آیدانیتو > نرخ شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران چقدر است؟
کارشناسی ارشد

نرخ شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران چقدر است؟

شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران






نرخ شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران چقدر است؟

از جمله دوره های تحصیلی دوره کارشناسی ارشد که در مراکز دانشگاهی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری تعریف می گردد دوره نوبت دوم یا همان شبانه است. شرایط و همین طور امکانات تحصیلی دانشجویان در این دوره تحصیلی البته به جز مواردی خاص که در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد هم به آن اشاره ای شده است. دقیقاً با دانشجویان دوره شبانه یکسان است. از جمله این موارد پرداخت شهریه ارشد دانشگاه های شبانه برای این دسته از دانشجویان است. از جمله دانشگاه های شناخته شده کشور که در واقع مادر تمامی مراکز دانشگاهی در ایران نیز به شمار می رود. دانشگاه تهران است. با توجه به این که شهریه پرداختی به عنوان عاملی مهم در مرحله انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد کلیه دانشگاه ها از جمله دانشگاه تهران به شمار می رود بر آن شدیم تا اطلاعاتی را در خصوص شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران در اختیار شما دوستان قرار دهیم. از طرفی با توجه به برگزاری کنکور ارشد 98 و بعد از آن اعلام نتایج و انتخاب رشته اطلاع از شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران برای متقاضیان تحصیل در این دانشگاه ضروری است. زیرا اولین موردی که در زمان انتخاب رشته های تحصیلی ارشد در دوره شبانه دانشگاه تهران ذهن داوطلب را به خود مشغول می کند شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران است. پس ما را با مطالعه این مقاله همراه کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در ارتباط با شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران به دست آورید.

شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران

پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری کارشناسی ارشد وضعیت داوطلب در کارنامه ارشد وی قابل مشاهده است. از این رو کلیه داوطلبانی که بر طبق این کارنامه منتشر شده مجاز به انتخاب رشته ارشد در دوره های شبانه یا غیر روزانه دانشگاه تهران هستند می توانند دست به انتخاب رشته محل های مربوط به دوره شبانه دانشگاه تهران بزنند. با توجه به این موضوع که این متقاضیان مستلزم پرداخت شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران هستند توصیه ما این است که حتماً پیش از انتخاب رشته های ارشد شبانه دانشگاه تهران کلیه اطلاعات لازم را در خصوص میزان شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران به دست آورند.

نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه

در رابطه با نحوه مصاحبه شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه باید خدمت شما عرض کنیم که شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه از دو بخش متغیر و ثابت تشکیل شده است. مورد دیگر این که شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه برای دو گروه آموزشی غیر علوم انسانی و رشته های علوم انسانی به صورت جداگانه محاسبه می شود. در نتیجه، هر داوطلب باید با توجه به گروه آزمایشی خود در دوره ارشد به دنبال اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه باشد.

میزان شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه

در این بخش از مقاله سعی در ذکر میزان شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه در یکی از گروه های آموزشی ارائه شده در دانشگاه تهران یعنی گروه علوم انسانی و علوم رفتاری را برای شما دوستان داوطلب داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شهریه دوره شبانه ارشد دانشگاه تهران در گروه علوم انسانی و همین طور گروه علوم غیرانسانی با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران

دوره تحصیل

گروه آموزشی مربوط

میزان شهریه ثابت

میزان شهریه متغیر عملی

میزان شهریه متغیر نظری

شبانه

علوم انسانی و علوم رفتاری

8.457.858

2.254.670

1.499.300

البته باید اشاره کنیم که مبالغ شهریه دوره شبانه ارشد دانشگاه تهران که در بالا ذکر شد با توجه به میزان شهریه دوره شبانه ارشد دانشگاه تهران در سال تحصیلی گذشته یعنی سال 98-97 نوشته شده است اما در حال حاضر یعنی در سال 98 این شهریه با افزایش همراه است.

مشاوره شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران

همان طور که در بالا اشاره کردیم مبالغ ذکر شده برای شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران با توجه به مبالغ تعیین شده توسط سازمان سنجش در سال گذشته ذکر شده است و در حال حاضر اطلاع دقیقی از میزان شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه در دست نیست. شما دوستان عزیز داوطلب برای اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه تهران شبانه در سال جدید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه شبانه ارشد دانشگاه تهران ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *