آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک
کاردانی بدون کنکور آزاد

کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک

کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک

دفترچه های راهنمای دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شده است و داوطلبان پذیرش در دوره در انتظار شروع ثبت نام هستند. یکی از رشته هایی که با اقبال و استقبال زیادی مواجه است و داوطلبان زیادی برایش وجود دارد رشته مکانیک است که هم در دوره کاردانی پیوسته و هم در دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می پذیرد. در این مقاله کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک را مورد بررسی قرار می دهیم تا داوطلبان تحصیل در رشته مکانیک در مقطع کاردانی با اطلاعات کامل دست به انتخاب بزنند. اگر شما هم از متقاضیان تحصیل در کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک هستید با ما همراه باشید.

نحوه پذیرش بدون کنکور کاردانی آزاد در رشته مکانیک

در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد و در کنار لینک دفترچه های راهنمای دوره کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته که به طور جداگانه در سایت قرار دارند، عبارت سوابق تحصیلی قید شده است؛ به این معنا که در پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک ،معدل دیپلم متقاضیان ملاک است.

در پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی، معدل دارای ضریب تأثیر است. میزان ضریب تأثیر را در جدول مشاهده کنید:

سایر دیپلم هامعارف اسلامیانسانیتجربیریاضی    نوع دپیلم

گروه

آزمایشی

4/314/314/31100100ریاضی
4/314/314/31100100تجربی
2/411001008080انسانی
100100100100100هنر
100100100100100زبان‌های‌خارجی

 

شرایط پذیرش کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد مکانیک

برای پذیرش در کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد مکانیک داشتن یکی از دپیلم های فنی و حرفه ای، کار و دانش، سه ساله نظری متوسطه نظام جدید یا چهار ساله متوسطه نظام قدیم ضروری است.

دیپلمه های کار و دانش و فنی و حرفه ای فقط می توانند رشته مرتبط به نوع دیپلم خود را انتخاب کنند.

داوطلبانی که دیپلم نظری دارند، اگر رشته انتخابی شان نامرتبط به مدرک دیپلم شان باشد موظف به گذراندن 12 واحد پیش نیاز جبرانی به صلاح دید دانشگاه هستند.

شرایط پذیرش کاردانی ناپیوسته آزاد بدون کنکور مکانیک

داوطلبانی که قصد پذیرش کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد مکانیک را دارند، باید دیپلم کامل نظام قدی متوسطه یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید داشته باشند. دیپلمه های فنی و حرفه ای و کار و دانش که مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی ندارند مجاز به ثبت نام نیستند.

در پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک ، هم پیوسته و هم ناپیوسته، داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم و موقت برای داوطلبان آقا ضروری است. برای اطلاع از مقررات وظیفه و شرایط معافیت تحصیلی دفترچه را به دقت مطالعه کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد

ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک به صورت آنلاین در سایت سنجش و پذیرش انجام می شود. داوطلبان در زمانی مشخص شده برای ثبت نام می بایست با مراجعه به سایت و خرید کارت اعتباری به قیمت 38000 تومان برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک اقدام کنند. پس از خرید کارت اعتباری و دریافت کلمه عبور، متقاضیان می بایست فرم ثبت نام را تکمیل کرده و سپس انتخاب رشته را انجام دهند و در پایان رسید ثبت نام دریافت کنند.

زمان ثبت نام کاردانی آزاد بدون کنکور

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک هنوز مشخص نشده است ولی با توجه به اینکه دفترچه های راهنمای ثبت نام در سایت azmoon.org قرار گرفته است، احتمالا هفته آخر مرداد 97 یا هفته اول شهریور 97 ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز خواهد شد.

داوطلبانی که قصد شرکت در بدون کنکور کاردانی مکانیک را دارند، حتما مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک  97 را هم به دقت مطالعه نمایند.

مشاوران متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه کاردانی بدون کنکور آزاد مکانیک دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *