انتخاب رشته ارشد, انتخاب رشته ارشد زبان و ادبیات فارسی

کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 99

کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 98

کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 99

در این مقاله قصد داریم به موضوع کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 98 بپردازیم. همان طور که اطلاع دارید، رشته زبان و ادبیات فارسی از رشته های گروه علوم انسانی می باشد. رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه های سراسری و آزاد در 9 گرایش در سال 98 ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر راجع به گرایش های ارشد زبان و ادبیات فارسی 98 به مقالات مربوطه درج شده در این سایت مراجعه فرمایید. هدف از رشته زبان و ادبیات فارسی، مهارت کافی در متون ادبیات و اصطلاحات رشته زبان و ادبیات فارسی و دستور زبان می باشد. برای انتخاب رشته ارشد زبان و ادبیات فارسی نیاز به اطلاعاتی راجع به نحوه پذیرش دانشگاه ها و آنالیز کارنامه دارید. اگر به تحصیل در مقطع ارشد علاقه مند هستید اما به علت شاغل بودن وقت کنکور و ربته و اینگونه چیزها رو ندارید میتوانید از طریق کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام نمائید.

تحلیل کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی

همانطور که گفته شد، آنالیز کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی یکی از ضرورت های انتخاب رشته می باشد. در ادامه، کارنامه داوطلبان ارشد زبان و ادبیات فارسی را مورد بررسی قرار می دهیم.

درصدهای زده شده درس زبان وادبیات فارسی عبارتند از:

شمارهنام درسنمره به درصد
1زبان عمومی و تخصصی انگلیسیسفید
2نظم  فارسی68.89
3نثر فارسی58.89
4کلیات مسائل ادبی / تاریخ ادبیات فنون ادبی – دستور زبان30.00
5عربیسفید
6ادبیات انقلاب اسلامیسفید
7تاریخ اسلامسفید
8کلیات ادبیات کودک و نوجوانسفید

وضعیت داوطلب در کد ضریب 1

داوطلب ارشد زبان و ادبیات فارسی با درصدهایی که مشاهده کردید، رتبه 2 و تراز 798 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب:
  • دوره روزانه
  • دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی
1- آخرین رتبه مجاز در دوره روزانه 2386 می باشد. 2- آخرین رتبه مجاز در سایر دوره ها 7290 می باشد.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی برای شما دوستان داوطلب مطرح شده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

وضعیت داوطلب در کد  ضریب 2

داوطلب ارشد زبان و ادبیات فارسی با درصدهای زده شده، رتبه 54 و تراز (نمره کل) 7682 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب:
  • دوره روزانه
  • دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی
1- اخرین رتبه مجاز در دوره روزانه 1341 می باشد. 2- آخرین رتبه مجاز در سایر دوره ها 7290 می باشد.

وضعیت داوطلب در کد ضریب 3

داوطلب ارشد زبان و ادبیات فارسی با توجه به درصدهای زده شده، رتبه 28 و تراز 7876 را کسب کرده است. دوره های مجاز شده داوطلب:
  • دوره روزانه
  • دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد اسلامی
1-آخرین رتبه مجاز در دوره های روزانه ، 2541 می باشد. 2- آخرین رتبه مجاز در سایر دوره ها ، 7290 می باشد.

تأثیر رتبه و تراز در پذیرش دانشجو ارشد زبان و ادبیات فارسی

قبل از بیان تأثیرات رتبه در پذیرش دانشجو در دانشگاه ها بهتر است تعریف کوتاهی از رتبه و تراز را در اختیارشان قرار دهیم. تراز: سطح علمی داوطلبان ارشد زبان و ادبیات فارسی است. رتبه به جایگاه کسب شده داوطلبان در میان تمامی شرکت کنندگان ارشد زبان و ادبیات فارسی می باشد.

نمونه کارنامه 2

شماره

نام درسنمره به درصد
1زبان عمومی و تخصصی انگلیسی

سفید

2

نظم  فارسی46.67
3نثر فارسی

46.67

4

کلیات مسائل ادبی / تاریخ ادبیات فنون ادبی – دستور زبان16.67
5عربی

سفید

6

ادبیات انقلاب اسلامیسفید
7تاریخ اسلام

سفید

8

کلیات ادبیات کودک و نوجوان

سفید

 وضعیت داوطلب در کد ضریب 1

داوطلب با درصدهای گفته شده، رتبه 1135 را در سهمیه و تراز 4779 را به دست آورده است. و مجاز به هر دو دوره روزانه و غیر روزانه شده است.

وضعیت داوطلب در کد ضریب 2

رتبه 1244 در سهمیه و تراز 4779 را کسب نموده و مجاز به هر دو دورهروزانه و غیر روزانه شده است.

وضعیت داوطلب در کد ضریب 3

رتبه 1518 در سهمیه و تراز 4789 را کسب نموده است و فقط مجاز به دوره های غیر روزانه شده است.

دانشگاه های پذیرنده ارشد زبان و ادبیات فارسی

هر یک از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته زبان و ادبیات فارسی در دوره کارشناسی ارشد به طور قطع به یقین به دنبال شناخت دانشگاه های پذیرنده این رشته در دوره کارشناسی ارشد هستند. در صورت تمایل و داشتن تصمیم به انتخاب رشته زبان و ادبیات فارسی در دوره ارشد و عدم شناخت کافی و دقیق نسبت به دانشگاه های پذیرنده این رشته تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

پرستاری بدون کنکور از جمله رشته هایی است که میتوانید بدون آزمون وارد دانشگاه شوید و در آینده به پرستار قابلی تبدیل شوید هر سوالی که در این زمینه دارید میتوانید از مشاورین ما بپرسید.

اگر اصول انتخاب رشته را نمی دانید از ما کمک بگیرید!!!

انتخاب رشته چیزی نیست که انجام آن کار هر کسی باشد!!! منظورمان این است که این کار نیاز به داشتن تجربه و علم زیادی در این رابطه دارد.. اگر شما نیز جزء داوطلبان کنکور سراسری سال 98 هستید و نگرانی بابت انتخاب رشته خود در مرداد ماه دارید مژده می دهیم که مشاوران آیدانیتو می توانند شما را به بهترین شکل و با انجام انتخاب رشته ای حرفه یا برای شما کمک کنند.

آیا داوطلبان امسال امکان شرکت در تکمیل ظرفیت را دارند یا خیر؟

عبارت تکمیل ظرفیت برای همه داوطلبان آشناست و به معنای پر کردن صندلی های خالی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به کار می رود. اما اگر اطلاعات درستی از این که آیا تکمیل ظرفیت کنکور 98 با توجه به خبر شوکه کننده عدم برگزاری این دوره در سال گذشته در سال جاری برگزار می شود یا خیر در دست ندارید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

اگر کنکور قبول نشدید رفتن به سربازی را آخرین راه حل ندانید!!!!

سن 18 سالگی برای بسیاری از آقایان سن خوبی نیست. زیرا در این سن استرس و اضطرابی در وجود آن ها مبنی بر این که اگر در دانشگاه قبول نشوم باید به سربازی بروم فرا می گیرد. اما باید بگوییم که با تحصیل بدون آزمون در یکی از دانشگاه ها مانند دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و حتی روزانه می توانید به جای سربازی وارد دانشگاه شوید. اطلاعات کافی در این مورد و شرایط و نحوه ورود به دوره های بدون کنکور را از مشاوران آیدانیتو جویا شوید.

باور کنید بیشتر از یک بار هم می توان کنکور داد….

اگر تلاش خود را در حد توان خود کرده اید اما هر چه کارنامه های داوطلبان سال های قبل را زیر و رو می کنید متوجه می شوید که قبولی در کار نیست هرگز ناامید نشوید!!! یک سال دیگر را برای شرکت در کنکور سراسری پیش رو دارید!!!! البته این بار اگر از مشاورانی برجسته و کاردان مانند مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید که واقعا بی نظیر و به قول معروف نور علی نور است…

تحصیل بدون آزمون دانشگاه ها کار شما را راحت تر می کند…

تحصیل بدون کنکور در دانشگاه ها مهم ترین مزیتی که دارد رهایی شما از مطالعه دروس کنکور است!!!! بسیاری از داوطلبان از لیست رشته های بدون کنکور و حتی دانشگاه های پذیرنده آن ها اطلاعات درست و دقیقی ندارند و در این زمینه نیاز به دریافت اطلاعاتی کامل از فردی باتجربه و با اطلاع از جمله مشاوران آیدانیتو دارند.

چرا شما دوست عزیز در خارج از کشور و در دانشگاهی تاپ تحصیل نکنید؟؟؟!!!

تحصیل در خارج از کشور و در دانشگاهی بسیار باکیفیت و مشهور لایق هر فرد پر تلاش و با اراده است…  پس اگر شما هم جزء این افراد هستید آستین های خود را بالا بزنید و مقدمات تحصیل خود در خارج از کشور را البته در کنار مشاورانی آگاه و باتجربه همچون مشاوران آیدانیتو فراهم کنید.
در این مقاله به بررسی کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله انتخاب رشته ارشد زبان و ادبیات فارسی بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

70 دیدگاه در “کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی 99

  1. خالی گفت:

    من با رتبه چهارصد ارشد ادبیات روزانه قبول میشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام
      با توجه به رتبه کسب شده شما در آزمون احتمال قبولی در دوره روزانه برای شما وجود خواهد داشت.

  2. نيكو گفت:

    با رتبه 600 امكانش هست يكي از دانشگاه هاي سراسري تهران قبول شد؟ الزهرا، خوارزمي،علامه،بهشتي، تهران و تربيت مدرس
    دانشگاه مازندران چي؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید به چند نکته توجه داشته باشیم:
      1) سه کد ضریب برای رشته زبان و ادبیات فارسی معرفی شده است، که آخرین فرد مجاز در هر یک از گرایش ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال آخرین رتبه مجاز برای کد ضریب 2 در سال 96 ، 1341 و در کد ضریب 2 ، 2541 بوده است.
      2) شما مجاز به انتخاب رشته شده اید ، تعداد زیادی انتخاب هم دارید ، پس اولویت خود را بر اساس علاقه مندی انجام دهید. این بدین معنی است که انتخاب های اولیه خود را به گرایش و رشته های مورد علاقه تان اختصاص دهید (دانشگاه های روزانه تهران) و انتخاب های دیگر را به اولویت های بعدی
      3) پذیرش به صورت عمودی است ، یعنی تا شما در یکی از انتخاب هایی که شرایط پذیرش در آن را دارید، پذیرفته نشوید ، نفر بعدی پذیرفته نخواهد شد. موفق باشید.

  3. م گفت:

    سلام با رتبه داوطلب در سهمیه 971 کد ضریب 1
    در کد ضریب 2 1392 در کد ضریب 3 640 آیا احتمال قبولی در شبانه های تهران است؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      احتمال قبولی شما کم است. موفق باشید.

  4. گلریز گفت:

    سلام با رتبه داوطلب در سهمیه 971 کد ضریب 1
    در کد ضریب 2 1392 در کد ضریب 3 640 آیا احتمال قبولی در شبانه های ارشد ادبیات فارسی تهران است؟ یا روزانه همدان بوعلی یا شبانه بوعلی؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام
      دوست عزیز با توجه به اینکه رتبه نسبتا بالایی کسب کرده اید احتمال قبولی شما در کدضریب 1 و 2 دوره روزانه تهران پایین است و در کد ضریب 3 احتمال قبولی در دوره روزانه وجود دارد.
      لازم به ذکر است رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در این مسئه برای پاسخ گویی حائز اهمیت است.
      اما به طور کلی احتمال قبولی دوره شبانه دانشگاه های خارج از تهران در کد ضریب 1 و 3 برای شما بالا می باشد.

  5. محمد گفت:

    با عرض سلام.
    با رتبه 154 در زیر گروه یک احتمال قبولی شیراز وجود داره توی گرایش محض؟
    با تشکر.

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام
      دوست عزیز با توجه به اینکه این مقاله راجع به کارنامه و رتبه قبولی ارشد زبان و ادبیات فارسی می باشد در صورتی که سوالی غیر از رشته ادبیات دارید لازم است رشته مورد نظرتان را مشخص کنید .

  6. گلریز گفت:

    ممنون از پاسخ شما در کد ضریب 1 ادبیات فارسی آخرین رتبه مجاز 3083 رتبه من 971
    در کد ضریب 2 آخرین رتبه مجاز 1413 رتبه من 1392
    در کد ضریب 3 آخرین رتبه مجاز 913 رتبه من 619
    یعنی شبانه بوعلی یا الزهرا قبول میشم ارشد؟ اصلا تا چه رتبه ایی شبانه پارسال قبول شدن؟ بازم تشکر

    1. آیدانیتو گفت:

      دوست عزیز پیشنهاد میکنیم دانشگاه های مورد نظر خود را که تنها در کد ضریب 1 دانشجو میپذیرد در انتخاب های خوش بینانه قرار دهید. برای کسب اطلاعات دقیق تر به مقاله انتخاب رشته ارشد ادبیات و زبان فارسی مراجعه کنید.

  7. گلریز گفت:

    ممنونم
    به صورت کلی بنظر شما در کدضریب 1 با رتبه 971 احتمال قبولی شبانه تهران یا همدان هست؟ پیشنهاد شما چیست

    1. آیدانیتو گفت:

      بهتره در انتخاب رشته، 20 انتخاب اول خودتان را بر اساس علاقه درج کنید، بنابراین پیشنهاد میکنیم ابتدا دوره روزانه شهر های مورد نظر و بعد نوبت دوم تهران و همدان را انتخاب کنید، به این ترتیب با توجه به نحوه بررسی انتخاب رشته ها که توضیح داده شد، فرصت تحصیل در دانشگاه های سراسری را ازدست نمیدهید.احتمال قبولی شما در این کد ضریب بالا نیست اما قبولی یا عدم قبولی شما به انتخاب سایر داوطلبان نیز بستگی خواهد داشت، پس ناامید نباشید.

  8. مریم۲ گفت:

    سلام با رتبه 225ادبیات فارسی وفرهنگی بودنم نظرتون راجع به پذیرش در دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی چیه؟دانشگاه الزهراقبول میشم؟باتوجه به اینکه رجایی4نفر سهمیه فرهنگی داره و6نفرازاد . درادبیات دکتری نداره ایا مدرکش مقبول هست برای دکتری سایر دانشگاهها؟ممنون میشم پاسخ بدین.خداحفظتون کنه.

    1. آیدانیتو گفت:

      با سلام
      دوست عزیز با توجه به اینکه شما قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر (دکتری ) را دارید ، پیشنهاد میکنیم دانشگاه هایی که رشته مورد نظر شما را در مقطع دکتری نیز ارائه می کنند را انتخاب نمایید.

  9. مجید گفت:

    با سلام با رتبه 49 در زیر گروه 1زبان و ادبیات فارسی امکان قبولی روزانه شیراز دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله احتمال قبولی شما بالا می باشد.

    2. تنهاترین گفت:

      سلام،میشه بگین درصداتون چطوری بود؟؟

  10. نفیسه گفت:

    سلام با رتبه ی 381ادبیات فارسی در کدضریب یک ممکنه روزانه ی قم قبول بشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست گرامی
      بله امکان قبولی وجود دارد.

  11. شيرين گفت:

    سلام ميخواستم بدونم با رتبه ٢٢٧ ادبيات فارسي شانس قبولي در دانشگاه هاي تهران و يا شيراز رو دارم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دانشگاه های تهران و شیراز شانس دارید.

  12. الی گفت:

    من ۷ تا در کنکورارشد زدم و ۶ تای ان درست است.بنظرتان رتبه ام چقدر میشود؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای تخمین رتبه بایستی درصدهای پاسخگویی به هر بخش را به طور دقیق مشخص نمایید.

  13. پیمان گفت:

    سلام . من نظم و نثر هر کدوم رو ۶۰ درصد زدم .اما فک کنم کلیات ۴ تا تست اشتباه زدم این درصد منفی ممکنه خیلی رتبمو خراب کنه ؟ خوههشا راهنمایی کنید کمی نگرانم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای اینکه بنده حدودا رتبه ای را برایتان تخمین بزنم به درصدهای دروس عربی، تاریخ اسلام، ادبیات انقلاب و کودک و نوجوان نیاز است. اگرچه که درصد منفی، در رتبه تاثیر گذار است ولی نگران نباشید، رتبه نهایی به عوامل مختلفی مانند سطح سوالات، سایر شرکت کنندگان و … نیز بستگی دارد.

  14. نجفی گفت:

    با سلام آیا با رتبه 1400 در کد 1 امکان قبولی در دانشگاه روزانه هست؟رشته ادبیات فارسی

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ خیر احتمال قبولی کم است.

  15. ستاره گفت:

    سلام من در گروه زبان و ادبیات فارسی رتبم ۳۷۸۳ شده و اخرین رتبه ی مجاز ۴۴۱۱ هستش. من مجاز به انتخاب روزانه و شبانه شدم . خواستم بدونم ایا احتمال قبولی دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما بسیار کم است.

  16. لیلا گفت:

    سلام ببخشید با رتبه ۳۴۳۳من روزانه تهران وقم واراک و کاشان میارم ؟زیرگروهاش مهم نیست فقط‌میخوام ببینم قبول میشم‌یانه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما بسیار کم است.

  17. ایمان گفت:

    سلام با رتبه ی 44 زبان و ادبیات فارسی اصفهان رو میتونم بیارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ بله احتمال قبولی شما بسیار زیاد است.

  18. فاطمه گفت:

    سلام.ببخشید من رتبه ام تو ارشد ۹۸ زبان و ادبیات فارسی ۲۸۰۰شده بنظرتون شبانه و روزانه ارومیه یا تبریز قبول میشم؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما کم است.

  19. زهرا آرائی گفت:

    من با رتبه‌ی ۱۲۶۰ (در سهمیه) آیا روزانه دانشگاه مازندران قبول میشم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال بسیار کم است.

  20. سمیه سهیلی گفت:

    سلام با رتبه 724 کنکور ارشد زبان و ادبیات فارسی احتمال قبولی در کدام دانشگاه ها وجود دارد؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما در نوبت دوم دانشگاه های قم و گرگان وجود دارد.

  21. Mr AA گفت:

    با رتبه ۷۳۰ در کد ضریب 1 احتمال قبولی در دوره روزانه رشته ادبیات محض رو دارم ؟؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال کمی وجود دارد.

  22. ریحونک گفت:

    سلام.
    ببخشید من رتبه‌م در سهمیه جانباز بالای ۲۵ درصد گروه دو شده ۱۸ و‌گروه یک شده ۱۵؛ احتمال قبولی در رشته ادبیات کودک یا ادبیات محض بهشتی رو دارم؟!
    ممنون از پاسخگوییتون.

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما در سهمیه 25 درصد در بهشتی و بقیه دانشگاه های تهران وجود دارد. بدون اعمال سهمیه 25 % احتمال قبولی 50-50 است.

  23. سردرگم گفت:

    سلام
    ببخشيد من با رتبه ١٨ در سهميه جانباز بالاي ٢٥ درصد كد ضريب ٢، امكان قبولي در رشته ادبيات كودك شهيد بهشتي رو دارم؟!
    و رتبه ١٥ كد ضريب ١، امكان قبولي ادبيات محض دانشگاهاي تهران؟!

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ احتمال قبولی شما در سهمیه 25 درصد در بهشتی و بقیه دانشگاه های تهران وجود دارد. بدون اعمال سهمیه 25 % احتمال قبولی 50-50 است. در ضمن رتبه های بدون سهمیه نیز برای تخمین احتمال قبولی لازم است.

  24. آرشاک گفت:

    با سلام و یک دنیا سپاس بابت زحمات شما. ببخشید میخوام بدونم با رتبه 372 در ضریب 1 رشته ادبیات فارسی احتمال قبولی در گرایش نظریه و نقد ادبی گیلان چقدر است؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز. تشکر از شما. با توجه به اتمام زمان انتخاب رشته ارشد سراسری امکان قبولی شما در دانشگاه آزاد با نوجه به رتبه کسب شده وجود دارد.

  25. مهدی گفت:

    سلام و احترام ببخشین آیا با رتبه 880 در کد ضریب یک رشته ارشد ادبیات میشه روزانه قبول شد و اگر روزانه نباشه نوبت دوم چی؟ در کل جای امیدواری هست که یکی از این دو باشه

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله خوشبختانه احتمال قبولی شما در دوره روزانه یا شبانه زبان و ادبیات فارسی وجود دارد.

  26. آرشاک گفت:

    سلام بزرگوار. معذرت میخوام من ارشد ادبیات فارسی با رتبه 372 قبول شدم و دانشگاه سراسری رو هم انتخاب رشته کردم فقط میخواستم بدونم احتمال قبولی در گرایش ص نظریه و نقد ادبی گیلان روزانه چقدر است؟ و نظریه و نقد ادبی علامه روزانه شانس دارم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در رشته ی زبان و ادبیات فارسی گرایش نقد ادبی گیلان وجود دارد.

  27. موسی عبداللهی گفت:

    سلام ایا من با رتبه ۸۲۹ در دانشگاه چمران قبول میشم

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در رشته ی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز دوره ی روزانه پایین است

  28. Mr AA گفت:

    با سلام
    قبولی ارشد در گرایش ادبیات محض ،دانشگاه های ملی تهران تا سقف چه رتبه ای است در زیر گروه یک؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، نهایتا تا رتبه 100 احتمال قبولی وجود دارد.

  29. فروزان گفت:

    سلام .ببخشید بنظرتون من با رتبه ی دو هزار ارشد شبانه همدان ادبیات قبول می شوم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در ارشد رشته ی زبان و ادبیات فارسی شبانه همدان پایین است.

  30. فرزاد گفت:

    با سلام رشته ادبیات فارسی فقط همین سه تا کد ضریب رو داره ؟ و اینکه گرایش ادبیات کودک کدومشونه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. این کد ضریب همون گرایشه دیگه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، بله 3 کد ضریب داره و گرایش ادبیات کودک کدضریب2 محسوب میشه.

  31. صبا گفت:

    سلام. خیلی ممنونم از زحمات تون. عذر میخوام با رتبه 372 ضریب یک ادبیات فارسی در گرایش نظریه و نقد ادبی روزانه دانشگاه گیلان امکان قبولی چقدر هست؟ و حداکثر تا چه رتبه ای احتمال قبولی در این رشته شهر وجود داره؟ ممنون میشم از پاسخ گویی تون

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، احتمال قبولی شما در رشته ی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گیلان وجود دارد و آخرین رتبه قبولی براساس سال های قبل حدودا تا 500 است.

  32. شهلا گفت:

    سلام من با رتبه172 در سهمیه پنج درصد ایثارگران امکانش هست دانشگاه رازی کرمانشاه قبول شم؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام. بله . قبولی های پارسال بودن با حدود این رتبه

  33. مهدی قدرتی گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    میخواستم بدونم اولا این کد ضریب یعنی چی و چرا رتبه در هر کدوم متفاوت هست و سوال بعدی اینکه اگر بخوام رتبه زیر صد برای ارشد بیارم چه میانگینی از درصد ها رو باید داشته باشم؟
    ممنوم

  34. زهرا گفت:

    سلام و خسته نباشید میگم بهتون دوتا سوال داشتم
    من امسال میخوام ارشد زبان و ادبیات فارسی بدم ولی کارشناسیم حسابداری هست ایا میتونم در این رشته کنکور بدم؟
    و اینکه میتونین بهم بگین با چه رتبه ای تقریبا میتونم روزانه ی دانشگاه اصفهان قبول بشم؟

  35. آویشن گفت:

    سلام من با رتبه ۱۹۷۰منطقه ۳ ارشد ادبیات فارسی سال ۹۹ در کد ضریب ۱ دانشگاه شیراز و اهواز و یاسوج روزانه قبول میشم؟

  36. مهدی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده قصد شرکت در آزمون ارشد ادبیات رو دارم. قبلا به صورت پراکنده مطالعه داشتم ولی حالا که تا برگزاری آزمون چهار ماه بیشتر باقی نمونده، می‌خواستم بدونم به نظر شما میتونم با ساعت مطالعه بالا و تلاش بیشتر رتبه ای زیر ۲۰۰ کسب کنم تا در یکی از دانشگاه های دولتی تهران پذیرفته بشم؟

    1. پیمان محبعلی زاده گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله میتوانید به راحتی در این آزمون شرکت کنید و رتبه و نتیجه بگیرید به شرط اینکه با برنامه دقیق و منابع مناسب مطالعه کنید.با مشاوران ما در این حوزه ارتباط بگیرید تا به شما دوست عزیز کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *