انتخاب رشته دکتری

زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98





 
زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98

در این مقاله به موضوع زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98 پرداخته ایم. هدف از طرح مقاله زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 97، راهنمایی به داوطلبان عزیز در انتخاب رشته دکتری آزاد 98 می باشد. از این جهت که انتخاب رشته دکتری آزاد 98 از مراحل حساس و سرنوشت ساز برای داوطلبان دکتری می باشد. در این مقاله به طور مفصل راجع به زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98 پرداخته ایم. در این مقاله از زمان دقیق انتخاب رشته دکتری آزاد 98، نحوه انتخاب رشته دکتری آزاد 98 و … مطلع خواهید شد.

زمان دقیق انتخاب رشته دکتری آزاد 98

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را دارند، در هفته ی آخر فروردین ماه می توانند نتایج در صورت مجاز شدن در انتخاب رشته دوره غیر روزانه (دانشگاه آزاد اسلامی نیز شامل این دوره می شود) می توانند در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 اقدام نمایند. زمان انتخاب رشته دکتری، از 26 اردیبهشت ماه تا 30 اردیبهشت مهلت انتخاب رشته دکتری 98 می باشد. داوطلبانی قصد انتخاب رشته دکتری آزاد را دارند میتوانند تا 8 صبح روز چهارشنبه 2 خرداد ماه انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را دارند، می توانند تا 8 صبح روز چهارشنبه 2 خردادماه انتخاب رشته خود را انجام دهند.داوطلبانی که از انتخاب رشته دکتری آزاد 98 جا مانده اند، در مهلت تمدید شده می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

نحوه انتخاب رشته دکتری آزاد 98

داوطلبان عزیز با توجه به اعلام زمان انتخاب رشته دکتری آزاد 98، در مهلت ثبت نام خود با ورود به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به انتخاب رشته نمایند. آدرس سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.com می باشد که از مرحله انتخاب رشته به بعد داوطلبان در این سایت وارد خواهند شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را دارند، می توانند کارنامه خود را در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مشاهده نمایند و برای انتخاب رشته و خرید شناسه اینترنتی انتخاب رشته از سایت www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات شناسه اقدام به انتخاب رشته نمایند. به داوطلبانی که قصد انجام انتخاب رشته دکتری آزاد 98 را دارند، توصیه می کنیم در مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی 98 کوتاهی نکنند و از شرایط و ضوابط مورد نیاز مطلع شوند.
اگر سؤالی درباره زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی برایتان مطرح شده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.  

این عوامل را در انتخاب رشته دکتری آزاد فراموش نکنید

همان طور که مطلع هستید، دانشگاه های آزاد در مقطع دکتری در سال 98 با کاهش ظرفیت رو به رو شده است. بنابراین نیاز است داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری را دارند، انتخاب رشته منطقی و اصولی را انجام دهند تا در انتخاب رشته موفق و پیروز شوند.

  • به تراز علمی کسب شده در آزمون دکتری توجه کنید.
  • تراز های قابل قبول داشنگاه های مورد نظر را بدانید.
  • به مسیر و شهر واحد دانشگاه آزاد دقت داشته باشید
  • سطح علمی دانشگاه و واحد مورد نظر را در نظر داشته باشید.

سه واحد برتر دانشگاه آزاد اسلامی

بر اساس تعداد مقالات و سطح علمی واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی، رتبه بندی واحدها انجام شده است که سه واحد برتر را در این مبحث مشاهده خواهید کرد:
  1. دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
  2. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
  3. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

با ادامه تحصیل دکتری در خارج از کشور آینده خود را درخشان ببینید!!!

هیچ لزومی به ادامه تحصیل شما در دوره دکتری در ایران نیست. مطمئناٌ اگر در رشته تحصیلی خود در دوره دکتری و در دانشگاهی در خارج از کشور ادامه تحصیل بدهید با مزایایی بهتر و چشم گیرتر برای شما همراه است تا این که دوره دکتری را در ایران بخوانید. اگر برای تحصیل دکتری در خارج از کشور عزم راسخی دارید و البته نیاز به کسب اطلاعات کافی در این زمینه دارید مشاوران آیدانیتو می توانند به بهترین شکل شما را در این امر کمک کنند. پس معطل نکرده و با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. 
به داطلبان عزیز توصیه می کنیم مقاله اعلام نتایج دکتری 98 مندرج در آیدانیتو را مطالعه کنند.
اگر سؤالی درباره زمان انتخاب رشته دکتری آزاد ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *