آیدانیتو > کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق
کاردانی بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق







کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

رشته حقوق در جایگاه برترین و جامع ترین رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی قرار داشته که حوزه های مربوط به آن ارتباطی مستقیم با زندگی و روابط روزمره انسان ها پیدا می کند.

از جمله توانایی های مورد نیاز در این رشته می توان به برخورداری از توانایی خوب صحبت کردن، داشتن ذهنی خلاق و اطلاع عمومی همچون فلسفه، روانشناسی و حقوق اشاره کرد.

علاوه بر این ها داشتن اطلاعاتی بالا در زمینه ریاضیات و ادبیات فارسی نیز از دیگر مواردی است که دانشجویان رشته حقوق باید از آن ها برخوردار باشند. در این مقاله به بحث درباره کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق می پردازیم.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

باید خاطرنشان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کاردانی نیز اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در رشته حقوق کرده و خوشبختانه استقبال گسترده ای نیز از آن به عمل آمده است. دقت داشته باشید که برخوردار بودن از مدرک پیش دانشگاهی و گواهی نامه دیپلم دوران متوسطه از موارد مهم و ضروری جهت ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق به شمار می روند.

سامانه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

لازم به ذکر است که دفترچه مقطع کاردانی دانشگاه آزاد از اواسط مرداد 97 بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته و هنوز هم امکان ثبت نام برای داوطلبان وجود دارد. البته باید بگوییم که مرحله دوم ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق نیز در اواخر آذر 97 صورت می گیرد. اما جهت اطلاع از زمان دقیق آن توسط سایت دانشگاه آزاد، باید منتظر ماند.

نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

ذکر این نکته مهم است که کلیه مراحل فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق کاملاً آنلاین و با وارد شدن به سایت دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد.

فقط فراموش نکنید که حتماً بعد از پایان عملیات ثبت نام، رسید اینترنتی خود را از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کنید، زیرا به همراه داشتن این رسید در زمان ثبت نام حضوری در دانشگاه پس از قبولی و اعلام نتایج نهایی ضروری است.

مدارک ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

جهت اطلاع شما دوستان گرامی باید عرض کنیم که چند مدرک برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق الزامی بوده و باید در زمان ثبت نام به همراه داشته  باشید. از جمله این مدارک می توان موارد زیر را نام برد:

  1. اصل کارت ملی فرد متقاضی ثبت نام
  2. اصل شناسنامه داوطلب
  3. تعداد شش قطعه عکس در اندازه 4*3
  4. ارائه کارت پایان خدمت ویژه آقایان ( البته مدرکی دال بر وضعیت سربازی و نظام وظیفه آقایان نیز می تواند به جای کارت پایان خدمت ارائه شود)
  5. ارائه اصل گواهی نامه فرد متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق پرداختیم. توصیه می کنیم در این زمینه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی حقوق را هم بخوانید.

در ضمن اگر سوالی در زمینه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد حقوق و انتخاب رشته دارید، با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *