آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 

صنایع رشته ای است که در مقاطع مختلف تحصیلات عالی، متقاضیان قابل توجهی دارد. در دانشگاه آزاد چند سالی که می توان در مقطع کارشناسی ناپیوسته یا همان کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در رشته صنایع تحصیل کرد. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع  را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

شیوه پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد

پیش از پرداختن به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع  ، درباره نحوه پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد توضیحاتی را ارائه می کنیم. سوابق تحصیلی(معدل کتبی دوره کاردانی) مبنای پذیرش در دوره بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد است؛ به همین دلیل داوطلبان باید در درج معدل خود در فرم تقاضای ثبت نام دقت زیادی داشته باشند. در صورتی بین معدل واقعی و معدل اعلام شده هنگام ثبت نام تفاوتی وجود داشته باشد، داوطلب از ادامه تحصیل محروم شده و قبولی اش لغو خواهد شد.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در رشته صنایع

از جمله شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع داشتن مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و یا کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

داوطلبان آقا به هیچ عنوان نباید مانع خدمت وظیفه داشته باشند و ارائه کارت پایان خدمت، معافیت دائم یا موقت برای ثبت نام ضروری است. افرادی که مشمول خدمت وظیفه محسوب شوند نمی توانند ثبت نام کنند.

روش ثبت نام کاردانی به کارشناسی صنایع بدون کنکور آزاد

ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع  اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. هر داوطلب می بایست در زمان مقرر شده برای ثبت نام به سایت مراجعه کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد را دریافت کند. سپس کارت اعتباری به مبلغ 40000 تومان را خریداری کند و به بخش ثبت نام وارد شده و فرم تقاضانامه ثبت نام را پر کند و سپس انتخاب رشته کند و در نهایت رسید ثبت نام را دریافت کند. رسید ثبت نام می بایست تا پایان تمام مراحل نگهداری شود.

روش انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

در این بخش از مطلب زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع  به دو نکته مهم در خصوص انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره می کنیم. اول اینکه هر داوطلب می تواند حداکثر بیست کد رشته محل را انتخاب کند. رشته محل ها می بایست بر اساس علاقه مندی چیده شده و در فرم انتخاب رشته وارد شود. در دانشگاه آزاد پس از پایان مراحل ثبت نام و دریافت رسید ثبت نام امکان ویرایش وجود ندارد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع هنوز به طور دقیق اعلام نشده است. اما با توجه به قرار گرفتن دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش این دانشگاه انتظار می رود هفته آخر مرداد یا هفته اول شهریور ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع  آغاز شود.

به داوطلبان گرامی پیشنهاد می کنیم علاوه بر مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع به صنایع بدون کنکور آزاد هم نگاهی بیاندازند.

مشاوران زبده آیدانیتو آماده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما درباره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع پاسخ دهند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *