آیدانیتو > کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98
آزمون دکتری وزارت بهداشت

کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98






کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98

هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان و علاقمندان به رشته های پزشکی، دندون پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی در صف شرکت کنندگان در آزمون وزارت بهداشت قرار می گیرند همانطور که می دانید با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان در آزمون وزارت بهداشت دکتری رقابت سختی بین داوطلبان وجود دارد. داوطلبان برای شرکت در مراحل مختلف آزمون وزارت بهداشت به سایت مرکز سنجش آموزشی پزشکی کشور به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه خواهند کرد. کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98، از مدارک ضروری جهت حضور در آزمون می باشد. داوطلبان در صورتی که که کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 را در دست نداشته باشند، از ورود به آزمون منع می شوند. بنابراین داوطلبان قبل از ورود به آزموون دکتری وزارت بهداشت از کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 را اطمینان حاصل کنند. در این مقاله با موضوع کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 همراه داوطلبان علاقمند به وزارت بهداشت و رشته های پزشکی هستیم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98

با توجه به اینکه ابتدا اعلامیه زمان انتشار کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 97 در تاریخ 20 و 20 اردیبهشت 97 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشورقرار گرفت، اما با اطلاعیه جدید از جانب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 در تاریخ 18 اردیبهشت ماه آغاز شد. با توجه به این امر، به نظر می رسد که کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 نیز در نیمه دوم اردیبهشت ماه منتشر شود.

ویرایش کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98

کارت ورود به جلسه شامل اطلاعات فردی، نام و کد رشته امتحانی، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت می باشد. در صورتی که تناقض در کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 مشاهده کردد، هر چه سریع تر به رفع مشکل بپردازند.

داوطلبانی که قصد حضور در دانشگاه دکتری وزات بهداشت را دارند، از نگهداری کارت ورود به جلسه خود غافل نشوند. داوطلبان در مراحل بعدی و برای مشاهده نتایج اولیه آزمون وزارت بهداشت 97 و انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته و همچنین مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 98 از کارت ورود به جلسه خود استفاده خواهند کرد، بنابراین نگهداری از کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت الزامی می باشد.

تکلیف داوطلبانی که مدرک زبان ندارند در آزمون وزارت بهداشت چیست؟

کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 برای داوطلبانی که مدرک زبان ندارند نیز صادر می شود. طبق قوانین وزارت بهداشت ، قرار بود کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت به داوطلبانی که مدرک معتبر زبان ندارند، تعلق نگیرد. اما بر اساس اطلاعیه جدید از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی برای این دسته از داوطلبان کارت ورود به جلسه صادر شده است اما در صورتیکه داوطلبان گفته شده در آزمون زبان MHLE که در تاریخ خردادماه برگزار خواهد شد ، برای دکتری تخصصی 45 به بالا و دکتری پژوهش 50 به بالا را کسب نکنند، پاسخ نامه آزمون آنها تصحیح نمی شود بنابر این لازم است داوطلبانی که مرک زبان ندارند از این فرصت جهت ورود به دانشگاه های پزشکی استفاده کنند. به داوطلبان دکتری وزارت بهداشت پیشنهاد میکنیم مقاله نتایج دکتری وزارت بهداشت 98 را مطالعه کنند.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *