آیدانیتو > کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت

کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت

باید متذکر شویم که به غیر از دوره های با آزمون، تحصیل در دوره بدون آزمون نیز در رشته مدیریت برای علاقه مندان به این رشته فراهم شده و افراد بدون هیچ سختی و مشقتی در راه شرکت در کنکور، می توانند به تحصیل در آن بپردازند. از جمله دانشگاه های جذب کننده دانشجو در این رشته دانشگاه علمی کاربردی بوده که چه در مقطع کاردانی و چه در مقطع کاردانی به کارشناسی ، پذیرنده دانشجو رشته مدیریت است. در این مقاله، بحث جذاب کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت را پیش می کشیم.

رشته مدیریت دانشگاه جامع علمی کاربردی

لازم به ذکر است که مقطع کاردانی به کارشناسی مدیریت را می توانید در گروه آزمایشی مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی مشاهده کرد. رشته هایی همچون مدیریت تجاری سازی، مدیریت بازاریابی بیمه، مدیریت شعب بانک، مدیریت کسب و کارهای کوچک و مدیریت بیمه را می توان در ردیف رشته های مدیریت دانشگاه علمی کاربردی قرار دارد.

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور جامع علمی کاربردی مدیریت

باید بگوییم که ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت هر ساله طی دو مرحله انجام می گییرد. مرحله اول ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت در ماه مرداد صورت گرفت. اما زمان دقیق دومین مرحله ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت در ماه آذر یا دی به اطلاع جمیع داوطلبان می رسد.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی مدیریت

ضوابط و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت در دو دسته اختصاصی و عمومی تقسیم بندی می شوند.

شرایط اختصاصی پذیرش مدیریت علمی کاربردی

برخوردار بودن از گواهی فوق دیپلم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی که به تأیید و تصویب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده باشد. همچنین دریافت گواهی کاردانی پیوسته از آموزشکده های فنی و حرفه ای وابسته به وزارت آموزش و پرورش نیز از دیگر شروط اختصاصی برای تحصیل در کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت هستند.

شرایط عمومی پذیرش مدیریت علمی کاربردی

  • ملزم بودن به رعایت احکام عملی دین مبین اسلام
  • نداشتن هیچ گونه فساد اخلاقی در طول زندگی
  • فرد داوطلب باید از هر جهت دین اسلام و یا حداقل یک مورد از ادیان تصریح شده در قانون اساسی را باور داشته باشد.
  • تمامی اتباع غیر ایرانی باید گذرنامه ای با حداقل 6 ماه اجازه سکونت در ایران و یا کارت هوایی که هنوز اعتبار آن منقضی نشده باشد و یا دفترچه پناهندگی سیاسی را دارا باشند.

علاوه بر این ها، ارائه آخرین کارت آزمایش توسط اتباع غیر ایرانی نیز اهمیتی اساسی برای شرکت در دوره کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت دارد.

  • هیچ کدام از داوطلبان نباید مخالفتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

نحوه انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی به کارشناسی مدیریت جامع علمی کاربردی

عملیات ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی مدیریت جامع علمی کاربردی با رجوع به سایت سازمان سنجش و با انجام فرآیندهای خاصی به انجام می رسد. تمامی مراحل ثبت نام پس از کلیک بر روی گزینه جامع علمی کاربردی موجود در سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری آغاز می شود. پس از آن 20 کد رشته محل را با رعایت دقت و جزئیات کار وارد کرده و ثبت نام خودتان را در سایت تأیید نمایید.

در پایان این مطلب توصیه می شود که پس از مطالعه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مدیریت، مقاله انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی  بدون کنکور علمی کاربردی مدیریت 97 را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه  کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مدیریت دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *