کاردانی بدون کنکور

نتایج کاردانی بدون کنکور






نتایج کاردانی بدون کنکور

در حالی که ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی به پایان می‌ رسد، داوطلبانی که در پذیرش بدون کنکور شرکت کرده اند، در انتظار نتایج کاردانی بدون کنکور هستند. در این مقاله درباره اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور در دانشگاه سراسری، آزاد و علمی کاربردی توضیح می دهیم. اگر متقاضی پذیرش کاردانی بدون کنکور هستید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

زمان اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور سراسری

با توجه به اینکه زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور سراسری هنوز مشخص نیست، پیش بینی می شودکه نتایج مطابق روال سال های گذشته، نتایج کاردانی بدون کنکور سراسری نیمه دوم شهریور ماه  اعلام می شود.

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی سراسری

نتایج کاردانی بدون کنکور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود. داوطلبان کاردانی بدون کنکور سراسری می بایست اطلاعیه های سازمان سنجش مبنی بر اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور را دنبال کرده و در زمان مقرر برای اطلاع از نتایج به این سایت وارد شوند.

روند مشاهده نتایج بدین گونه است که داوطلبان بایستی پس از ورود به سایت در گوشه بالای سمت راست، بر روی گزینه کاردانی فنی و حرفه ای کلیک کنند. سپس پس از کلیک بر روی گزینه اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای، از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری و یا سال تولد، کد ملی و شماره پرونده، نتایج کاردانی بدون کنکور سراسری را مشاهده کنند.

اعلام نتایج کاردانی آزاد بدون کنکور

نتایج کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد، احتمالا هفته سوم شهریور ماه از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور آزاد می بایست به این سایت مراجعه کنند. سپس پس از مراجعه به سایت بر روی اعلام نتایج کاردانی پیوسته یا ناپیوسته مربوط به خود کلیک کرده و با وارد کردن کد رهگیری ثبت نام و شماره شناسنامه از نتایج مطالع شوند. نتایج کاردانی پیوسته و ناپیوسته جداگانه اعلام می شود.

دانشگاه آزاد پس از اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور ، برنامه زمان بندی ثبت نام مقاطع مختلف و نیز مدارک لازم را برای ثبت نام اعلام می کند. داوطلبان پذیرفته شده می بایست در زمان اعلام شده همراه با مدارک درخواستی برای ثبت نام مراجعه کنند.

نتایج کاردانی علمی کاربردی بدون کنکور

نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی از 15 شهریور به بعد اعلام می شود. مرجع اعلام نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی سایت سازمان سنجش آموزش کشور است. داوطلبان برای مشاهده نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی می بایست پس از ورود به سایت سازمان سنجش، به بخش علمی کاربردی وارد شوند و بر روی لینک مربوط به اعلام نتایج کاردانی کلیک کرده و با ارائه شماره پرونده و شماره شناسنامه نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی را مشاهده کنند. در صورتیکه داوطلبی شماره پرونده ای که در هنگام ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی دریافت کرده، در اختیار نداشته باشد، می تواند با استفاده از اطلاعات شخصی مانند شماره شناسنامه نتایج کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی را مشاهده کند.

پس از اطلاع از نتایج و در صورت قبولی، داوطلبان می بایست اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی بدون کنکور را پیگیری کرده و در زمان تعیین شده با مدارک لازم برای ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با نتایج کاردانی بدون کنکور پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی بدون کنکور سراسری بزنید.

اگر سوالی در زمینه نتایج کاردانی بدون کنکور دارید، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *