آیدانیتو > نتایج کارشناسی علمی کاربردی
اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

نتایج کارشناسی علمی کاربردی






نتایج کارشناسی علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاهی در ایران است که بر پایه مهارت آموزش، به دانشجویان آموزش می دهد. این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارد. پذیرش و ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه علمی کاربردی نیاز به شرکت در آزمون ندارد. اما بعد از انتخاب رشته کارشناسی باید در انتظار اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی باشید، زیرا برای پذیرش، افراد بر اساس سوابق تحصیلی شان، مورد ارزیابی قرار می گیرند و اسامی افراد پذیرفته شده از طریق اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی مشخص خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو نیمسال مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. ظرفیت پذیرش اندکی متفاوت است اما نحوه پذیرش و اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی در هر دو نیمسال یکسان است. اعلام نتایج از طریق سایت رسمی سازمان سنجش صورت می گیرد و برای اطلاع از نتایج کارشناسی علمی کاربردی نیازی به مراجعه حضوری نیست.

نتایج کارشناسی علمی کاربردی مهر

اگر در مرداد ماه اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی علمی کاربردی کرده اید و مایل به تحصیل در دوره نیمسال اول هستید، باید در انتظار نتایج کارشناسی علمی کاربردی مهرماه باشید. نتایج کارشناسی علمی کاربردی مهرماه، در دهه سوم شهریور ماه اعلام شده است. داوطلبینی که موفق به پذیرش در این مرحله شده اند، لازم است ثبت نام خود را کامل کنند. نتایج کارشناسی علمی کاربردی مهر ماه در 25 شهریور منتشر شده است.

نتایج کارشناسی علمی کاربردی بهمن

دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال دوم بهمن ماه نیز دانشجو می پذیرد. پذیرش دانشجو کارشناسی نیمسال دوم علمی کاربردی در اسفند ماه صورت می گیرد و نتایج کارشناسی علمی کاربردی بهمن ماه در اواسط اسفندماه اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی علمی کاربردی

نتایج کارشناسی علمی کاربردی مهر ماه در 25 شهریور ماه 97 بر روی سایت سنجش قرار گرفته است. برای مشاهده نتایج کارشناسی علمی کاربردی لازم است بعد از انتشار نتایج کارشناسی علمی کاربردی به سایت سنجش مراجعه کنید و گزینه اعلام نتایج کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه اعلام نتایج خواهید شد. شما می توانید با دو روش مختلف نتایج کارشناسی علمی کاربردی را مشاهده کنید.

روش اول، جستجو با اطلاعات کارت است. به این منظور نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه دارید.

روش دوم : جستجو با اطلاعات فردی است. که در این روش می توانید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد نتایج کارشناسی علمی کاربردی خود را مشاهده کنید.

اگر در گروه پذیرفته شدگان قرار گرفته اید، به شما تبریک می گویم. اگر هم در این قرار نگرفته اید، نگران نباشید زیرا شما می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی علمی کاربردی شرکت کنید.

شما می توانید با مطالعه مقاله تکمیل ظرفیت علمی کاربردی 97 از نحوه و زمان شرکت در تکمیل ظرفیت مطلع شوید.

شما می توانید مشاهده نتایج کارشناسی علمی کاربردی خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *