آیدانیتو > نتایج نهایی ارشد پردیس
اعلام نتایج آزمون ارشد

نتایج نهایی ارشد پردیس

نتایج نهایی ارشد پردیس

پردیس های خودگردان دانشگاه های دولتی، در مقطع کارشناسی ارشد، بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. به دلیل اعتبار مدرک پردیس های خودگردان، داوطلبان زیادی مایلند که این دانشگاه ها را برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کنند. با توجه به اینکه در آستانه آغاز ثبت نام پردیس در مقطع ارشد هستیم، داوطلبانی که برای پذیرش پردیس اقدام می کنند، مایلند بدانند نتایج نهایی ارشد پردیس چگونه و چه زمانی اعلام می شود. توجه داشته باشید که فقط دو پردیس خودگردان دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف که در جزیره کیش قرار دارند، در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می پذیرند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله به نکات مرتبط با نتایج نهایی ارشد پردیس خواهیم پرداخت.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد پردیس

پردیس های دانشگاه شریف و تهران حدودا 15 شهریور برای پذیرش کارشناسی ارشد پردیس، فراخوان می دهند. داوطلبانی که واجد شرایط اولیه باشند برای مصاحبه حضوری دعوت می شوند و نتایج نهایی ارشد پردیس اواخر شهریور ماه به پذیرفته شدگان نهایی اعلام می شود. داوطلبانی که در اعلام نتایج کنکور ارشد پردیس به عنوان پذیرفته شده نهایی مشخص شده اند، می بایست به همراه اصل مدارک درخواستی که در هنگام ثبت نام اولیه در سایت بارگذاری گرده اند، به جزیره کیش و دانشگاهی که قبول شده اند برای ثبت نام نهایی مراجعه کنند.

زمان اعلام نتایج نهایی ارشد پردیس

همان طور که در بالا گفتیم نتایج نهایی ارشد پردیس مدت کوتاهی پس از ثبت نام یعنی دهه سوم شهریور ماه به داوطلبان اعلام می شود. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند، می توانند برای تکمیل ظرفیت پردیس اقدام کنند.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس دارید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه اعلام نتایج نهایی پردیس در مقطع کارشناسی ارشد

پردیس دانشگاه تهران و دانشگاه شریف به طور جداگانه ، نتایج نهایی ارشد پردیس را از طریق تماس تلفنی یا نامه به داوطلبان قبول شده اعلام می کنند. داوطلبان عزیز به این موضوع دقت کنند که نتایج نهایی ارشد پردیس فقط به شیوه هایی که گفته شد، اطلاع رسانی می شود و در سایت های پردیس های مربوطه درج نخواهد شد.

نحوه ثبت نام حضوری دانشگاه پردیس ارشد

داوطلبانی که در ارشد پردیس به عنوان پذیرفته شده با آنها تماس گرفته شده، یعنی هم شرایط ثبت نام ارشد پردیس را دارند و هم در آزمون حضوری قبول شده اند، بایستی همراه با نسخه اصلی مدارک که به طور جداگانه در وب سایت پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و پردیس بین المللی کیش دانشگاه شریف اعلام شده است (که در هنگام ثبت نام ارشد پردیس در وب سایت دانشگاه مورد نظرشان بار گذاری کرده اند)، به محل دانشگاه مربوطه در جزیره کیش مراجعه کنند و ثبت نام نهایی ارشد پردیس را انجام دهند. حتما از مقاله پرستاری بدون کنکور دیدن کنید.

مدارک ثبت حضوری ارشد پردیس

پس از قبولی داوطلبان در کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس نوبت به ثبت نام حضوری در این دانشگاه می رسد. اما صبر کنید!!!! شما ابتدا باید مدارکی را برای ثبت نام در این مقطع از دانشگاه پردیس آماده کنید. در صورت عدم اطلاع از لیست مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در دانشگاه پردیس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

در زمینه ارشد پردیس ، داوطلبان عزیز می توانند مقاله ارشد بدون کنکور پردیس 98 هم مطالعه کنند. در این مقاله به نکته های کاربردی و مهمی درباره ارشد بدون کنکور پردیس اشاره شده است. 

مشاوران حرفه ای و مجرب آیدانیتو آماده اند تا در اسرع وقت اطلاعات کاملی در زمینه ارشد پردیس در اختیار شما قرار دهند. بنابراین اگر هر سوالی درباره ارشد پردیس و اعلام نتایج نهایی ارشد پردیس دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *