دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

دانشگاه روزانه تفرش از میان کلیه افراد مایل به تحصیل دوره دکتری در سال تحصیلی 1398 که اقدام به ثبت نام و حضور در این آزمون کرده اند و نتیجه مورد نظر خود را در آزمون مقطع دکتری کسب کرده اند. برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش دعوت به عمل می آورد. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث راجع به مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی و مفیدی را در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

هر کدام از داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش ملزم هستند که تا قبل از سر رسید تاریخ مشخص شده برای ارسال تصویر مدارک مورد نیاز و ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش به آدرس پست الکترونیکی [email protected] اقدامات لازم را انجام دهند. در حال حاضر مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش به اتمام رسیده است. در حقیقت، زمان در نظر گرفته شده برای مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش تا 25 خرداد ماه 98 بود.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش منوط به آماده کردن شماری از مدارک هست. در میان مدارک مورد نیاز برای شرکت فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش می توان از کارت ملی، اصل شناسنامه، اصل مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی، تصویر مدارک مرتبط با گواهی زبان در صورت وجود یاد کرد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک درخواستی برای مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه تفر ش

باید عرض کنیم که هر کدام از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش حتماً باید مبلغی را برای حضور و شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش به صورت آنلاین پرداخت نمایند. مبلغ در نظر گرفته شده برای شرکت فرد در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش برابر با 500 هزار ریال است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش برای دو رشته دکتری موجود در این دانشگاه یعنی مهندسی برق- کنترل و ریاضی- جبر زمینه گراف بر طبق جدول داده شده برگزار می شود.

رشته تحصیلی

روز مصاحبه

زمان مصاحبه دکتری

مهندسی برق- کنترل-

ریاضی- جبر- زمینه گراف

چهارشنبه

98.04.19

دوشنبه

98.04.10

محل برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش

مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش همانند مصاحبه های برگزار شده در سایر دانشگاه ها در محل خود دانشگاه برگزار می شود. برای اطلاع دقیق از آدرس دانشگاه تفرش جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *