام شده دقت کافی داشته باشید. مشاوره تحصیلی تلفنی را سعی کنید در کار خود برای کمک بیاورید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان

برای آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.  بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خوزستان ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید.
اگر پرسشی درباره اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در استان خوزستان برای شما مطرح شده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم خوزستان

مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خوزستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خوزستان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه ،  به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید ، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خوزستان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم خوزستان دارید ، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خوزستان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان را بدانید

اگر از نتایج راضی نبودید پس از اعلام نتایج آزمون، فرصتی ایجاد می شود تا دانش آموزان معترض به سؤالات و اعلام نتایج اعتراض خود را ثبت کنند. البته توجه داشته باشید که زمان اعتراض به نتایج در همان روزهای اول اعلام نتایج انجام نمی شود و معمولاً چهار الی پنج روز بعد ثبت اعتراض در azmoon.medu.ir ایجاد می شود. داوطلبان معترض مدارس تیزهوشان ، منتظر اعلام زمان دقیق ثبت اعتراض  باشند تا فرصت خود را از دست ندهند .

شهریه مدارس تیزهوشان استان خوزستان 98

همان طور که مطلع هستید، تمامی دانش آموزان برای تحصیل در مدارس غیر دولتی ملزم به پرداخت شهریه هستند. بنابراین برای تحصیل در مدارس تیزهوشان شهریه دریافت می شود. اما شهریه دریافتی مدارس تیزهوشان از مدارس غیر انتفاعی کمتر خواهد بود. با توجه به این موضوع که هنوز شهریه سال 98 اعلام نشده است، به شهریه مدارس تیزهوشان سال های گذشته می پردازیم. شهریه مدارس طبق پایه های تحصیلی مختلف، متغیر می باشد. شهریه های دریافتی از پایه ابتدایی تا پیش دانشگاهی حدوداً از 2 میلیون و پانصد تا 10 میلیون تومان متغیر است. شهریه های دریافتی بابت ساعات ارائه شده دروس و کلاس های  فوق برنامه می باشد.

شناختی از بهترین مدارس تیزهوشان استان خوزستان دارید؟

آیا شما دانش آموز اهل استان خوزستان و مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان این شهر بهترین مدارس تیزهوشان این شهر را می شناسید؟ آیا شما خودتان به دنبال انجام این کار  هستید . به هر حال باکیفیت بودن و بهترین بودن مدرسه محل تحصیل شما بسیار مهم است. برای ثبت نام کتاب درسی در صورت نیاز به کسب اطلاع از این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و شناخت کافی و لازم را درباره بهترین مدارس تیزهوشان استان خوزستان بدست آورید.
در این مقاله به بررسی نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.

اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان استان خوزستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *