مشاوره تحصیلی

روش دریافت کد ایثارگری

دریافت کد ایثارگری

روش دریافت کد ایثارگری

همان گونه که مطلع هستید ماراتن کنکور سراسری از هفته آینده آغاز می شود و پس از آن نوبت به بحث داغ انتخاب رشته می رسد. از جمله مسائل بسیار پررنگ و مهمی که از اهمیتی ویژه برای بسیاری از داوطلبان برخوردار است. بحث سهمیه های درج شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و نحوه اعمال آن برای هر فرد مشمول است. از جمله سهمیه های بسیار مورد توجه داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری سهمیه ایثارگران است که سؤالات زیادی در رابطه با آن در ذهن داوطلبان وجود دارد. از جمله این سؤالات می توان به نحوه دریافت کد ایثارگری اشاره کرد که اطلاع از آن از اهمیتی اساسی برخوردار است. از این رو بحث مقاله حاضر را به بحث در رابطه با دریافت کد ایثارگری و نحوه اخذ آن اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با دریافت کد ایثارگری به دست آورید.

دریافت کد ایثارگری برای کنکور 98

سازمان سنجش آموزش کشور امسال نیز همانند سال های قبل سهمیه های مؤثر و مهم در آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و حد نصاب قبولی در آن ها در دفترچه ثبت نام کنکور 98 مشخص کرده است. اما داوطلبان جهت استفاده از این سهمیه ها از جمله سهمیه ایثارگری باید اقداماتی را جهت تأیید سهمیه خود توسط ارگان ذی ربط انجام دهند. در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 کلیه مشمولان سهمیه ایثارگران 5 درصدی و 25 درصدی تعیین شده است و حد نصاب نمره لازم را برای قبولی در آن ها نیز در این دفترچه ذکر شده است. در ادامه این مقاله نحوه دریافت کد ایثارگری را در دوارگان ارتش و سپاه برای شما توضیح می دهیم.

دریافت کد ایثارگری سپاه برای کنکور

داوطلبان به منظور دریافت کد ایثارگری سپاه ملزم به ورود به سایت isaar.ir هستند. پس از ورود به سایت هر فرد می تواند با استعلام وضعیت ایثارگری خود اقدام به دریافت کد ایثارگری نمایند. برای این امر ضروری است که داوطلب بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی کد داوزده رقمی رهگیری ایثارگری برای ثبت نام در کنکور سراسری در اختیار داوطلب قرار بگیرد و یا وی با پیغام تقاضای شما در حال بررسی است مواجه شود که در این صورت داوطلب باید در حدود پانزده روز منتظر باشد و دوباره به سایت مراجعه و کد ایثارگری خود را برای کنکور سراسری دریافت نماید.

البته ممکن است حتی بعد از گذشت 15 روز که فرد برای دریافت کد ایثارگری به سایت مراجعه می کند مجدداً با پیغام تقاضای شما در حال بررسی است روبرو شود. در این صورت وی باید به بنیادی که پرونده در آنجا موجود است مراجعه و دریافت کد ایثارگری را از آن روش پیگیری کند. نکته بسیار مهم این که در زمان مشاهده کد رهگیری در زمان دریافت کد ایثارگری حتماً از آن پرینت تهیه فرمایید.

دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور

کلیه داوطلبانی که شامل سهمیه کد ایثارگری ارتش هستند برای دریافت کد ایثارگری برای ثبت نام آزمون سراسری 98 باید به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس aja.ir مراجعه کنند. پس از ورود به سایت جهت دریافت کد ایثارگری برای کنکور به بخش شهدا و ایثارگران سایت مراجعه کنند و بعد گزینه کد رهگیری پایوران را انتخاب نمایند و بعد از وارد کردن شماره کار گزینی یا شماره کارت و همین طور کد ملی می توانند کد ایثارگری خودشان را دریافت کنند. روش دیگر دریافت کد ایثارگری برای کنکور در این سایت انتخاب گزینه کد رهگیری و وارد کردن کد ایثارگری و شماره ملی در بخش مشخصی از سایت است. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با دریافت کد ایثارگری ارتش برای کنکور می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران برای کنکور

باید اشاره کنیم که آن دسته از داوطلبانی می توانند اقدام به دریافت کد ایثارگری برای کنکور و استفاده از این سهمیه نمایند که کارت ایثار دارند. از طرف دیگر کد رهگیری 12 رقمی برای هر سال برگزاری کنکور متفاوت است. داوطلبانی که از سهمیه ایثارگران خود در دوره های روزانه دانشگاه ها یکبار استفاده برده اند دیگر حق دریافت کد ایثارگری برای کنکور و استفاده از آن را ندارند. در صورت داشتن هر گونه سؤالی در ارتباط با سهمیه ی ایثارگران و یا نحوه دریافت کد ایثارگری برای کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران تحصیلی آیدانیتو پاسخگوی شما در زمینه دریافت سهمیه ایثارگران برای کنکور هستند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی دریافت کد ایثارگری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله سهمیه در کنکور سراسری بزنید.
اگر سوالی در زمینه دریافت کد ایثارگری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *