مهاجرت به انگلیس

ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان






ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان

در حال حاضر، کشور انگلستان به علت برخورداری از بهترین و مدرن ترین دانشگاه ها و مدارس و همین طور اقتصاد پیشرفته و موفق می تواند از مناسب ترین گزینه ها جهت فعالیت کاری و یا تحصیل به شمار رود. زمانی که فردی جهت کار و یا ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت می کند، احتمالاٌ تمایل زیادی به بردن یک همراه من جمله فرزندان و همسر خود را در طی مدت اقامتش در این کشور دارد. اما امکان انجام این امر تنها از طریق اخذ ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان امکان پذیر است. در این مقاله، به بحث در مورد ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا به اطلاعاتی کافی در زمینه ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان دست یابید.

ویزای همراه چه کسانی را شامل می شود؟

از نظر وب سایت رسمی دولت بریتانیا، ویزای همراه انگلستان شامل حال نامزد، همسر شما ( زن یا شوهر ) و البته، فرزندان زیر 18 سال شما که در طول مدت تحصیل شما در انگلستان در داخل و یا خارج از خاک این کشور به دنیا آمده باشند، می شود.

شرایط لازم ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان

دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان منوط به داشتن شرایطی است. از جمله این شروط می توان به اشتغال به تحصیل شما در مقطع فوق لیسانس، تحصیل در دوره بیشتر از یک سال و برخورداری از طرح حمایتی دولت انگلستان اشاره کرد. از طرف دیگر، فرد متقاضی اخذ ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان باید ثابت کند که هیچ مشکلی در پرداخت هزینه های زندگی آن ها نداشته و نیازی به منابع مالی دیگری ندارد. مقدار این هزینه به عواملی همچون اشتغال به تحصیل و یا اتمام آن، شهر محل تحصیل و طول مدت تحصیل شما بستگی دارد.

مراحل دریافت ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان

در صورتی که همراهان شما در خارج از خاک انگلستان اقامت دارند، نیاز به درخواست اینترنتی برای دریافت این نوع از ویزا را دارند. علاوه بر این، مراجعه به یکی از سفارت خانه های انگلستان جهت عکس برداری و انگشت نگاری برای تمامی همراهان ضروری است. همچنین، اخذ اقامت بایومتریک پس از گذشت حداکثر ده روز از ورود این افراد به خاک انگلستان ضرورت دارد. اما در صورت اقامت همراهان در داخل این کشور قضیه کاملاً متفاوت بوده و فرد امکان انجام مراحل دریافت و ویزا را در انگلستان دارد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با ویزای همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله هزینه زندگی در انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه ویزیا همراه و فرزندان جهت تحصیل در انگلستان در انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *