دکتری

آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب

مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب






مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب

دانشگاه ادیان و مذاهب با هدف مهم تربیت و آموزش تعداد کافی و لازم نیروی انسانی کاروران، متعهد و متخصص مورد نیاز در کشورمان ایران و همین طور ایجاد زمینه ای جهت رقابت سالم برای راه پیدا کردن داوطلب به مراکز دانشگاهی ارائه دهنده دکتری تخصصی اقدام به برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب برای متقاضیان و داوطلبان می کند. از این جهت بحث مقاله حاضر را به مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا کلیه اطلاعات ضروری را در ارتباط با مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب به دست آورید.

تکالیف داوطلبان مصاحبه دکتری ادیان و مذاهب

تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته های دانشگاهی دوره دکترای تحصیلی که بر طبق نتایج اولیه منتشر شده به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور دست به انتخاب و گزینش یک یا چند رشته محل تحصیلی از رشته های ارائه شده در دانشگاه ادیان و مذاهب زده اند و سازمان سنجش بر طبق سهمیه و کد رشته امتحانی داوطلب و البته نمره تراز شده و رتبه آن ها نتایج قبولی آن ها را در رشته محل های دانشگاه ادیان و مذاهب را خدمتشان اعلام کرده است باید در مهلت مقرر اقدامات لازم را جهت حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب انجام دهند.

  • به کلیه داوطلبان پیشنهاد می گردد که بعد از مطالعه کامل و دقیق دفترچه راهنمای مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب به سامان پذیرش و جذب دانشجویان این دانشگاه وارد شوند و کلیه اطلاعات ضروری را بر طبق بندهای برنامه نرم افزاری پذیرش دانشجو در دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی urd.ac.ir درج نمایند.
  • کامل کردن فرایند ثبت نام به وسیله سایت دانشگاه ادیان و مذاهب و ارسال مدارک ذکر شده در ذیل:
  • پرداخت آنلاین مبلغی برابر با 80 هزار تومان به اسم صندوق شهریه دانشگاه ادیان و مذاهب در سامانه پذیرش دانشجو این دانشگاه
  • فایل عکسی در اندازه 4*3 که لزوماً با زمینه سفید، تمام رخ و جدید گرفته شده باشد.

نکته حائز اهمیت این که کلیه داوطلبان قبول شده در دو یا چند رشته محل از رشته های تحصیلی دانشگاه ادیان و مذاهب و افرادی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در کلیه این رشته های تحصیلی را دارند باید به ازای هر یک از مصاحبه ها مبلغی معادل چهارصد هزار ریال را در روز برگزاری مصاحبه این رشته های تحصیلی دکتری پرداخت کنند.

زمان مصاحبه دکتری ادیان و مذاهب

برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب زمان دیگری در نظر گرفته شده بود. اما این زمان با علت همزمانی با ماه مبارک رمضان، تاریخ های اعلام شده از جانب سازمان سنجش و همین طور امتحانات پایان ترم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تغییر پیدا کرد برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری ادیان و مذاهب

حضور هر داوطلب در مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب در گرو تهیه مدارک درخواستی این دانشگاه هم هست. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *