انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور پیام نور

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98






انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98

در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 پرداخته ایم. داوطلبان علاقه مند به رشته حقوق با مطالعه مقاله انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 از مباحثی مانند زمان انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور حقوق 98، نحوه ی انتخاب رشته، اهمیت اولویت بندی در انتخاب رشته و …. مطلع خواهند شد. همراه ما باشید.

معرفی رشته حقوق

رشته حقوق از محبوب ترین رشته های گروه علوم انسانی است که متقاضیان زیادی را در انتخاب رشته با کنکور و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور به خود جذب می کند. اگر شما هم به رشته حقوق علاقه مند باشید، مسلماً راجع به گرایش های گسترده این رشته مطلع هستید. به عنوان مثال روابط دوست و مردم، روابط خصوصی مردم که در گرایش های مختلف رشته حقوق جای می گیرند. رشته حقوق در زیرگروه اول علوم انسانی قرار  دارد، دانشجویان رشته حقوق در دانشگاه ها، دروس آئین دادرسی مدنی، متون حقوقی، آئیین دادرسی کیفری، حقوق اساسی، حقوق جزای عمومی و … را مطالعه خواهند کرد. البته آشنایی با زبان عرب و فرانسه اغلب به دانشجویان گرایش های مختلف حقوق توصیه می شود.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 ، مانند رشته های بدون کنکور، در تمام طول سال انجام می شود و هر دانشگاهی زمانی مشخص را برای ثبت نام داوطلبان اعلام می کند داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شوند، از مهر سال 98 وارد دانشگاه خواهند شد. البته دوره ی تکمیل ظرفیت نیز برای کارشناسی بدون کنکور پیام نور 98 وجود دارد که زمان آن بهمن ماه 98 (نیمسال دوم) است. ثبت نام  کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق در نیمسال دوم در آبان ماه انجام خواهد شد.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق

داوطلبانی که قصد دارند در رشته کارشناسی حقوق دانشگاه پیام نور به تحصیل بپردازند، ابتدا باید دفترچه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 (مشترک با دفترچه انتخاب رشته سراسری)  منتشر شده در سازمان سنجش را مطالعه کنند و از کد رشته ها و دانشگاه های ارائه دهنده حقوق مطلع شوند و بعد با اولویت بندی دانشگاه های مورد نظر، فرم انتخاب رشته را تکمیل کنند. داوطلبان 150 انتخاب برای دانشگاه های سراسری – غیر انتفاعی، پیام نور خواهند داشت و بر اساس اولویت کد رشته های مورد نظر را از 1 تا 150 وارد خواهند کرد. برای اولویت بندی انتخاب هایمان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سطح علمی دانشگاه، مسیر رفت و آمد، شناخت رشته و اطلاع از بازار کار، توجه به سوابق تحصیلی و معدل کسب شده از جمله مواردی هستند که باید در انتخاب رشته به آن ها توجه کرد. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد حقوق 98 را مورد مطالعه قرار دهید. داوطلبان عزیز می توانید برای مشاوره در زمینه ثبت نام و انجام انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور حقوق 98 و یا کسب اطلاع از سوابق تحصیلی قابل قبول واحدهای مختلف پیام نور در رشته حقوق 98 ، با مشاوران با سابقه و توانمند آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *