آیدانیتو > نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس
اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس





نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

یکی از مقاطع تحصیلات دانشگاه ایران، مقطع کارشناسی ناپیوسته یا کاردانی به کارشناسی است. در حال حاضر ورود در تحصیل در مقطع کاردانی به کارشناسی، به جز چند رشته، به صورت بدون کنکور می باشد. اما باز هم نیاز به ثبت نام و انتخاب رشته است و اسامی پذیرفته شدگان در زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس و… اعلام می شود.

دانشگاه های پردیس خودگردان نیز یکی از واحدهای پذیرنده دانشجو  در دوره کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس هستند. در این مقاله می خواهیم شما را با آن ها و زمان و نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس آشنا کنیم. واحدهای پردیس، واحدهای خودگردان اما وابسته به دانشگاه های دولتی هستند تفاوت آنها با دانشگاه های دولتی در هزینه تحصیل و نبود امکانات رفاهی نظیر خوابگاه است.

اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

همان طور که اطلاع دارید پذیرش کارشناسی ناپیوسته پردیس های خودگردان به دو صورت ، با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد. نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس هم زمان با نتایج کنکور پردیس اعلام می شود. نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس در نیمه دوم مرداد ماه اعلام می شود. برای مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس لازم است به سایت سنجش مراجعه کنید و با ورود رمز عبور نتیجه کسب شده خود را مشاهده کنید.

ثبت نام بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس

بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس، لازم است جهت ثبت نام اقدام نماید. ثبت نام به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. توجه داشته باشید، در صورتی که برای ثبت نام اقدام نکنید و زمان ثبت نام به اتمام برسد، نام شما در گروه افرادی که انصراف داده اند قرار خواهد گرفت.

تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی پردیس

اگر بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس جز پذیرفته شدگان قرار نگرفته اید، می توانید در انتظار تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس بمانید. البته  توجه داشته باشید که رشته های کاردانی به کارشناسی پردیس بسیار محدود است و شما می توانید در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی، رشته مورد نظر خود را در سایر دوره ها انتخاب نمایید.

نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

پذیرش در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس، بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد. سوابق تحصیلی شامل معدل و ریز نمرات است دوره کاردانی داوطلبان می باشد. داوطلبان بعد از انتخاب رشته و ارسال برای سازمان سنجش بر اساس سوابق تحصیلی شان رتبه بندی می شوند و در اولین انتخاب خود که دارای ظرفیت خالی نیز باشد پذیرفته می شوند. بنابراین سوابق تحصیلی دوره کاردانی شما ملاک  و معیار پذیرش شما در کارشناسی ناپیوسته می باشد.
پیشنهاد میکنیم مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی را نیز مطالعه نمایید.

شما می توانید مشاهد نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید. اگر پیرامون زمان و نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس سؤالی دارید نیز می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران آیدانیتو آماده ارائه خدمت و راهنمایی به شما عزیزان هستند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *