کارشناسی بدون کنکور پیام نور

کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور

 

کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور

رشته حقوق را می توان از پرمخاطب ترین رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی دانست که افراد زیادی برای ورود به آن سر و دست می کشند. از جمله دانشگاه های پذیرنده این رشته محبوب می توان به دانشگاه نیمه دولتی پیام نور اشاره کرد که در تعداد زیادی از واحدهای خود این رشته را در میان سایر رشته های دانشگاهی گنجانده است.

در این مقاله، بحثی در مورد کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور را خدمت شما دوستان ارائه می دهیم. اما پیش از ذکر هر موردی در رابطه با کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور معرفی این رشته نیز خالی از لطف نیست.

 

معرفی رشته حقوق

حقوق در جایگاه محبوب ترین رشته ها ی تدریس شده در دانشگاه قرار داشته و علاقه مندان بسیاری را به خود اختصاص می دهد. باید بدانید که رشته حقوق در میان رشته های زیرگروه اول انسانی جای داده شده است. از میان دروسی که دانشجویان این رشته مجبور به گذراندن آن ها هستند، حقوق اساسی، آیین دادرسی کیفری، آیین دادرسی مدنی، حقوق جزای عمومی و متون حقوقی را می توان بر شمرد. شاید به جرأت بتوان گفت که آشنایی با زبان های مانند فرانسه و عربی نیز کمک بسیار مؤثری به پیشرفت هر چه بیشتر دانشجویان و شاغلان به کار در رشته حقوق می کند.

زمان ثبت نام کارشناسی حقوق بدون کنکور دانشگاه پیام نور

باید بگوییم که ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور نیز در ماه آذر 99 انجام می شود که داوطلبان پس از قبولی در آن مجاز به تحصیل در کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور از نیمسال دوم تحصیلی یعنی بهمن هستند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حقوق دانشگاه پیام نور

قبل از هر اقدامی برای ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته آن را از سایت نشر دهنده یعنی سازمان سنجش آموزش کشور دانلود و مورد مطالعه قرار دهید. اینگونه با تمامی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته آشنایی پیدا کرده و با آرامش خاطر بیشتری انتخاب رشته خود را انجام می دهید. انتخاب شما عزیزان در کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور از 150 مورد تجاوز نکرده و باید به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته درج شوند.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حقوق پیام نور

همه متقاضیان ادامه تحصیل در کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور بدون استثناء باید مدارک و گواهی نامه های دیپلم و پیش دانشگاهی را قبلاً از مدرسه محل تحصیل خود اخذ کرده باشند. همچنین آقایان محترم نیز ملزم به حل و فصل هرگونه مشکل و مسئله ای در وضعیت نظام وظیفه خود تا قبل از ثبت نام در کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور هستند.

لیست دانشگاه های پذیرنده پیام نور حقوق

شاید شما دوستان تمایل به شناخت لیست دانشگاه های پیام نور پذیرنده رشته حقوق نیز داشته باشید. ما در اینجا کار را برای شما آسان تر کرده و شماری از آن ها را برایتان بر می شماریم:

دانشگاه های پذیرنده رشته حقوق (پیام نور)
1دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اردستان
2دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز اصفهان
3دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  مرکز بناب
4دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  مرکز تبریز
5دانشگاه پیام نور استان اصفهان – مرکز تیران
6دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  مرکز شبستر
7دانشگاه پیام نور استان اردبیل –  مرکز گرمی
8دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  مرکز مراغه
9دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  مرکز هشترود
10دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  واحد اسکو
11دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  واحد اهر
12دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  واحد آذرشهر
13دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  واحد سراب
14دانشگاه پیام نور استان البرز- واحد طالقان
15دانشگاه پیام نور استان البرز- واحد ماهدشت
16دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی –  واحد میانه
17دانشگاه پیام نور استان ایلام – مرکز ایلام
18دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز پرند
19دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز دماوند
20دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز ورامین

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی کارشناسی حقوق بدون کنکور پیام نور ، مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 99، را نیز مطالعه بفرمایید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کارشناسی رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *