آیدانیتو > هوشبری بدون کنکور
بدون کنکور

هوشبری بدون کنکور






هوشبری بدون کنکور

رشته هوشبری از رشته های دانشگاهی است که بسیاری از داوطلبان کنکور این رشته را در اولویت های خود قرار می دهند، متخصصانی که فارغ التحصیل هوشبر، هستند با شناخت انواع دستگاه ها، نحوه مراقبت از بیماران در هنگام بیهوشی، بیهوش کردن بیمار زیر نظر متخصص، مراقبت های قلبی و تنفسی و دردشناسی، احیای قلب ریوی، سایر وظایف آشنا می شوند.

اما آیا داوطلبان علاقه مند به رشته هوشبری مانند سایر داوطلبان گروه های مهندسی و… می توانند بدون کنکور در مقاطع تحصیلی مختلف رشته ی مورد نظر خود را ادامه دهند؟ همان طور که مطلع هستید در سال های اخیر با ورود دانشجویان بدون کنکور به دانشگاه ها بسیاری از افراد در رشته های مورد علاقه خود به تحصیل پرداختند و وارد بازار کار شوند.

رشته هوشبری تکمیل کننده تیم درمانی است که تلاش خود را برای بهبودی کامل بیمار به کار می گیرد. در ادامه شما را با جزئیات هوشبری بدون کنکور آشنا می کنیم، آیا از این حق برخوردار هستید؟ در صورت ارائه شدن رشته هوشبری بدون کنکور شرایط و قوانین آن چیست؟ همراه ما باشید .

شرایط هوشبری بدون کنکور

با توجه به طرفداران زیاد رشته هوشبری بدون کنکور نیاز به متخصصان آموزش دیده در این زمینه امکان تحصیل بدون کنکور در رشته هوشبری هم به وجود آمده است، رشته هوشبری از معدود رشته های پیراپزشکی است که به روش بدون کنکور نیز ارائه می شود اما شرایطی برای داوطلبانی که در هوشبری بدون کنکور شرکت می کنند وجود دارد که در ادامه مشاهده می کنید.

  • سالم بودن داوطلب از نظر جسمی و نداشتن معلولیت و نقص عضو از اولین شرایطی است که داوطلبان عزیز باید به آن توجه کنند.
  • بومی بودن رشته که در مباحث بعدی توضیح داده شده است.
  • نیمه متمرکزبودن رشته و برگزاری مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان از دیگر مواردی است که داوطلبان باید به آن توجه کنند.
  • شرایط سنی برای این رشته وجود دارد، حداکثر سنی که خانم ها مجاز به ثبت نام و شرکت در آن هستند 25 سال و برای آقایان 27 سال با احتساب دوران سربازی است.
  • داشتن تعهد خدمت این رشته تحصیلی، داوطلبان سه برابر طول تحصیل خود ملزم به پذیرفتن تعهد خدمت هستند.
  • داوطلب در حال تحصیل و فارغ التحصیل رشته ی دیگر نباشد.

بومی گزینی رشته هوشبری بدون کنکور

بومی بودن رشته هوشبری بدون کنکور از شرایط مهم این دوره به شمار می رود، داوطلبان با توجه به دفترچه ارائه شده می توانند شرایط و شهرهای مجاز برای ثبت نام و انتخاب رشه کد رشته محل ها را مشاهده کنند.

رشته هوشبری بدون کنکور

  • رشته هوشبری بدون کنکور تنها در مقطع کاردانی وجود دارد و سایر مقاطع این رشته را با آزمون پذیرش می کنند.
  • تنها دوره ای که کاردانی هوشبری بدون کنکور ارائه می کند دوره روزانه است و از همین جهت داوطلبان تعهد خدمت خواهند داشت.
  • زمان ثبت نام و انتخاب رشته هوشبری بدون کنکور در مرداد ماه است که داوطلبان زیادی شانس خود را برای تحصیل در این رشته امتحان می کنند، برای موفقیت قطعی موفقیت در مصاحبه الزامی است.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه هوشبری بدون کنکور مقاله پرستاری بدون کنکور تهران را هم مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون هوشبری بدون کنکور در داخل و خارج از کشور دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *