آیدانیتو > منابع درسی پیام نور1400
کارشناسی بدون کنکور پیام نور

منابع درسی پیام نور1400

منابع درسی پیام نور 98

منابع درسی پیام نور 1400

منابع درسی پیام نور 1400 ، منابع مورد نیاز هر دانشجوی دانشگاه پیام نور در طی سالهای تحصیل وی می باشد. منابع دروس یکی از مهم ترین مواردی است که در طی تحصیل دانشجو با آن بسیار سر و کار دارد. منابع دروس در دیگر دانشگاه ها و برای  هر درس، به انتخاب مدرس، معرفی می گردد. اما در دانشگاه پیام نور روند به طور کلی متفاوت است. در ابتدای سال لیست منابع درسی برای هر رشته و هر پایه ی تحصیلی منتشر می شود. طبق این منابع، کتاب هایی که باید برای هر درس مطالعه شود و حتی حذفیات هر درس نیز مشخص می گردد. علاوه بر منابع درسی، لیست ارائه ی دروس نیز منتشر می گردد. این لیست شامل دروس ارائه شده در 8 ترم کارشناسی، 3-5 ترم برای کارشناسی ارشد می باشد. این لیست دروس شامل راهنمای انتخاب واحد، پیش نیازها و هم نیازهاست. داوطلبان با توجه به این لیست می توانند در هر ترم انتخاب واحد خود را انجام دهند.

لیست ارائه دروس و منابع دوره ی کارشناسی 1400

از آنجایی که دانشگاه پیام نور در رشته های متعددی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید، ذکر تمامی رشته ها و منبع امکان پذیر نیست. از این رو در ادامه برخی رشته های ارائه شده در دوره ی کارشناسی پیام نور  را مورد بررسی قرار می دهیم:

1) بخش علمی فنی و مهندسی:

مهندسی برقمهندسی پزشکیمهندسی پلیمرمهندسی عمران
مهندسی راه آهنمهندسی نفتمهندسی مواد و متالورژیمهندسی صنایع
مهندسیمهندسی کامپیوتر-رباتیک- فناوری اطلاعاتمهندسی شیمیمهندسی خودرو-هوافضا
مهندسی مدیریت اجرایی-پروژهمهندسی مکانیک

2) بخش علمی هنری و معماری:

عکاسیصنایع دستیطراحی پارچه و لباس
فرشکتابت و نگارگریهنرهای اسلامی
هنرهای صناعیمهندسی معماریمهندس شهرسازی
نقاشیمرمت بناهای تاریخی

3) بخش علمی علوم اجتماعی:

جغرافیاعلوم اجتماعی
علوم سیاسیتاریخ

4) بخش علمی علوم پایه:

ریاضیآمارشیمی
زمین شناسیفیزیکعلوم کامپیوتر
زیست شناسی

5) بخش علمی علوم کشاورزی:

اقتصاد کشاورزیعلوم و صنایع غذاییمهندسی آبماشین آلات
شیلاتتولیدات داممنابع طبیعی

6) بخش علمی مدیریت، اقتصاد و حسابداری:

حسابداریمدیریت
اقتصاد

7) بخش علمی علوم تربیتی و روانشناسی:

علوم تربیتیروانشناسی
علم اطلاعات و دانش شناسیتربیت بدنی

8- بخش علمی الهیات و علوم انسانی:

حقوقالهیات و معارف اسلامی

9) بخش علمی ادبیات و زبان های خارجه:

زبان و ادبیات فارسیزبان انگلیسی
زبان و ادبیات عربی

مطالعه تمامی منابع کاری زمانبر و بی فایده است. برای آگاهی از لیست تمامی دروس و بهترین منابع کلیه رشته ها در مقطع کارشناسی می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست ارائه ی دروس و منابع دوره ی کارشناسی ارشد 1400

دانشگاه پیام نور در دوره ی کارشناسی ارشد نیز همانند دوره کارشناسی، در 9 گروه آزمایشی دانشجو می پذیرد. از آنجایی که رشته های متعددی در این دانشگاه در سراسر کشور ارائه می شوند، ذکر تمامی رشته ها امکان پذیر نیست. به همین منظور برای آگاهی از لیست دروس و بهترین منابع دوره ی کارشناسی ارشد، با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند.
رقابت در مقطع کارشناسی ارشد، سخت تر می شود. برای قبولی به بهترین منابع نیاز دارید. برای آگاهی از لیست تمامی دروس و بهترین منابع کلیه رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

لیست ارائه ی دروس و منابع دوره ی دکتری

در دوره دکتری 8 گروه آموزشی شامل ادبیات و زبان های خارجه، الهیات و علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم کشاورزی، فنی و مهندسی و مدیریت، اقتصاد و حسابداری ارائه می شود. با توجه به تعدد رشته های این گروه ها، بررسی تمامی رشته ها و واحد های دانشگاهی امکان پذیر نیست. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه دروس و بهترین منابع رشته های دوره دکتری پیام نور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه ی دروس و بهترین منابع دکتری می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کم خوان و گزیده خوان!

بسیاری از داوطلبان معتقدند که هر چه منابع بیشتری مطالعه کنند، بهتر است. اما با استناد به ضرب المثل “کم گوی و گزیده گوی” ما می گوییم کم خوان و گزینه خوان دوست عزیز! مطمئن باشید که با مطالعه منابع برتر و مرور چند باره ی آن ها به جای خواندن منابع متعدد، نتیجه ی بهتری را کسب خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین منابع درسی پیام نور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
اگر سوالی در زمینه منابع درسی پیام نور 1400 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

تست زدن را دوست داشته باشید!

تست زدن را دوست داشته باشید و آن را به عنوان یک برنامه، مابین برنامه ریزی روزانه تان قرار دهید. البته تست زدن هم اصول خاص خود را دارد که باید حتما آن ها را رعایت کنید. اگر شما هم، حذف دو گزینه اول را به خوبی انجام می دهید ولی در دو گزینه نهایی، معمولا گزینه اشتباه را انتخاب می کنید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از روش های صحیح تست زدن و بهترین تست های دروس با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
تست زدن، سهم زیادی در قبولی شما خواهد داشت. آن را جدی بگیرید. برای آگاهی از بهترین تست ها و تکنیک های صحیح تست زنی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

آیا برای قبولی به برنامه ریزی نیاز دارم؟

برای قبولی در کنکور، نیاز به برنامه ریزی از نان شب، واجب تر است. چرا که همزمان با تصمیم گیری شما برای قبولی در کنکور، داوطلبان متعددی در سراسر کشور، این تصمیم را اتخاذ کرده و چه بسا نیرومند تر از شما، برای شروع اقدام کرده اند. اما به قول ضرب المثل “رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود” پیشنهاد می کنیم، گول “انفجاری شروع کردن” سایر دوستانتان را نخورید، بلکه به فکر ” آهسته و پیوسته رفتن ” باشید. برنامه ریزی به شما کمک می کنید که “آهسته اما پیوسته” به اهدافتان برسید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی متناسب با روحیات و شخصیت تان با یک مشاور با تجربه تحصیلی صحبت کنید. مشاوران آیدانیتو برنامه ای منحصر به فرد را برای شما طرح ریزی خواهند کرد.
قبول خواهید شد اگر مطابق  برنامه ای جامع و منحصر به فرد برای خودتان پیش بروید. با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، به برنامه ای ایده آل دست یابید.
در این مقاله به بررسی منابع درسی پیام نور 1400 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله رشته های بدون کنکور پیام نور بزنید.

0 دیدگاه در “منابع درسی پیام نور1400

  1. محدثه گفت:

    لینک ها کار نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *