آیدانیتو > کارت ورود به جلسه MSRT
مشاوره تحصیلی

کارت ورود به جلسه MSRT





کارت MSRT

آزمون MSRT یا آزمون تافل کوچک، یکی از آزمون های ارزیابی سطح زبان دانشجویان است که توسط امور دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود. توجه داشته باشید که برای ورود به جلسه به مانند هر آزمون دیگری حتماً باید کارت ورود به جلسه که همان کارت MSRT است را همراه داشته باشید. در ادامه شما را با نحوه گرفتن کارت MSRT آشنا می کنیم.

کارت ورود MSRT

آزمون MSRT از جمله آزمون های سنجش زبان است که به طور مرتب 10 بار در سال برگزار می شود. شرکت در آزمون محدودیتی ندارد و شما می توانید چندین بار در آزمون شرکت کنید تا نمره قبولی را کسب کنید. البته برای هر بار شرکت در آزمون باید ثبت نام کنید و کارت ورود به جلسه MSRT را دریافت کنید. توجه داشته باشید که امکان شرکت در آزمون بدون کارت MSRT امکانپذیر نیست، پس حتماً در زمان مقرر برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید.
برای اطلاع از نحوه دریافت کارت MSRT میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان دریافت کارت MSRT

از آنجایی که آزمون MSRT، ده بار در سال برگزار می شود، 10 بار نیز سامانه آزمون زبان MSRT، کارت ورود به جلسه صادر می کند. برای هر آزمون مدت سه الی چهار روزه برای دریافت کارت MSRT در نظر گرفته شده است. شما می توانید کارت آزمون MSRT خود را سه روز مانده به آزمون دریافت کنید. معمولاً کارت ورود، صبح سه شنبه هفته ای که آزمون برگزار می شود بر روی سایت قرار می گیرد و شما داوطلبان گرامی می توانید برای دریافت آن اقدام کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه MSRT

برای دریافت کارت MSRT، به سامانه آزمون زبان MSRT وارد شوید. سپس با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور وارد پروفایل شوید و کارت خود را دریافت نمایید. آزمون MSRT رأس ساعت 9:15 شروع می شود و شما داوطلبان می توانید از ساعت 8:15 تا 9 به محل برگزاری آزمون وارد شوید.

آنچه برای ورود به آزمون MSRT باید بدانید

توجه داشته باشید که برای ورود و شرکت در آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه MSRT باید کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشید. علاوه بر آن داشتن خودکار، مداد و پاک کن نیز برای شرکت در آزمون لازم است.

همراه داشتن هر گونه لوازم صوتی، کیف، جزوه، کتاب و تلفن همراه در جلسه امتحان ممنوع می باشد.

اگر برای آزمون MSRT به آمادگی لازم دست پیدا نکرده اید، می توانید آزمون ثبت نام شده خود را به آزمون بعدی انتقال دهید. هر چند که انتقال آزمون به ماه آینده دارای شرایطی است که باید آن را داشته باشید.

تخلف در آزمون

برخی از افراد که دارای سطح زبان پایینی هستند به جای یادگیری و تلاش برای کسب نمره لازم، سعی می کنند از راه های غیر سالم به هدف خود که قبولی در آزمون است دست یابند. به این با جعل مدرک هویتی خود دیگری را برای آزمون به جای خود می فرستند. مهم نیست که مجریان آزمون چه زمانی متوجه تخلف شوند، قبل از برگزاری آزمون و حین ورود، بعد از برگزاری آزمون یا حتی بعد از دریافت مدرک، در هر صورت این عمل تخلف محسوب می شود و مجازاتی را نیز به همراه دارد.

بنابراین تلاش کنید تا با یادگیری صحیح زبان انگلیسی، نمره خود را کسب کنید. مشاوران آیدانیتو با مشاوره تلفنی همراه شما هستند.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید یا امکان دریافت کارت ورود به جلسه MSRT برای شما وجود ندارد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا شما را برای دریافت کارت MSRT راهنمایی کنند. همچنین اگر سؤالی و یا مشکلی با آزمون MSRT دارید، می توانید از مشاوران آیدانیتو راهنمایی بخواهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *